@indy. ik ben met de oudste bevallen met oa rugweeen. en die doen wel degelijk wat hoor! alleen het nadeel daarvan is dat ze met een ctg dus niet te zien zijn. mij gooide ze dus vol aan het infuus omdat ze dachten dat het niet opschoot waardoor het veel te snel en niet te harden was. sterkte met die rugweeen! En apenijn.. veel succes meid! hopelijk heb je snel je beebje in je armen.
Update! Onderweg naar zh voor hartfilmpje en kweekje vruchtwater. Afspraken voor morgen maken, mits ze dan nog niet zelf me krachtige weeen geeft voor die tijd. Dan morgen alsnog opwekken. Viel me bog steeda goed, maar bij iedere miniwee komt er zo'n hele guts mee. Gelukkig valt de hoeveelheid mee en is het minderdan je denkt. Lekker spinazie gegeten met vissticks en krieltjes... Nomnom! We vinden het wel spannend hoor!! Iedere keer aai ik over mn buik zo van- t duurt nie lang meer! Truusje is gewoon gemiddeld actief- voel niets bijzonders eigenlijk.
Spannend apenijn!! Hopen dat ze toch nog uit dr zelf komt..! Succes! Morgen ben je eeeeiiiindelijk MAMA!!
@Indy: wauw spannend zeg, gewoon al weeën! Ik kan me echt niet voorstellen dat ik gelijk door heb dat mn weeën begonnen zijn haha.. Heb wel vaak kramp maar dat is altijd constant niet om de paar minuten.. Ben echt benieuwd.. Hoop maar dat mn vliezen gewoon met een grote plons breken, dat is tenminste duidelijk hihi.. Apenijn morgen ben je gewoon mama!! Heeel erg veel succes, probeer nog lekker te rusten en ben zo benieuwd naar jullie wondertje!!
Indy!! Ik las er gewoon overheen!! Heb je nog weeen?!? Hier goedgekeurd, ctg was prima, vruchtwaterpeil ook ok, heb wel weeen maar heel licht (hebze volgens mij ook deels op m'n kont en m'n rug) morgen half 7 begint het ziekenhuis avontuur!! Tenzij...
Neuh.. Dat is dus weer afgezakt natuurlijk.. Ik had het ook niet zelf door hoor Shan Ik dacht dat ik ontstoken nieren had ouzo. In elk geval heel veel pijn. Werd zo erg dat ik naar de dokter ben gegaan om te eisen dat mn urine nogmaals onderzocht werd omdat ik zeker wist dat ik een nierbekkenontsteking had.. Maar de beste man had het eens tien minuutjes aangekeken en zei ga t thuis maar eens timen.. En toen viel het kwartje eindelijk Maar het heeft bij elkaar misschien drie uur geduurd, dus ik denk achteraf dat het gewoon vrij heftige oefenweeen waren.. Al hoop ik stiekem dat het binnenkort meer wordt Maar apenijn, jij mag ze eerst hoor!! Fijn dat alles goed was, hopelijk nu lekker naar huis en een mooi pak weeen krijgen..
Halloooo damess! Haha .. Ik lees zo alles trg ff snel een update van mij! .. Ik had ff poosje geen intrnet meer op mn mobiel dus ik kon er niet op! Maar iniedergeval nu wel weer! Jeeej.. Ik had vandaag afspraak bij ziekenhuis.. Ze gingen een hartfilmpje maken.. En drna echo .. Alles was goed met de babu.. Behalve dat mn vruchtwater weer minder was geworden dus ik word morgen geljjk ingeleid 7 uur moet k er zijn! Heellll erg spanned hihi.. Maar nu net heb ik een slijmprop verloren!!! En het blijf maar komen in stukjes .. Heb ook continu last van hardebuiken en ze blijven ook lang! Beetjenrugpijn dus heb net een douche genomen echt heeeerlijk! Dus ik hoop dat mn weeen vanzelf komen zodat ze die morgen niet zelf hoeven op te wekken!! Nou maar duimen dat er vanacht een wonder gebeurd hihi.. Ik kan wel mededelen dat ik 1 deze dagen mama word!! .. Heb ook iets lastigs ik heb aambeien kom ik NET achter.. En oh god wat doet dat toch zon zeer als ik loop voel ik heletijd een krampje daarzo haha word nog wat met bevalling! Maarja ik ga nu alles trg lezen! Kuss!!
Gaan we dan dalijk ook nog op dezelfde dag bevallen JahKnows?! Dat is helemaal tof!! Veel succes meis!!!
Ow zo spannend voor jullie, Apenijn en Jahhknows! Ik heb dat ook, elke morgen ben ik benieuwd of er al nieuws is van mijn onbekende zwangere vriendinnetjes. Het is net of ik jullie al jaren ken. Indy zei dat ze zo graag op kraamvisite ging bij sommigen. Nou hier zijn jullie welkom hoor. Het is misschien wel wat ver weg..... Nou ja de gedachte is ook fijn. Ik had gister de echo om te zien of het vruchtwater nog zo laag was, eerst was t 6 en nu 7.9, dus dat is goed! (de echo meneer vertelde dat t maar net ligt aan hoe de baby ligt op dat moment in de baarmoeder) Vandaag met dokter bespreken over t inleiden, maar ik denk dat er geen reden voor inleiden meer is en dat ze me gewoon natuurlijk laat gaan tot 41 weken. Spannend. Zet um op meiden, ben benieuwd! xxx
Ow au, ja niet fijn, maar t gaat wel beginnen, hoeven ze je in ieder geval niet in te leiden morgen! YES! Zet um op meis, denk aan je!
Om de 5 min zo'n 40-50 seconden. Tijd lijkt langzamer te gaan, maar als ik dan m'n ogen open doe ben ik al bijna n minuut verder Goed van je vruchtwater!! Da's n opluchting! Je lijf maakt ook nieuw aan he! Goed nieuws!
Apenijn; heerlijk dat ze vanzelf beginnen... jouw beebje komt gewoon helemaal zelf hoor! succes. Indy; ook al zo spannend, wat een babyboom inene, hihi andere (bijna) bevallende dames, veel succes!
MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKENN! Haha heb net ziekenhuis gebelt maar omdt ik zwz sochtens 7 uur afspraak had staan voor inleiden mag k wel thuis blijven! Woeehoee ben zo blij haha .. Heb nu wel last van hardebuiken gekregen maarja @apenijn dat zou toch wat zijn he .. Als we zelfdedag moeten bevallen .. Moet je morgn ook na ziekenhuis dan?