Haaz! Gefeliciteerd! Spannend zara! Nog eventjes.. Ik kom steeds verder naar boven in t lijstje *think positive!* Net wakker door n absurde nachtmerrie.. Werd achterna gezeten door gorilla's met wapens.. Hmm, nu klinkt t dolkomisch maar kwerd ff nie fijn wakker.. Heb me in mn slaap kapot gerend om ze voor te blijven.. Dussss.. Ben nog kapot!.. *kruipt onder dekbed en mompelt; ga weg boze apen!*
Aewww ! Op je andere zij verder tukken he dan!!! Hier harde buuik een honger- maar nog geen kindje. Hoe gaat t met Zara??
Wow Haazz, gefeliciteerd met jullie Eva! Zara, hoop dat het goed gaat met je en dat je snel je kleine vast kan houden. Linneke: hier *gooit een tros bananen het ravijn in* dat zal ze leren, die stomme apen! Sb: alles goed gegaan met je controle?
Haazz gefeliciteerd met jullie dochter!! Succes Zara, hoop dat je snel je kindje in je armen kan houden!! Linneke ik hoop dat je nu weer lekker aan het slapen bent na die stomme nachtmerrie!!
Goodmorning! @haazz Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! & @zara Heel erg veel succes!!! .. @hier ik heb echt een super raare nacht gehad.. Ik hebgeslapen maar het voelt alsof ik niet geslapen heb haha .. Heel vreemd, en er is nog niks te bekennen van mn beebje.. Begin stiekem wel jaloers te worden hoor !! Hahaha.. Nja vandaag misschien stad in met moeders en verder geen planningen xx
hier ook een rare nacht gehad.. hele vervelende dromen waarmee ik jullie niet bang zal maken voor de bevalling........*zucht*. maar goed nu even plassen en wat eten en kijken of ik daarna weer kan slapen.... Soms, Soms, is zwanger zijn echt niet leuk! (Wat je ervoor terug krijgt natuurlijk wel) hihi.
Goeiemorgen! Jaa nog wel kunnen slapen maar met nog meer dromen Deze keer kreeg ik een spoedkeizersnee van de gyn die ik wel kan schieten.. Zucht.. Nja, de man zal zn werk wel goed doen maar erg vriendelijk/social is hij niet.. Als je bij hem binnen komt heb je mazzel als hij zn hand uitsteekt.. Meestal mompelt hij een "hallo" kijkt niet op of om.. Even bloeddruk meten.. "hmm das wel oke" zegt hij dan.. Als je vraagt hoeveel die is moet je heel goed luisteren om zn gemompel te kunnen verstaan.. Hij duikt in zn pc, mompelt wederom dat hij n echo wil maken Zegt na de echo "dat ziet er prima uit" Ik vraag me dan af wat er precies prima uit ziet en wat hij bekeken heeft maar ala Dan krijg ik mn dossier in mn handen geduwd en mompelt hij, "nieuwe afspraak over 2 weken" hij kijkt je echt niet aan.. Zo irritant Mja, van hem dus een keizersnee in mn dromen gehad en ik was toch pissig.. Ik wilde dat niet en lag helemaal te flippen op die tafel.. Grr, toen werd ik wakker van de wekker.. Vandaag weer mn 2 oppashondjes over de vloer dat brengt t totaal hondjes op 5 hier nu Vriendlief staat al politie-agentje te spelen whaha Ik laat t ze altijd zelf uitknokken.. Wordt vanzelf wel rustig.. Ik ga vandaag beginnen met mn volledige rust houden.. Nja, poging dan.. Net boterhammetjes op en zo mn bloeddrukverlagers innemen.. Dat wordt weer spacen haha.. Beetje bankhangen en tv kijken, brieven naar pendinnetjes beantwoorden.. En verder niets bijzonders.. Inmiddels alweer mamaatjes erbij? Hoewist met @zara? @apenijn, wil t al door zetten? Ooh ik ken alle namen nog niet goed.. Ik internet op tel dus teruglezen is nie handig Hoe is de afspraak in australie gegaan? En "die ene" die gisteren opgenomen is. Hoe is de nacht verlopen? Fijne dag allemaal! Xje
Moggu.... 2 dagen overtijd en vandaag naar de vk- praten en plannen inleiden... JahKnows ik weet hoe je je voelt! Kiiiiindje, ben je nouhou?! Ben erg moe maar heb wel goed geslapen. Duimen jullie voor me?
hier net weer mijn slijmprop verloren.geloof ik...ook al met 35,5 week..maar zonder bloed??kan dit??weten jullie het?? verder een erg drukkend stekend gevoel.onderin....terwijl de baby al ingedaald.was...gisteren zeiden 4mensen al dat gaat niet lang meer duren...zo laag hangt de buik nou ik hoop het!alhoewel ik mij besef dat er sommigen al echt verder zijn ben ik er ook klaar voor!!nu mijn baby nog
Hier ook geen bloed erbij hoor!! Wel n heel klein drupje erna, maar niets echt superduidelijk! Spannend- heb je het idee dat je beeb eerder komen zal? Hoop dat t lekker gaat rommelen bij je!!
Goedemorgen allemaal, Hier goed geslapen alleen vaker wakker geweest om te plassen. Haaz gefeliciteerd met je dochter en voor de dames die aan het bevallen of bijna aan het bevallen zijn heel veel succes. Pfff ik weet het niet dames maar ik vind het erg moeilijk vooral sávonds heb ik het meeste last met mijn buik. De dagen gaan maar niet voorbij.