Zara gefeliciteerd met Carmen!!! Super! Apenijn, ik had inderdaad ook ergens gelezen dat orgasmes goed zijn voor t opwekken van weeen, dus er wordt volop geklust!!! Hoop dat je beebje snel komt en je ook niet hoeft worden ingeleid. Indy bedankt voor de tip over het vocht vast houden na t drinken van die thee, of de capsules. Denk dat ik t maar niet ga kopen. Jahknows, zet um op, hoop dat t door zet! Ytest, ik hoop ook op een baby met koninginnedag, zou helemaal top zijn omdat we 2 jaar geleden op die dag zijn getrouwd! Nu dan hier, Vannacht dus niet kunnen slapen omdat alles in m'n hoofd maalde wat de vk me had verteld over t inleiden. Heb om half 3 een glas warme melk gedronken en achter de comp gaan zitten om al m'n gedachten eens op te schrijven. Heeft goed geholpen, viel daarna in slaap tot 7 uur. Heerlijk. Vanmiddag gaan we naar de paarden races en daar hebben we lunch met t personeel van stal. Leuk! Mijn schoonouders fokken namelijk renpaarden en we gaan vaak naar leuke uitjes. Allemaal thumbs up met bevallen en de 'kwalen der zwangere vrouwen!' Tot straks! xxxx
Uhm, vanaf wanneer kunnen orgasmes de bevalling op gang helpen misschien dat ik/wij dan onsgemak maar moeten gaan houden anders komt ze veel te vroeg whaha Ahum.. *grinnik* ZzzzzzzzzZzzZzz
Mijn slaapt als n blokje Zal wat worden straks als de kleine er is Want die is met geen mogelijkheid wakker te krijgen Hoewist down under? Zijn wij de enige wakkeren deze nacht? Nja, voor jou geldt dat dan niet Ik ga weer ff piesje doen.. Tozzo..
Hier al vanaf half 4 wakker met ongikrampen die doortrekken naar me onderkant en deel bovenbenen en me onderrug . Heel vreemd en irritant . Duurt ongeveer 20 sec en neemt dan af . Qua tijd ertussen varieert het .
Goedemorgen!!!! @Indy; Jaa ben ook nog een jonkie! Haha ben 23 nu. Had aan het begin van de zwangerschap nog twee omas en een opa, maar helaas is in januari een oma overleden aan een hartaanval. Dus mijn opa zit na 60 jaar huwelijk een beetje met zijn ziel onder zijn arm. Aah arme man! Heb echt met hem te doen. Mijn man is 30 maar zijn ouders zijn even oud als de mijne (51 jaar) Wel grappig, zijn ouders waren dus ook jong toen ze kinderen kregen! @Apenijn; Dat is ook leuk! 4 generaties! Als ik er zo over nadenk is dat natuurlijk ook met ons zoontje, mijn man, zijn vader en zijn opa! Leuk Eigenlijk wel een fotomomentje waard dus!!! @Linneke; Lijkt mij ook wel eens lekker! Wit wijntje of iets in het zonnetje. Wat dat betreft zijn wij wel in de ideale tijd zwanger! Als het zomerweer is kunnen we gewoon een drankje drinken in de zon op het terras! Heerlijk! @Suus84; Heh bah! Klinkt niet echt heel goed! Ik heb ook onregelmatige krampen gehad in onderrug en onderbuik samen met harde buiken vorige week, maar ik heb uiteindelijk toch de VK gebeld! Oefen/Indalingsweeen zei ze.. Maar als je het niet vertrouwd toch even bellen hoor! Hier: Zo vast geslapen! Echt niet normaal meer! Mijn vriend serveert me altijd ontbijt op bed, haha maar ik was niet wakker te krijgen! Stond die arme ziel daar met een ontbijtje, aagghh wat is ie ook lief Droomde dat ik in de disco stond en dat de DJ een afspraakje wilde! Was helemaal boos, zag hij niet dat ik zwanger was ofzo!!! Hahaha echt idiote dromen heb ik af en toe.. Was ook helemaal blij dat mijn vriend naast mijn bed stond vanochtend, en niet de DJ Haha.. Ben benieuwd wat vandaag mij gaat brengen! Waarschijnlijk komt er smiddags een vriendinnetje op bezoek, dat is natuurlijk altijd gezellig. Op dit moment is er een kip buiten even uit zijn dak aan het gaan, als het over 5 minuten nog is dan ga ik mijn dames eens even goed aanspreken want het is wel erg vroeg voor de buurt!
Mogguuuu! Nog steeds geen beeb hier! Schrokken om 10 voor half 8 wakker- J moet om half 8 weg. Dus ik schiet eruit, alles klaarleggen en smeren zelfs zn schoenen klaargezet.. Haha En hup! Op tijd weg. Doettie normaal een uur over, hihi. Dames van vannacht hebben jullie nog geslapen?? Ik was wel wakker maar te moe om te typen hehe. Heb een betere bui dan gisteren Wat gaan jullie doen vandaag?
Zo naar de gynaecoloog, gelukkig 's ochtends al, want dan loop ik nog wel redelijk goed. Fijn dat je je beter voelt Apenijn en Woofmorning to you too Otis!
Goeiesmorgus! Sorry dames, zal niet meer zo gillen Hoe ist met jullie? Hier stond de wekker op 7u maar om 8.15 pas uit bed gekropen.. Zo meteen even douchen enzo Om 11u intake met de kraamhulp hier Ben ik wel benieuwd naar.. Om 14u weer naar t ziekenhuis voor ctg, meisje na trappelsessie gisteraaf nog 1x lichtjes voelen duwen bah, de afspraak lijkt wel mijlen ver.. Ik wil zien/horen/voelen dat het goed met haar gaat.. en moet weer bloeddruk meten en bloedprikken.. Hoop dat de meds inmiddels hun werk doen want na 3 dagen incl ophoging dag 2 zat hij nog op 150/90 En dan horen we ook of we t weekend nog controles krijgen Ik hoop van wel eigenlijk want zo'n ctg is dan toch de bevestiging die ik thuis niet krijg.. Ik wens jullie een hele fijne dag! en ik meld me later wel weer! Xje
Goedemorgen dames, Hier lekker geslapen alleen vaker wakker geweest om naar wc te gaan. Ik merk wel laatste paar dagen, dat de baby s'nachts niet beweegt normaal was ik ook vaker wakker door de baby. Nu nog steeds is de baby rustig. Ik wens jullie vandaag allemaal fijne dag! Hoop ik dat maar vandaag van mijn dag kan genieten.
Goeiemorgen (en woofmorning otis, ik ben nog aan het overleggen thuis over je zusje) Hier redelijk geslapen.. vraag me af of de blaasontsteking weg is want dit is al de derde nacht! Suus: kan inderdaad of indalingsweeen zijn, of een blaasontsteking.. Zou voor de zekerheid even een plasje inleveren bij de huisarts, dan weet je snel meer Plannen: Het plan was eigenlijk om naar rotterdam te gaan vandaag.. Komen hele interessante sprekers en heb dik half jaar geleden een uitnodiging gekregen.. Weet alleen niet zo goed of ik de moed en energie heb om vanuit drenthe naar rotterdam af te reizen Ik vind het ondertussen best vermoeiend worden om zo'n eind te reizen, maar aan de andere kant vannacht dus goed geslapen, dus denk dat ik het maar moet doen. Zul je alleen precies zien dat daar, vier uur van huis, mn vliezen breken ofzo.. Lastig lastig..