Jahknows super!!! Samen bevallen nu, hihi spannend. Wat een belevenissen hier in de nacht op t forum..... Chaben , jij oke? Niet slapen?
Haha ja Jahknows ik ook morgen half 7! Heb iedere nkeer stevige weeen- mijn vliezen braken om half 7 's ochtends. Had jij n plens of sijpelt het? Gek gevoel he! Voel je verder al wat?? Harde buiken; maak lekker een kruik?
Aaaahhh zo spannend Apenijn en jahknows!!! Morgen gewoon 2X babynieuws!! Ben erg jaloers al mogen jullie natuurlijk eerst! Maar ben wel erg zenuwachtig op mn uitgerekende datum, kan echt niet slapen hihi.. Baby is ook lekker druk.. Ohh SB wat fijn van je vruchtwater, laat die kleine nu maar lekker uit zichzelf komen!
@Chaben Hihi dankjewell !!! @SB dankjewel! Hihi jaa echt he! Super leuk haha Apenijn oeew! Wat spannend ghhahaha we lopen nu echt tegelijketijd hihi echt super leuk! Ja bij mij braken ze precies om 2 uur.. Ik sliep ik werd uit mn slaap wakker haha en er druppelde iets dus ik dacht owhhh dat s vast weer dat slijm haha of afscheiding .. En toen ging ik opstaan en allesssss gleed opeens naar beneden haha hele bende op de vloer gelukkig was moeders er snel bij en kon ik naar t toilette en zij Ff snel opruimen hihi wat lief allemaal .. En nu heb ik echt krampen !!! Bahhh kan niet meer slapen hahaha .. Heb al lekker een kruik gepakt hoor .. Anders is echt niet te doen. Haha .. En jij maar lekker warm douche ! Haha heerlijk @Shan ja echt super spannend hoor !! Hoop dat joune ook snel wat van zich laat horen haha @DTJe waaauw spannend!! Dat gerommel Maakt je helemaal nieuwsgierig he haha..
@Shan jaa echt ik word helemaal ongeduldig .. Ik probeer het beetje bij te houdne met de tijd .. Maar ik vind het heletijd pijn doen haha dus ik snap niet helemaal wat ze bedoelen met om de 5 min dat het erger moet worden ofz .. Maar voor jou ook spannend ik zie op je banner dat je vndaag uitgeteld bent .. Leuk !! Dus we kunnen vndaag heel miss ook vn jou wat verwachten haha .. Al iets verloren?
Haha kan ik me voorstellen. Ja dat lijkt me ook lastig! Ik heb af en toe ook echt krampen in mn buik of rug maar dat voelt dan ook gewoon constant.. Nou hoop wel dat ze vandaag komt! Nog niks verloren helaas. Heb wel de hele nacht al harde buiken die best pijnlijk zijn en ik begin nu weer wat krampen te krijgen dus benieuwd! Ik hou jullie in ieder geval in de gaten!
Goeiemorgen! *zoekt nieuw geboren beebjes* misschien eerst maar even terug lezen.. Redelijke nacht gehad.. Meisje was zo actief dat papa zn kouwe klauwen niet van mn buik af kon/wilde houden lol Fijne dag vandaag!
Oooh @apenijn & @jahknows.. *zoekt tissues, gaat oo bank hangen en elk half uur nieuws checken hier* SPANNUNNNNNNNND..... ik duim, hoop en als t nodig is bid ik ook nog wel dat jullie een soepele "makkelijke" bevallimg tegenmoet gaan! Jullie zijn straks gewoon mamaas met beebjes! Hoe geweldig! *sniksnotter*
Sinds half 7 hier- lig nu in bedje. Ben net gestript en dat was even geen pretje. Weeen doen weinig sinds dat ik gestript ben- da's wel even vreemd. Hoe hebben jullie geslapen?
oe spannend apenijn!! hier eerlijk??hihi bagger!!!!!tot 6uur voorweeen gehad en nu is alles gestopt(even balen!
Goeiemorgen meiden, wat een roerige nacht! Apenijn en Jahknows heel veel succes vandaag!!!!!!!! Spannend!!! Shan ben benieuwd of het bij jouw ook doorzet! Ik heb redelijk geslapen. Ik vermoed een blaasontsteking dus zo ff met potje naar ha en dan ga ik door naar mama en dan naar de markt. Hoop alleen dat het weer een beetje opknapt. Nou ik ga aan jullie allemaal denken en lees zsm weer bij!!! Dikke knuf!
moet ik erbij zeggen dat dit ook gebeurde de dag voor de bevalling bij zoonlief...dus beetje hoop voor vannacht!! zucht even omdat ik nu al met k3 beneden zit dat had ik dus vorige x niet....kroop toen weer in bed)
Ahh DTje balen zeg! Hier hetzelfde hoor, voel niks meer en ben moeee.. Apenijn balen dat t strippen even naar was, hoop dat t snel op gang komt!! Wij willen baby's!! Hihi Linneke volgens mij ga jij het ook zwaar krijgen vandaag!