Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Goeiemorgen!! Hier ook een goede nacht. Manlief had gisteravond heeeel lief mijn nek/schouders en rug gemasseerd..dus ik heb geslapen als een roosje. vanavond naar de vk kijken of beeb nu wel is ingedaald.. anders voor de zekerheid naar de gyn morgen denk ik. + vanavond doorspreken van de bevalling. spannend!!
    jullie ook een fijne nacht gehad?

2. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @lineke:goed!!heerlijk geslapen!!en jij?!

@krissie:eek:e fijn zo,n man!!!!mijn man is echt een lieverd maar masseren niet!!:(

3. mamavang

mamavang Niet meer actief

Mijn lief is ook niet van t masseren..
    Heerlijk hoor!

Kan hij ons allemaal niet even de nek en schouders losmaken haha

Ik heb ook n lekker nachtje gemaakt
    maar voel me niet uitgerust..
    Verder ontzettend veel pijn van mn bekken vandaag
    Dus lekker rustig aan doen..

Ik krijg om 10u bezoek van n penvriendin en haar zoontje
    Heb ze nog nooit gezien dus leuk maar spannend
    Schrijf al bijna 2 jaar met haar!
    en ze is zwanger van haar 3e dus genoeg om over te kleppen!

Fijne dag allemaal..

Succes en sterkte voor de uitgerekende dames
    en voor de dames met vk/gyna-afspraken..

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik heb ook lekker geslapen:D Van elf tot zeven, en alleen rond drieen even wakker geweest! Heerlijk, voel me meteen zoveel energieker:p Fijn dat een aantal hier ook een goed nachtje hebben gehad!

Spannende vk en gyn afspraken vandaag dus, en uitgerekende baby's.. Hier weinig spannends. Proberen of ik alweer wat beter kan lopen, if yes even stofzuigen en de stad in voor een kadootje voor mn zusje denk ik.

5. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Haha.. ik zal het vragen vanmiddag. ik weet het.. ik heb het maar getroffen :)
    wat leuk dat je je pen vriendin gaat ontmoeten! veel plezier!!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Grrrr... Of ik moest plassen (6x).. Of ik moest omdraaien vd pijn.. Of man snurkte.. Pfff :(

7. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Lieve meiden! Gisterochtend is onze dochter B.enthe S.ofie na een zeer voorspoedige bevalling ter wereld gekomen!
    Ze is 53 cm en 3945 gram. De eerste nacht was erg spannend, deze mama heeft geen oog dicht gedaan!
    Ik zal jullie binnenkort mijn gehele bevallingsverhaal vertellen!
    Jullie allemaal veel succes met de laatste loodjes en bedankt voor de gezellige kletstijd hier!

Liefs!

8. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Hullooo
    Goed geslapen! Maar ging ook laat naar bed. J nog even de pijnlijke plek gewreven voor me en dat hielp fijn. Nu langzaam wakker worden en straks naar de vk.

De beeb ligt echt naar 1 kant. Nou heb ik. Aan 1kant fluffyness, aan de andere kant babykont. Hihi. Ziet en voelt gek om m'n buik weer zacht te voelen.

Hoe voelt iedereen zich vandaag??
    Indy take it easy!! Anders morgen spijt!!
    Linneke veel plezier vandaag!! Lekker veel om over te kletsen! Leuk!
    En ik hoop dat Spring en kindje al lekker aan t genieten zijn. Haaz hoe voel jij je? Was gister anders vanwege de datum of?

9. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Jaaaa!!! Spring gefeliciteerd meid!!! :D veel geluk en geniet er van!!

10. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jeeeej!!:D Spring baby:):)

Wat een lieve namen!! Ben heel benieuwd naar het hele verhaal maar doe voor nu maar lekker rustig aan.. Hoop dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten nu! Gefeliciteerd met je kleine meid:)

Hihi, je hebt gelijk hoor apenijn! Moet een beetje uitkijken dat ik niet meteen weer te veel doe.. Net even wasje en afwas gedaan en nu lekker met een kopje thee op de bank mn zwangerschapsdagboek bijwerken.

Hebben jullie trouwens zo'n officieel zwangerschapsdagboek? Waar je dingen in kan vullen enzo? Of net als ik gewoon een blanco boekje die je zelf vol schrijft?

11. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Hoihoihoihoi Spring, gefeliciteerd! Wat fijn dat het een zeer voorspoedige bevalling was! Geniet van je dochter!

En Apenijn gefeliciteerd met je uitgerekende datum. Wat ik gister wel gek vond was dat het echt zo'n datum is waar je naartoe hebt geleefd en dat je dan een 'gewone' dag hebt.

Was wel een beetje hyper gisteravond, tot na 12 uur klaarwakker en vanmorgen om half 6 was het ook weer met de oogjes wijdopen. Maar niet brak of gaar. Juist heel blij. Ik ga gewoon nog even genieten!

Vanochtend wel een paar keer kramp gehad, dat ik dacht van: au! En dat is toch wel de eerste keer. Maaaaarja, kan van alles betekenen. Nu even lekker in bad en dan maar weer eens buurten bij een vriendin.

Ohja, manlief vond het trouwens wel heel gek om aan het werk te gaan vanochtend, na een vrij dagje gister. Begint nu een beetje nerveus te worden, merk ik.

Succes met alle bezoekjes vandaag!

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Springggggg, gefeliciteerd!! Babieeeee :D

En maar zeggen, ik voel niets bla bla :p

13. mamavang

mamavang Niet meer actief

Spring!!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    En wat een mooie namen!
    Wij hadden b.enthe ook :D maar nu toch voor n andere gegaan..
    Geniet van elkaar en kom nog eens gezellig langs hier!

Ik heb 5 van die standaard zwangerschaps/babyboeken..
    Ik heb n groot album gekocht waarin ik binnekort aan de knutsel ga.
    Ik wil daar de echo-fotoos inplakken en ik heb geen dagbork bij gehouden
    maar wel regelmatig n stukje getypt wat ik erbij kan plakken..
    Verder fotoos van t opknappen van de babykamer enzo..
    wil er n heel boekwerk van maken en dat geven op haar 16e of 18e verjaardag :)

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Bevallen:
    Hilse - zoon
    Isolde - zoon
    Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon
    corina - 1e kindje - 25 maart - dochter
    Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon
    Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter
    Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon
    Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon
    Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon
    Yan - 9 april - dochter
    Tinusjeikke - 10 april - dochter
    Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter
    Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter
    Spring - 1e kindje - 15 april - dochter

Haazz - 1e kindje - 15 april
    Apenijn - 1e kindje - 16 april
    Zara75- 1e kindje- 16 april
    Skatje - 3e kindje - 25 april
    Googelplex - 1e kindje - 30 april
    SandraBenjamin - 1e kindje - 2 mei
    Ytest - 1e kindje - 5 mei
    Vlinder - 3e kindje - 7 mei
    DTtje-tweede kindje-8 Mei
    Indy - 1e kindje - 12 mei
    Tammie - 2e kindje - 15 mei
    Mam1991 - 1e kindje - 20 mei
    Chaben - 1e kindje - 29 mei
    DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei
    Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (dochter)
    Glimworm - 2e kindje - 6 Juni
    Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni

Kijk:)

Snap wel dat je man een beetje nerveus begint te worden hoor haaz, je staat nu ook officieel bovenaan:D!!
    Grappig dat er na een jongetjes golf nu vooral meisjes geboren worden:)

15. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Thanks voor de update Indy!
    Zara, jij ook een bijzondere dag gewenst vandaag!

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh wat leuk dat je het dan als kado gaat geven ooit:)!
    Ik hield altijd al een dagboek bij, en net toen ik aan een nieuwe toe was kwamen we erachter dat ik zwanger was.. Dus toen heb ik een extra mooie uitgezocht omdat het een beetje een speciaal dagboek zou worden;)
    Vind het grappig, als ik terug lees schrijf ik eerst echt over de baby, na een tijdje schrijf ik steeds vaker voor de baby en de laatste tijd echt tegen de baby.. Maar of het ook voor het kindje is later weet ik niet.. Als het kindje ooit vragen heeft mag het er van mij wel in lezen. Plak er inderdaad ook echo foto's in, of een grappige foto van een laatste feestje of het huis verven enzo.

Veel plezier zo met de visite he!

17. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Pfff, ik lees steeds niet goed.
    Indy, ik heb een boek van mijn zorgverzekeraar gekregen. Plak ik buikfoto's in en schrijf de gevraagde dingen op.

Helemaal aan het begin van de zwangerschap wel met een worddocument begonnen waar ik elke week wat schreef, maar toen mijn laptop overleed en er een tablet (dat tikt dus kut) voor in de plaats kwam, is dat gestopt.

Ach ja, die eerste en laatste weken zijn het leukst

18. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Goodmorning! Voor t eerst goed geslapen alleen 2 x mn bed uit geweest om te plassen voor de rest primaa ! Jeej haha ben vandaag uitgerekens maar er is nog niks te bekennen:( .. De baby schopt de echt heleeeetijd zou t kunnen? Hihi

19. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    aaah spring!!super gefeliciteerd!!

@indy:leuk idee zeg!!
    @jahknows:verder nog geen voortekenen?!
    @haazz:eek:ok zo goed bezig met een dagboek!!leuk!

hier: nog steeds hoofdpijn, buikloop, jeukende opgezwollen.handen..ik ga weer op bed....waarom voel ik me nog zo bagger!!!klaagmodus weer aan(sorry ladies)

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Goeiemorgen!
    spring, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter B.enthe S.ophie! Wat een mooie namen! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Apenijn, wat een leuke hond! Je pikt die Spanjaardjes er altijd zo tussenuit, haha. Ze zijn altijd 'net niet' als het gaat om er een ras in te herkennen haha, maar ijzersterk qua gestel! Ik zal ook eens een foto plaatsen, heb ook een Spanjaardje.:)

3 meiden die vandaag zijn uitgerekend!
    Ik zie het hier alleen nog niet gebeuren, het is héél rustig, geen enkel krampje te bekennen.
    De ligging van de baby herken ik overigens wel Apenijn. De mijne ligt al weken aan de rechterkant, dus ik slaap op mn linkerzijde.
    Linkerkant kan ik zo indrukken, terwijl rechts keihard is, vooral als die kleine beweegt.

Deel Deze Pagina