Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik zal voor je duimen dat het "voor niks" is! Al is het net wat jij zegt, je eigen rust is ook iets;)

2. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Succes in het ziekenhuis!!

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Beeb heeft nu serieus voor de zesde (!!!) keer vandaag een giga hikbui.. Wat een zuipschuit is t toch:p
    Lopen jullie baby's ook zo te schrokken of drinken ze gemanierd en hebben ze minder vaak de hik? Toch wel benieuwd.. zes keer rond vier uur is ook voor deze kleine wel veel maar vier of vijf keer per dag is eigenlijk vrij normaal.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Spring: gefeliciteerd..

Hier nog niet helemaal lekker, te beroerd om achter de laptop te kruipen.iig.

Vandaag bij de gyn geweest en heb dus zwangerschapssuiker.... Kan wel janken.. echt alles gaat mis....

5. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    ben nu ook in het zh voor een.ctg....omdat ik de baby zo weinig voelde vandaag en gisteren....ff voor de zekerheid...

6. mamavang

mamavang Niet meer actief

Hoihoi

Even n zkh-update

Net 30 min ctg gehad
    Meisje klopt goed, beweegt minimaal
    Urine nagekeken, zitten hogere ontstekingswaarden in dan vorig zkh-bezoek
    Dus nog n keer potje piesen voor kweekje..
    Bloeddruk was te hoog 152/95
    Dus daar net bloed voor moeten laten prikken..
    Nier en levrrfuncties willen ze checken
    Nu wachten op uitslagen daarvan..
    Meisje begint ineens wakker te worden..
    Had ze wel eerder mogen doen haha

verder wil gyna nog n echo om ligging, groei en vruchtwater
    te controleren maar kan zijn dat ze dat morgen pas doen..

Sowieso morgen weer ctg ivm minder bewegingen afgelopen dagen..

Check, check, dubbelcheck!

Balen van je suiker @weetdenaamzovlugnietmeer
    Hoop dat ze jr nu extra in de gaten gaan houden..
    Tis niet leuk natuurlijk maar komt allemaal goed!

Xje

7. mamavang

mamavang Niet meer actief

Dan liggen we saampjes :D
    Ook in Bergen op Zoom toevallig? :p

Maaruh, hoop dat je kleintje t goed maakt en je straks wat geruster bent..
    Knuff

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ook lekker vaak de hik! Ze bang dat ze iets te kort komt:p

9. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook wel 3 of 4 keer op een dag de hik, manlief zegt dan altijd; eigen schuld, moet je maar niet je eigen plas opdrinken;)

Net even een uurtje geslapen, voel me nu zo duf als een konijn..

10. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Jeetje dames, wat een kwalen allemaal?!
    Ik heb het met jullie te doen.
    Hier nog steeds erg rustig. Op de fiets boodschapjes gedaan, koffie met een vriendinnetje en lekker gesopt, gezogen en gedweild.

Fijn dat je wellicht wordt ingeleidt, Apenijn. Ik ga morgen horen wat we gaan doen de komende dagen. Ik vrees niet zo veel, omdat het allemaal nog van een leien dakje gaat.

Hier heefg de baby ongeveer vier keer per dag de hik. Dat voel ik in mijn kont tegenwoordig, haha!

11. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo Forummers,

Ik wil me ook graag aanmelden in deze topic :)
    Ik ben bijna 37 weken zwanger.
    Vorige week ben ik opgenomen in ziekenhuis met veel bloedverlies, toen het bloedverlies over was mocht ik daarna weer naar huis. Nu heb ik gelukkig geen bloedverlies meer maar sinds ik thuis ben heb ik veel last van harde buiken ik kan niet veel meer liggen helpt niet veel douchen helpt niet veel om harde buiken te verminderen. O wat gaat de tijd zo langzaam wanneer je niet veel kan doen.
    Ik heb vandaag tegen gyne gezegt dat ik het niet meer kan volhouden, als het zo doorgaat wordt ik bij 39 weken zwangerschap ingeleid via een ballon. Ik hoop zo dat ik binnenkort kan bevallen op een natuurlijke manier.

12. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Da: jeetje meis wat een domper :(
    *stuurt je een denkbeeldige bos bloemen toe*

13. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Welkom Marleen!! Het klinkt alsof je het ook niet gemakkelijk hebt! Dat inleiden met en ballon wilden ze hier niet doen, dat zouden dan tabletjes zijn, maar daar kun je soms wel 3 dagen mee lopen. Ik hoop dat je klachten snel verminderen. Veel sterkte!

Hier zou inleiden inmiddels wel nut hebben, vanwege 1cm ontsluiting nu. Dus dan hoef ik nie mer pilletjes te rommelen!

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hallo dames! Mag ik me hier ook aanmelden? ;) Ik ben nu 33 weken zwanger en ik heb steeds meer de behoefte lekker te kletsen met iedereen over de naderende bevalling!

Ik zit veel thuis ivm harde buiken/voorweeen, dus vind het leuk als ik lekker mee kan lezen en kletsen hier, aangezien iedereen in hetzelfde schuitje zit! :D

Ik begin het al reuze spannend te vinden, de naderende bevalling! Ik wil graag thuis bevallen, en nu de bedsteunen enzo geleverd zijn vind ik het toch wel heel dichtbij komen ;)

Straks weer zwangerschapscursus! Ben benieuwd of ik het een beetje vol ga houden nog.

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hahaha:D Was net aan het eten terwijl ik dit las en verslikte me, stikte bijna van het lachen:p Moet inderdaad geen plasjes eten.. das vies:p
    Maar goed om te weten dat die van mij niet een extreme gulzigaart is.. dan is er nog hoop dat t uit kan groeien tot een mens met tafelmanieren:)

Dark angel: Het zit echt niet mee bij jou zeg:$ Even een hele dikke digi knuffel voor jou! Hoop maar dat je zo snel mogelijk (binnen de veilige perken dan) mag bevallen en dat het vanaf dan allemaal weer bergopwaards gaat!

Linneke balen van de bloeddruk, gaan ze hier iets mee doen? Of is dat alleen als het zwangerschapsvergiftiging is? Hoop voor je dat het toch nog meevalt meid!

En DTje hoop dat jou ctg gewoon goed is!

Voor de nieuwe meiden welkom! Jullie kunnen dus ook allebei niet meer zoveel doen als je zou willen.. Dan is dit de perfecte plek om de dag door te komen:D

Ik ben trouwens maar naar de huisarts gegaan want hoorde niks terug over gister. Kreeg de tip om zoveel mogelijk te bewegen (gaat zo lekker met bi en steken in je liezen, maargoed:p) en als de klachten verergerden meteen weer langs te komen voor een nieuwe echo. Maar voor nu mocht ik er vanuit gaan dat het toch goed zat nog:)

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Naar vk geweest, alles goed :)

17. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hallo allemaaal!! Hihi.. Nou ikk was naar t ziekenhuis geweest voor mn weekelijkse echo.. En alles zag er tip top uit! Alleen geen onsluiting! Gewoon helemaal niets! :( baal zo erg.. Onze kleine mannetje wilt er niet uit! Maar heb nu afspraak gekregen voor maandag als de baby dus voor aankomende maandag niet geboren word dan gaan we planning maken voor inleiden.. Dus ik hoop nu heel erg dat ons zoontje uitzich zelf komt en dat ik niet ingeleid hoef te worden 😊.. @apenijn nouu echt super nieuws hoor!! Hopen dat je baby er voor t weekend er is hihi !! @zara sorry had niet je berichtje gezien paar paginas terug haha.. Nee ik vind niet erg dat ik er tussen sta hoor !! @ytest mooi zo !! :)

18. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Waarom worden jullie eigenlijk ingeleidt vóór de 42 weken? Is dit altijd om medische reden?

19. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    heey hey!
    alles goed, morgen wel even weer komen voor ctg ivm bloeddruk en veel vocht en de hoofdpijn.de vk gaf ook aan dat ik er slecht uitzag...
    baby heb ik gelukkig goed gevoeld!!bij de ctg....wel nu weer zeurende buikpijn...

@apenijn:spannend gauw inleiden!!
    @nieuwe dames: welkom!!!!
    @da;dikke knuffel!!
    @lineke:hoelaat moet jij morgen?!ik om 11uur...
    @ytest:moet jij morgen ook weer!!

20. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Over het inleiden, hier werd aangegeven dat ze je sowieso niet langer laten lopen dan 41 weken, wel in het ziekenhuis bij de gyn hoor. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar was wel standaard volgens hem.

Deel Deze Pagina