Apenijn: knuffel meid! Tja dan kunnen die paar dagen extra er ook nog wel bij.. Weeënstorm word je ook niet gelukkig van. Hier: ik denk dat mijn baby pas ergens in mei komt. Zo rustig in mijn buikje..
zo ik meld me ook weer even bevallen dames: gefeliciteerd met jullie kleintjes! @hier weer dor de APK gekomen, beebje ligt al lekker ingedaald dat verklaart de verrotte nachten (tijdens het omdraaien in bed) het vele toiletbezoek en het gewaggel. En we waggelen nog maar even 7 weken door Heb gelijk maar mijn bevallingsplan besproken, ik dacht dat wordt een hele vergadering aangezien ik nogal wat op mijn lever heb maar ze typte het netjes over en binnen 5 minuten stond ik weer buiten gisteren naar de bv info avond geweest; het bevestigde vooral waarom de bv. de vorige keer niet goed is gegaan en hoe het dus anders moet.
Oh Apenijn, kan me voorstellen dat je niet heel vrolijk wordt van de situatie maar respect hoe verstandig je er mee omgaat hoor Volgens mij ben je wel een stoere chick Hoe verrot deze paar dagen ook zijn, als je er later op terugkijkt zonder ergere bekkenpijn was het het allemaal waard. Je wil inderdaad ook niet om er nu vanaf te zijn je bekken eerder beschadigen door weeenstorm, ruggeprik en bekken ongemerkt forceren.. Dan ben je zo veel verder van huis. Respect hoor meid! Lang duren kan het echt niet meer nu.. (al is elke minuut er nu waarschijnlijk een te veel) Ik duim voor je dat je vliezen het spontaan begaven bij de tulpen. Je bent aan de beurt hoor!! *hele dikke knuffel* En googleplex hoop ook voor jou dat het allemaal snel doorzet.. snurken, hoe weinig de persoon in kwestie er vaak ook aan kan doen: verschrikkelijk!!!! En een knuffel voor linneke.. Het is fijn om te weten dat je meisjes hartje nog zo goed klopt, maar de onzekerheid en de bezorgdheid zijn gewoon enorm vervelend! Inderdaad nu maar even dag voor dag, van ctg naar ctg.. En sandra, hoop ook voor jou dat de volgende echo beter is en dat ze zich bedenkt! Zolang het binnen de marges blijft snap ik dat je het het liefst nog aan wil kijken en voor een natuurlijke bevalling wilt gaan. Ook voor jou aan het duimen dus.. Mennn, krijg wel zere duimen van al dat duimen zeg! Laatste loodjes vallen soms echt niet mee he? Ik heb de vk toch niet gebeld.. Merk dat als ik heel goed oplet dat ik dan toch wel het een en ander voel. Het voelt alleen heel anders.. Heb het idee dat beeb gedraaid is en nu tegen mn rug loopt te trappelen ipv tegen mn buik. En aangezien de placenta tegen mn rug ligt voel ik daar gewoon veel minder. Wat ik nu dus voel is een beetje onbestemd gewroet ipv geschop. Maar aan de andere kant, beweging is beweging toch? Ik voel me er in elk geval nog gerust op. Ik denk zodra ik ongerust ben dat ik zeker zou bellen. Huh, voel nu dus de hik in mn been! Zie je, volgens mij ligt baby gewoon echt heel anders waardoor alles anders voelt.. Gek kind.. Het rustig aan doen gaat trouwens goed vandaag. Mijn papa kwam onverwachts langs (die heeft een weekje vakantie) en we hebben drie uur zitten kletsen met koffie en thee. Dan gaat de dag opeens toch een stuk sneller voorbij dan wanneer je alleen bent. En het is makkelijk om rustig te blijven (te zitten). Vandaag dus een redelijk dagje hier. Voor wie het wil dus een beetje energie van mij in de aanbieding. Zou willen dat ik iets voor jullie kon doen lieve meiden!!
@apenijn Spannend! .. Maar ook weer rot maar het komt helemaal goed! @googleplex hoop dat je je beebje vanavond nog hebt! Haha @hier ik heb nog steeds niets verloren en geen pijn! .. Pff lijkt erop dat ik mn beebje nog lang niet in mn armen krijg! Balen naja hopen dat de rest snel kunnen genietne van de baby en dat de weeen doorzetten! Succes iedereen! Hihi
Je weet hoe dat met spring ging he, nergens last van en opeens begon de bevalling toch hoor En zara had volgens mij ook geen voorgerommel of wat dan ook.. dus wie weet Er vroeg nog iemand naar mn been. Gaat weer een stuk beter dan gister gelukkig! Kan weer kleine stukjes lopen zonder pijn en de zwelling is ook bijna weg. Gelukkig zeg, stresste er flink om na het hele ziekenhuis debakel! Brengt me wel op jou vraag nog sandra: Die thee, ik denk dat je framboosbladthee bedoeld? Ik heb dus het idee dat het hele been gebeuren samenhing met de framboosblad thee en casules waar ik toen net twee of drie dagen mee bezig was. Vanaf het moment dat ik die capsules ging slikken zwol ik op van het vocht, waardoor waarschijnlijk (dokters willen dat niet als reden noemen, maar sinds ik gestopt ben zijn de klachten ook meteen af gaan nemen) zenuwen in mn been bekneld werden en ik dus enorme pijn kreeg. Blijkt dus dat framboosblad zorgt voor verslapping/verweking van de baarmoeder. Vocht vasthouden komt door verweking en verslapping van vaten enz. Dus het vermoeden is nu dat mijn lichaam vrij hevig op het framboosblad reageerde en dat van alles dus begon te verweken (niet alleen mn baarmoeder), met al het vocht vasthouden en zwellen van dien Nou wil ik het je helemaal niet afraden hoor.. maar mocht je er aan beginnen en opeens vocht vast gaan houden, dan kan het dus daardoor komen! Ben toen ik dat hoorde in het ziekenhuis meteen gestopt met de tabletjes en houd nu al bijna geen vocht meer vast.
hey hey! wat jammer sandra....maar dan ben je gewoon.volgende week mama! @apenijn:hier ff geslapen en geen krampie meer te bekennen grrrrr...en jij bikkel!!!knuffie voor de allerlaatste zware loodjes! @shan89:haha lol zie het helemaal voor me!!!! @lineke:kom op meis!je kunt het!! @googleplex:spannend hoor!zijn ze ook pijnlijk??
Is weer wakker! Sorry meiden! Ik moet even showen! Issie niet liehiehiehief? *grote grijns* Ik ga ff teruglezen en dan reageer ik!
Oh hij is binnen, leuk! Zeker lief!! Had zo een in het wit toen ik zelf een baby was.. die heeft mn pop daarna nog jaren aangehad Was er helemaal verliefd op.
@indy beterschap! Hoop dat je je beter voelt nu! En ja indd het kan zomaar opeens komen! Maar hoop niet op zaterdag want dan s mijn broertje jarig haha !! @apenijn super schattig jurkje/topje! Hihi
Krissiej: die dromen had ik ook. Ik had n filmpje gezien over abortus en ik bleef ze maar voor me zien. En droomde er continue over... Wat goed hielp was zorgen dat ik zo ontspannen mogelijk ging slapen. Kaarsje, wierrook, lavendel- zacht muziekie, zeg maar... Linneke ik vind t zo gezellig, zoveel hondenbeesten bij elkaar! Meestal moeten ze een beetje ruziën en dan komt t weer goed En dan ist daarna veel gezelliger! Word jij suf van die bloeddrukverlagende meds? Mn moeder heeft r last van. T lijkt me zo griezelig als je steeds zo weinig voelt. Wat zal het iedere keer n opluchting zijn wanneer je weer ziet/voelt dat t goed zit! Het was bij mij wel zodat ze opeens van trappelen meer naar schuiven ging. Dat werd ook onregelmatiger en voelde minder als speeluurtje. Af en toe wat geduw en gepor, maar ik denk dat ik haar overdags nu 4x op n dag voel. En dan meestal n sessie'tje aan beweging! Marleen hoe komt t dat je last van je buik hebt? Zit t in de weg? Of pijn? Of harde buik? Of... Sterkte ermee in iedergeval..!! SB; ik zou alles eraan doen om te bevallen op jouw manier! Zolang er geen reden is tot paniek, vertrouw dan op je gevoel! Jij belaalt wat er moet gebeuren... Er zijn niet echt manieren voor natuurlijke opwekking. T enige wat bewezen is is dat sperma en n orgasme kan helpen. Maar da's alleen als t al bijna zover is. Shan ik moest lachen van je verhaal! Is je vriend echt nog ziek? Of nam hij jouw krampies over? Googelplex ik weet zo goed hoe die ziekenhuisnachten zijn... Ik had veel aan zen muziekjes op m'n oren. Goed om te horen dat er wat rommelt al!! Al nieuws?? Zonzon is je hoofdpijn een beetje weggetrokken? Ik hoop t! Rustig aan en veel drinken! DA hoe gaat t met je? Glimworm lekker dat ze ingedaald is! Scheelt weer n stukkie persen en je hoeft niet gelijk naar het ziekenhuis zodra je vliezen breken. Fijn dat je plan is 'goedgekeurd'! Indy ik voel soms ook die kleine op n gekke plek! Denk dat ze dan tegen n spiertje aanduwt ofzo. Gezellig bezoek. Bij mij komt m'n ma bijna iedere dag langs, dat breekt de tijd zo fijn. En van dat vocht klopt idd- dat was mijn reden om t niet te gebruiken! M'n voeten zijn al net olifantenpootjes... JahKnows een meisje hier!! Voel je je goed? We lopen gelijk he!! Wat is buikloop eigenlijk? De dunne? Nou ik ga even koken.
Hoi meiden Na een korte, zeer heftige bevalling is onze mooie dochter Carmen geboren! Om 20u zijn mn vliezen gebroken en om 3u was ze er. Om 2u kwam de vk en bleek ik volledige intsluiting te hebben, dus ik ben thuis bevallen. Na 1uur persen was ze er. We zijn moe, maar dolgelukkig! Meiden, toitoitoi. Het was pijnlijk, maar zo mooi!!!
Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 16 april Jahknows -1e kindje - 16 april Skatje - 3e kindje - 25 april Googelplex - 1e kindje - 30 april SandraBenjamin - 1e kindje - 2 mei Ytest - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei DTtje-tweede kindje-8 Mei Indy - 1e kindje - 12 mei Tammie - 2e kindje - 15 mei Mam1991 - 1e kindje - 20 mei Chaben - 1e kindje - 29 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (dochter) Glimworm - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni
@zara Gefeliciteeerdd!!! Leuke naam ook! Geniet er maar lekker van nu @apenijn och echtleukk ! Jaa we lopen gelijk Ik ben vandaag ook 2 dagen overtijd haha .. Maar jij ligt toch ietsjes voor mij! Haha