Ook wel goed. Eigenlijk de hele zwangerschap nergens geen problemen mee gehad, maar nu op t laatst gaat t wat minder. De baby groeit dus niet goed (had je al wel gelezen denk ik) en moet worden ingeleid misschien. Gaan we donderdag bespreken. Had het heel niet verwacht, alles leek zo makkelijk en top te gaan. Nou ja, het zal ook wel goedkomen, baby is al bijna 38 weken. Hoop dat de uitslag van de kweek goed is. Jij ook niet lang meer he?! Heb je veel 'klachten'?
Het is toch het fijnst als je kleintje zelf kan aangeven wanneer het klaar is, maar met een groeiachterstand is inleiden natuurlijk beter! Benieuwd wat ze gaan zeggen! En met 38 weken heb jij een perfect af kindje hoor Hier ook nog 18 daagjes ja, Nouja ik zit al paar weken met die blaas! En toen zo erg dat ik de vk liet komen omdat ik dacht dat het weeën konden zijn. Niet gek want ze vertelde me de ze ooit iemand naar t ziekenhuis had gestuurd door weeën, terwijl dat ook blaasontsteking bleek te zijn. Verder slaap ik niet meer, Maarja daar moet ik maar aan wennen
Goedemorgen! Ook ik lig al vanaf half 6 wakker, in mijn buik wordt op dit moment de tent afgebroken ik zie als ik lig een hele grote bobbel links, haha. Leuk om te lezen dat er misschien wel meiden aan het bevallen zijn op dit moment Ytest succes bij de dokter vandaag!
goodmorning nachtbrakers!!! @sandra;wat spannend allemaal.voor jou zeg!!!!knuf* @ytest en zonzon: stuur jullie mijn energie op ahum(het is wel energie van een oude oma) @hier:ik ben.37WEEK!!!!!!!!!joehoe!!!!!!!dus ladies ik ga vandaag bevallen nou ja als de baby goed heeft geluisterd
moggu sorry ytest,het was ook niet veel! ff wat basic info over mijzelf heb ik nooit gegeven hier! 24 jaar, getrouwd met een super lieve schat! werkersoonlijk begeleider op een.dagcentrum voor mensen met een verstandelijke beperking.vorig jaar verhuist naar een grotere woning, ons droomhuisje!helaas hebben we vorig jaar ook een zwschap gehad die al met 9 week eindigde....met een heleboel lichamelijke ellende er achteraan...gelukkig was ik vrij snel weer zwanger!!!het is wel een hele zware zwschap ivm.spugen tot 20week, vroeg bij huis ivm.harde buiken en kleine baby....dit is echter goed bijgetrokken door.rust!!!last but not least heb ik een super gave lieve.peuter van 2,5!!!!!niet gepland maar zoooooo gewenst!!!
Goedemorgen dames, Vandaag eindelijk goed geslapen alleen vaker wakker geweest om naar de wc te gaan. Hiervoor andere dagen dagen had ik slechte nachten gehad. Ik heb wel ongesteldpijn onderaan mijn buik, hoop dat het over gaat. En voor de dames die bijna aan het bevallen zijn veel succes!!
Jeetje! Wat fijn dat alles weer terug goed gaat met de kleine! Rust doet wonderen! Ik betrap mezelf te vaak dat ik dingetjes beter had kunnen laten, Maarja das altijd achteraf..
Goedemorgen! Ik heb prima geslapen vannacht, straks om 10 uur controle in het ziekenhuis, ben benieuwd!
Hé DT ons werk lijkt wel n beetje op elkaar! Ik werk alleen ambulant en met kids. Haaz hoe gaatie?? En zara?? Ik werd vannacht om 3 uur wakker gemaakt door Otis. Moest piesen. Realiseerde me gelijk dat de krampies wegwaren. Maar eenmal rechtop kwamen ze weer terug. Na t uitlaten terug naar bed en toen verdwenen ze weer. Had gisteren welmvoor t eerst 'vreemde' krampies. Nu vroeg uit bed, gedweild, Otis uitgelaten en ga zo d vaat doen en n wasje aanknallen. Lekkerrrrr Pijn is bijna weg, wel gewone bekkenpijn maar die extra pijn is n stuk beter! Heb net Boes zitten kijken... Jeugdsentiment!! Hahaha )
Ps Moeten jullie ook wennen aan je grote boobies? Af en toe gewoon irritant!! Maar ja- ik ging van n ruime c- soms d, ook naar n g... :S Kan wat worden straks met borstvoeding....
Goeiemorgen allemaal! Hoe gaat 't met jullie? Lekker geslapen? Hier alles rustig, te rustig Gisteraaf op de bank begon meisje als vanouds weer te duwen en porren maar haar daarna niet meer gevoeld.. Ik ben zo ontzettend bang na gisteren, ook al klopte haar hartje prima en was de echo ook mooi.. Het voelt gewoon allemaal niet goed.. Dadelijk naar zkh voor nog 'n ctg.. Ik heb wel een goeie nacht slaap gehad maar voel me totaal niet uitgerust.. @indy, nog bedankt voor je tip om skatje te pb-en En @skatje, dankje voor je uitgebreide reactie, ik pb je later nog even terug.. Ik zou willen dat ik 3 weken verder was.. Of 5.. Dan zou ze mogen komen zonder poespas.. sorry dat ik zo aan t mekkeren ben, weet anders ook niet wat ermee te doen..
morge Ik heb zowaar wéér redelijk geslapen, twee nachtjes op een rij!! Nu alleen baby nog niet gevoeld sinds ik wakker ben.. Al twee uurtjes, en das vrij abnormaal. Maar gister avond was beeb wel belachelijk druk, dus ik hoop maar dat ie gewoon even aan het bijkomen is van zn buik-verbouw-dagje gister Ytest, zijn we blaasontstekingbuddy's af? Hoop het voor je Googleplex ook succes weer in het ziekenhuis! En ben benieuwd hoe het met haaz is.. Borsten: nja die waren al belachelijk groot.. ben van een ruime H naar een hele grote I gegaan.. Klinkt heel heftig maar was al gewent aan de grote borsten ellende en hoop eigenlijk dat ik na de borstvoeding wat minder overhoud dan voordat ik zwanger was Ah, ik voelde een heel voorzichtig draaitje.. niks vergeleken met de nijdige trapjes die beeb kan produceren, maar t is een teken van leven
ah linneke, geeft niks hoor! Snap ik helemaal.. Het is gewoon allemaal heel spannend en het gaat wel om het liefste wezentje van de wereld!! Goed dat je straks weer een ctg krijgt. Je wordt in elk geval goed in de gaten houden.. Hoop voor je dat het vanzelf weer bijtrekt, en anders is je kindje nu ook groot en sterk genoeg waarschijnlijk om zichzelf buiten de buik te redden he? Al hoop ik natuurlijk dat je beebje nog een paar weekjes in je buik blijft wonen!
Energie heeft niet geholpen DTje, hihi schrik net wakker op de bank! Toch nog lekker 1,5 uur geslapen! Fijn dat nu alles goed gaat met het kleintje in je buik! Ook een jonge moeder dus! Ik ben nu 23 en zwanger van de eerste. Heb er zo'n zin in, maar ook zo spannend! Mijn borsten zijn nog niet super gegroeid! Van D naar E, ik schommelde hier altijd al tussen en nu pas ik goed de E bh's die ik al had. Wel echt super duidelijke aders erop! Lijkt af en toe wel een landkaart Hoe vaak voelen jullie je baby eigenlijk? Mijne is de laatste paar dagen hele dag heel erg rustig, hij heeft meestal 's ochtends om half 6, 's middags om half 4 en 's avonds om half 11 zijn speelkwartier, maar ik weet eigenlijk niet wat normaal is! Wanneer zouden jullie bellen? Zit nu lekker op bed met een kopje thee, heb krampen onderin mijn buik, ik denk dat hij aan het indalen is. Ik hou het wel even in de gaten, gister ook al helder bloed verloren, oorzaak niet gevonden, dus mocht de kramp erger worden ga ik meteen bellen denk ik! Wat is jullie dagplanning van vandaag? Ik heb mijzelf de taak gegeven om op zoek te gaan naar een mandje sokken die ik deze week heel netjes op heb gevouwen, maar die ik nergens terug kan vinden.. Hmm ben benieuwd waar ik hem terug vind!
Indy: hoor pas maandag de uitslag Apenijn: vind het wel een beetje eng dat ik die borsten beetje moet oplichten om eronder af te drogen, nooit geweest, waren ze te klein voor.. Ben alleen bang doordat ik zo min mogelijk beugel bh's heb gedragen ik het voor goed verpest heb.. maar dat deed veelste zeer joh.. Ow ennuhhh: Boes is cool! Kan ik zo om in een deuk liggen! Zeker in een melige bui!!