Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraBenjamin

20 mrt 2010
    78
    0
    0
    Veterinary Nurse
    NSW, Australie
    En toen lag ik wakker.... Het is hier bijna 4 uur snachts.
    Heb gisteravond 'one born every minute' gekeken en dat had ik niet moeten doen dus... Had een enge droom dat de baby zonder ademen en hartslag werd geboren. brrr... moet je toch niet aan denken.

Spannend apenijn, komt nu echt dichtbij voor jou!
    Welkom Marleen en Zonzon!
    Darkangel wat een pech kan je hebben zeg, ik stuur je een lief engeltje met veel geluk. X
    Gelukkig alles okay voor jou Ytest.

Zara en Indy: Ik ben al veel meer gaan drinken op advies van de vk inderdaad om t vruchtwater proberen op peil te houden. Tot nu toe nog weinig resultaat. De baby groeit weinig (400gr in laatste 5 weken) Gelukkig houden ze me goed in de gaten.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik moet morgen weer pies op kweek zetten.. ;)

3. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Apenijn, bij mij doen ze inleiding via ballon, omdat mijn 1e kindje met keizersnee ter wereld is gekomen, andere manier inleiding doen ze niet vanwege keizersnee vorige kind.

Inleiding willen ze bij mij doen, omdat ik niet meer kan voldohouden ne het zwaar hebt met harde buiken, ik ben er zelf mee akkoordt gegaan. Ik hoop een beetje dat de baby voor de inleiding geboren wordt.

Constant harde buiken is ook niks zeg, je geniet gewoon niet van het zwangerschap.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hai dames, ik breek even in als dat mag (ben zo weer weg).

Ik lees al enige tijd mee. Zag Ytest voorbij komen dus moest even weten hoe het ging hihihi. Maar dankzij dit topic krijg ik alles een beetje beter verwerkt om een of andere reden.

Ik wil jullie op deze manier even een digitaal hart onder de riem steken en zeggen dat jullie het super doen!!!!

Ik snap dat "de laatste loodjes" het zwaarst zijn , maar hou vol, jullie zijn er bijna!!

Ik hoop dat jullie allemaal een hele makkelijke bevalling krijgen en prachtige gezonde kindjes. En voor een paar van jullie graag heel snel.

Dus bij deze......

En ik ben weer weg....xxxx

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat ben je toch een lieverd! :) knuf! Hopelijk met jou ook alles ok! En pb'en mag altijd hè! :)

6. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Hier sinds een uurtje of zes flinke krampen, om het kwartier/10 minuten...
    Ik vind het spannend! Maar het worden er nog niet echt meer...

Snel nog een laatste opruimronde door het huis voor het geval dat!

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oei, als zwangere moet je dat soort programma's ook niet kijken. Net als andere bevallingen, en ziekenhuis series, en politie series.. ennuh, thrillers, en dramaseries.. en het journaal enne enne enne.. (ik was vannochtend gewoon aan het huilen om het journaal.. :$:( dacht tot nu toe dat ik niet zo hormonaal was maar nu hebben ze hier ook toegeslagen hoor!)

Eigenlijk alles vermijden wat geen zoetsappige komedie is die goed afloopt??

"Despicable me" kan je nog kijken:D

Hoop dat je ondertussen de slaap alweer gevonden hebt!

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh spanned:D!! Weeen zijn bij iedereen anders he.. kan om de vier minuten een minuut lang, kan om de minuut, kan om de tien minuten:):)
    Misschien morgen iemand anders bovenaan het lijstje! Succes met opruimen;)

9. mamavang

mamavang Niet meer actief

Hallo allemaal

Dankje voor degene die gereageerd hebben

Haaaaj nieuwe mamaas (2b)

Ik ben inmiddels thuis..
    vanmiddag dus met krampen naar t ziekenhuis gegaan
    (even kort door de bocht)
    In urine was iets te zien maar gyn wilde nog geen ab geven..
    Is op kweek gezet.. Vrijdag of maandag uitslag..
    Bloeddruk bleef 152/95 dus bloed laten prikken
    en nu meds mee gekregen om die te verlagen
    omdat de hoge bloeddruk ook in t bloed te zien was..

Ctg vandaag was oke al beweegt meisje inderdaad veel minder
    Morgen om 10u weer ctg in zkh en bloeddruk wordt weer gecontroleerd..

Vrijdag weer ctg en bloeddruk meten en bloed prikken ivm hoge bloeddruk

Maandag weer mijn "vaste 2-wekelijkse afspraak" bij de gyna

ik heb ook nog n echo gehad en meisje heeft genoeg vruchtwater

-------------------------------------------------------------------------------

Wel zei gyna dat als ze binnen 2a3 weken niet draait
    (ze ligt nu in stuit) ze haar willen gaan draaien..

Zijn er hier dames die daar ervaring mee hebben?
    Gyna wilde er verder niet over praten
    (jee wat was dat een botte bitch)
    maar van wat ik ervan gelezen heb zijn daar een hoop risico's
    aan verbonden..

Pffffff..
    Typisch weer zo'n dag van waarom makkelijk doen als t moeilijk kan..

Ik ben kapot!

10. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra wat vervelend dat je niet kan slapen! Ik durf zulke programma's nu echt niet te kijken! En ook schrikken dat de baby niet veel is gegroeid en je zo weinig vruchtwater hebt, hier juist tegenovergestelde, erg grote baby en ook nog eens super veel vruchtwater..

@Esther wat lief van je! Hoop dat het jou binnenkort ook gegund is!

@Haazz wat spannend zeg!! Hoop dat het vanavond nog doorzet!

@Linneke wat vervelend zeg van je krampen, bloeddruk en dat ze weinig beweegt! Ze moet toch nog wel eventjes blijven zitten! Draaien heb ik geen ervaring mee, hoor dat t niet echt prettig is maar als het lukt is dat wel heel fijn!

Hier erg rustige dag gehad.. Mannetje is ziek en ik voel me ook nog steeds niet echt lekker.. Af en toe wat krampjes maar nog niks noemenswaardigs.. Ben benieuwd of ze nog voor de 40 weken gaat komen of dat ze lekker lang blijft zitten!

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hm, niet relaxed linneke!

Volgens mij was het skatje die ervaring heeft met draaien. Je kan even een paar pagina's terug kijken en haar een pb sturen?
    Hoop dat je kleintje uit zichzelf draait en dat de medicijnen goed aanslaan! *knuf*

Hier trouwens opeens weer krampjes. Op een gegeven moment om de tien minuten, in mn rug, linkerheup en onderbuik. Maar nu is het weer weg. Zal wel oefen gerommel zijn:) Verder grieperig opeen.. Zo dus maar eens mn bedje opzoeken.
    Mannetje is nog niet thuis en wilde eigenlijk op hem wachten maar misschien toch maar alvast proberen te slapen.

12. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Oooh, die programma's, heerlijk. Ik vond dat eigenlijk verschrikkelijk totdat ik zwanger raakte. Alleen die premature babietjes op sbs vond ik nie zo fijn om naar te kijken.

Krampen (doen echt veel meer zeer dan ik gewend was van de voorweeen) komen nog steeds om de 10 minuten. Zo maar eens mijn bed in. Kijken of ik nog een beetje slaap kan pakken. HOOP ZO ONTZETTEND dat dit het echte werk is. We hebben d'r hier wel zin an! :D

13. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Linneke.. ik hoop dat je je snel beter voelt en dat de kleine uit haarzelf nog gaat draaien! maar ik heb er ook geen ervaring mee.

Darkangel: Wat ontzettend rot voor je!! en wat zijn de plannen/stappen nu dan?

haazz ik hoop voor je dat het gaat doorzetten!!! spannend zeg.

Hier was de afspraak met vk goed. Kleine is nog druk bezig met indalen hier.... alweer wat meer dan afgelopen donderdag... maar ze willen het nog even aankijken.. ik moet goed mijn blaas legen.. anders kan de kleine sowieso niet goed indalen vertelde de vk me. Dus ben benieuwd..

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Meiden ik ben pitten, hopelijk!

Haazz veel succes! Hopelijk het begin!

Truste :)

15. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    haazz!succes!!!!!!
    goodnight everyone!!x

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Haaz, succes, klinkt als echte weeën!!

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Truste meissies!!

Haazz spannend!!! Morgen babynieuws ;)

18. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Wooohooo - hoop gerommel in bijna baby land. Hier nog steeds alles n beetje rustig. Af n toe misselijk en krampies die nog nie veel pijn doen en onregelmatig... Huis is 200%netjes (denk heel de tijd dat ik naar de plee moet, lol) en alles staat klaar just in case!

Slaap lekker meiden!! Zettum op!!
    Sorry dat ik n beetje afwezig was vandaag met reageren op jullie verhalen, heb wel alles meegelezen hoor!!

19. SandraBenjamin

20 mrt 2010
    78
    0
    0
    Veterinary Nurse
    NSW, Australie
    Wat rustig is t hier, iedereen in diepe slaap, das goed!!
    Is wel eens anders geweest.... :)

Hoop dat er een paar druk aan t bevallen zijn, hihi!
    Baby's!!!!

Ik donderdag naar de VK, spannend, overleggen over inleiden.

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Denk jij dat? :p:D

Deel Deze Pagina