Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie1984

7 mei 2012
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vrijdag naar de gyn, maar denk dat ik morgen even bel als het nie minder is

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wat een schattig jurkje:)!!

Tammie, wij lopen aardig gelijk en ik heb er van de week ook verschrikkelijk last van gehad. Nog steeds trouwens, als ik een paar meter loop ben ik al aan het hijgen alsof ik een maraton doe:p
    Maar met 36 weken precies worden je longen het meest ingeperst, vanaf dan wordt het allemaal weer beter en zou je weer meer lucht moeten krijgen. Je bent nu dus even op het benauwdste stukje. Maar je kan het altijd aan de gyn vragen!

Hier heeft mijn verhaal ook nog een staartje gekregen. Vk zei dus: ziet er niet superslecht uit maar ga voor de zekerheid wel even langs de huisarts.
    Nou ha gebeld, dat was moeilijk, maar om half vijf was er nog wel een plekje.
    ha heeft mn been bekeken, was niet overduidelijk trombose maar zag er toch ook niet echt goed uit, dus voor de zekerheid toch even naar het ziekenhuis. Dan zou ik bloed moeten prikken en dat was of goed en dan mocht ik naar huis, of slecht en dan moest ik nog een echo laten maken en vanaf daar verder kijken.

Dus naar het ziekenhuis, kom daar net over vijven aan, eigenlijk te laat maar een hele aardige man op de poli, die wilde me wel even helpen nog en heeft zelfs nog wat te drinken gemaakt. Nog een half uur op de uitslag gewacht, helemaal met het idee ik zit hier voor niks en kan zo weer naar huis want iedereen vind het er gewoon goed uitzien.

Maar bloed was niet goed dus toen moest ik een echo laten doen dus toen schoot ik toch een beetje in paniek. Die echo man was ook vet lang naar het scherm aan het staren en zei helemaal niks, dus ik werd echt bang dat het fout zat..
    Maar hij zei uiteindelijk dat hij geen trombose kon vinden maar dat het bloed wel afwijkende waardes had. Normaal zou hij me weer door naar de huisarts sturen maar die was dicht.

Nu dus weer thuis en eigenlijk nog een beetje onzeker. Hij heeft geen trombose gevonden dus ik neem aan dat dit goed is. Maar wat betekenen die afwijkende waarden dan? Dat het er misschien wel ergens is maar niet waar ik pijn had dus niet waar hij gekeken heeft? Of dat het nóg geen trombose is maar morgen misschien wel? Of is alles gewoon goed? Hij was meteen weg voor ik normaal die vragen kon stellen..

Neem voor nu maar aan dat het goed is maar heb er nog niet helemaal een lekker gevoel bij:( Hopen dat mn been morgen weer zn normale omvang heeft en geen pijn meer doet!

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    haha goeiemorgen dan:D Lekker even bijgeslapen?

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    He getver. Maak jezelf nie gek hoor!! Ik zou morgen gewoon de ha bellen en even goed doorvragen. En als je pijn houdt- gewoon opnieuw bellen!

Hier krampjes die komen en gaan. En truus heeft weer de hik!
    Otis wijkt echt geen seconde van mn zijde- zelfs als ik ga plassen wurmt hij de deur open en gaat hij in de opening vd deur liggen... Zou t dan toch dichterbij komen??

Spriiiing laat je eens horeeeen!!!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jawel.. :)

Maarem dat is minder positief nieuws dan gehoopt.. Gewoon erachteraan blijven zitten hoor!

6. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    ach jee indy!!laat je idd niet gek maken!als ze het ook maar niet vertrouwden hadden ze je vast gehouden!morgen ff bellen.naar de ha voor de zekerheid en gemoedsrust!

7. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @apenijn!spannend!zal het?!

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ti's rustig hier.. :)

9. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Ja. Saaaaai

10. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hier is mijn buik ook rustig geworden en de pijn ook goed als weg. Morgen heb ik echo precies wanneer k 40 weken ben dus ben benieuwd! Als ik zou vragen of ik mag strippen zouden ze t dan ook doen? Ik ga in ziekenhuis zwz bevallen dus :p?

11. mamavang

mamavang Niet meer actief

Zeau..

Zal ik dan maar even de boel komen vergezellen hier..

Inmiddels al iemand gehoord over spring?

Vanmiddag op advies van jullie nav kramp en steken in onderrug en buik
    even een hete douche gepakt..
    Soms steekt t nog wat, dat ik mezelf even vast moet houden,
    Maar geloof dat timen niet echt nut heeft (1x per uur ofzo)
    :D

Ik heb vandaag de woonkamer gesopt en n kastje in de keuken..
    Met lief even naar de dokter geweest..
    Grr die man is zo eigenwijs (lief dan he,de dok kenik niet zo goed)
    Die gaat pas als hij nog net nie dood neervalt..
    Nu n fikse oorontsteking en schimmel in zn oren (Jakkie)
    Druppelkuur van 2 weken, 3xdaags..
    maar goed, wordt dus wel weer beter..

Daarna even boodschapjea gehaald..
    Hij heeft toen de hele bemedenverdieping gestofzuigd en gedweild
    Ik heb vanaaf frietjes gevakken, geen zin/puf om te koken gehad..

En nu lig ik gebroken maar klaar wakker met n pak eierkoeken in mn bedje..

Dussss,
    en toen was er weer n dag voorbij :D

12. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    De bmm moet wel al zacht zijn en een stukkie opgetrokken zijn. Anders kan er niet gestript worden! Ik ben heel benieuwd wat de vk morgen met mij van plan is. Mn buiknis wel al de hele avond hard. En Otis ligt op mn schoot met z'n kop... :). <3

13. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh ik zie t m doen:) Echt een ideaal maatje of niet?
    Zat me vanmiddag te bedenken, kan je otis niet ook laten jongen:D?
    Dan bied ik mezelf aan als adoptie ouder!
    Ben benieuwd hoe het morgen is bij de vk.. Misschien heb je al allemaal voorwerk lopen doen nu!

Spring is volgens mij gewoon van kindje aan het genieten:) *me hopes so*

Hier nog even bankhangen, bevallingsboekje even uitlezen zodat ik straks alles in theorie weet om het bij de eerste wee allemaal weer lekker te kunnen vergeten:p

14. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Nou Otis komt uit Spanje en hij is daar ook geholpen zeg maar. Maar! Als je serieus bent, is er een 'zusje' van Otis van 2 jaar oud die heel hard opzoek is naar n eigen mandje. Stuur me n pb als je meer wil weten!! :)

Heb net m'n 9 maanden dagboek bijgewerkt. Tot wk 37. Morgen verder schrijven ^^

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      12
  15. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Geen bevalling voor mij vandaag, ik hoop dat jullie meer geluk hebben!
    Maar wel een heerlijk dagje gehad!
    Lekker mijn mandje in en dromen over baby's die ooit wel zullen komen!
    Iedereen succes morgen bij de vk, gyn of huisarts!
    Trusten!

16. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Strippen doen ze bij mijn vk pas met 41 weken overigens, omdat je anders misschien wel twee weken met gerommel en voorweeen enzo rondloopt.
    Trouwens vandaag gelezen dat je als je 10 dagen over tijd loopt, dat je dan een ctg en echo om je vruchtwater te controleren, krijgt. Bjj de gynaecoloog. Wist ik nie!

17. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    goodnight everyone!!ga heerlijk slapen..hoofdpijn##
    (afvragend waarom de zwschap niet normaal kan) ben er helemaal klaar mee!!!!zucht#!* zo klaagmodus uit.....

18. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Slaap lekker allemaal!!!

19. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Ohh oke! Dankjewel apenijn! Suc6 morgn bij je vk! Leuk dat we allebij zelfde datum zijn uitgrrekend, k ga morgn toch vragen aan mn gyn of ze kunnen stripppen hihi slaaplkkr allemaal!!

20. mamavang

mamavang Niet meer actief

Goeiemorgen lieve mamaas(2b)

Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?

Ik wel redelijk, 3x plassen..

Fijne dinsdag! Xje

Deel Deze Pagina