Het is hier alles bij elkaar. Heb epilepsie en gyn wilt de aanvallen voor blijven, aangezien dat schadelijker is. Gebrek aan slaap, veel pijn en nauwelijks ademhalen en veel duizeligheid werken er niet echt aan mee en maakten al dat ik al paar aanvallen heb gehad.
Wat fijn, gefeliciteerd met jullie dochter Isa! Geniet er maar fijn van en zal duimen dat jullie morgen al weg mogen
Lekker aan het dansen in je buik! Ze heeft tenslotte weekend... Die discofeestjes beginnen al vroeg hihi
Gefeliciteerd Googelplex met jullie dochter Isa!! Fijn dat het lekker snel is gegaan en dat het meeviel!! Geniet lekker van der en hopelijk morgen naar huis!! @ Tammie: Ohh ja dan kan ik het me helemaal voorstellen! Wat vervelend zeg!
Oooow het is alsof de kleine mn buik uitdrukt.. mn buik staat echt op spanning en heb wat krampen/steken, maar aan de bovenkant van mijn buik.. nog nie eerder gehad.. raar en pijnlijk
@Googelplex; Heerlijk! Gefeliciteerd! Ik duim dat je morgen alweer naar huis mag, zou lekker zijn @Apenijn; ik hoop dat vannacht jouw nacht gaat worden. @hier; pijn aan mijn navel!!! Auwieee
Googelplex gefeliciteerd!! Ik hoop dat jullie gauw naar huis toe mogen. Hier al de hele dag een rugbyer in m'n buik, dikke bult aan de rechterkant van buik en bovenop m'n buik die af en toe flink uitzetten... Wij hebben de frietpan maar aangezet, mannen waren nog druk aan het klussen toen ik thuis kwam en na m'n gebroken nachtje en hele dag op de sluis had ik geen fut meer om te koken. Nu is de installateur net weg en gaan we zo slapen, goeie nacht allemaal!!
Hahah ja hoor gewoon groente, vlees en aardappeltjes! Nu nog steeds wachten tot mn mannetje eindelijk thuis komt! @ Mir: kan ik me voorstellen! Slaap lekker meis!
Jeeeej! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isa! Geniet van elkaar en morgen lekker naar huis! Dikke knuf voor jullie! Xje
Ik snap er trouwens niets van. Bij 10% breken de vliezen voor de weeën. En hier in het topic echt heel veel! Truste dames x
Hahaha leuk zijn die bobbels heh Ik had net een warme kruik op mijn buik, maar toen kwam er een groot protest van binnen! Mega bult in buik en toen ik de kruik er af haalde ploepte hij weer terug.. Leg ik de kruik weer neer, HOPS daar is de bobbel weer! Haha zo schattig die kleine voetjes
@googleplex;gefeliciteerd!!!!!!!! @iedereen:thanks.....voel me nu redelijk!!!nu erg moe na een verjaardag) @hier;zzzzzzzz..........