Apenijn en jahnows spannend, ik ben erg jaloers op jullie Hoop vandaag echt dat jullie je baby's snel mogelijk in jullie armen hebben. Ik heb gisteren avond erg last van mijn buik gehad mijn buik was zo hard als een steen liggen hielp niet zitten kan ik zowiezo niet ik kon niet slapen in bed, baby was erg aan het strekken in mijn buik je kon het echt zien. Het waren ook pijnlijk. Zijn het voorweeeen? Heb een half uur onder de douche gestaan en toen werd het wat minder gelukkig. pfff ik ben het zat dames. Shan voor jouw ook spannend!!
Apenijn wat rot dat t weer s afgezwakt.. Maar komt goed, volhouden! Dtje ben jij bij de vorige ook zo vroeg bevallen dan? Krijg hier steeds meer t idee dat ze lekker lang blijft zitten!
Haha zal voor je duimen en natuurlijk ook voor apenijn en jahknows voor een voorspoedige bevalling en voor shan dat vandaag de grote dag wordt! Wat een spannende nacht! Dit wordt echt zo'n forum check dagje.. Is het gelukkig ook wel t weer voor Sterkte meiden! Jullie kunnen het!
Woow Ik lees even terug en ben helemaal in spanning nu!! Spannend Apenijn en Jahknows!!! Leuk om zo die updates te lezen, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig nu! Plaatsvervangende kriebelzenuwen hier Succes! @Shan; hopelijk gaat jouw kleintje zich nu ook gaat melden! Zou wel leuk zijn op de dag dat je uitgerekend bent @Indy; las terug dat je al rugweeen hebt! Zo dus jij weet ook meteen hoe die voelen! Hopelijk voor jou doen ze al wat voorwerk voor je Heb je het idee dat het eerder dan de uitgerekende datum gaat beginnen? @Sandrabenjamin; super nieuws van je vruchtwater! Gelukkig heeft je lichaam weer een nieuwe voorraad gemaakt zodat je toch nog iets langer door mag lopen en niet vroeg ingeleid hoeft te worden @Mir; Veel plezier vandaag op de markt! Jammer van het weer (hier is het slecht in ieder geval) @Ytest; Ik duim voor je hoor! Het kan zomaar elk moment beginnen hoor Zonder voortekenen! Hier: Niks bijzonders! Heel moe Rare dromen ook, dat ik op de grond van de wc beviel.. Hmm hopelijk zijn de meeste dromen bedrog Geen plannen hier vandaag! Eens even kijken wat voor een geboorteversiering ik wil hier thuis.. Wat hebben jullie bedacht? Ik wil een krans voor op de deur maken en een slinger met zijn naam voor tussen de ruit en de shutters, zodat je die vanaf buiten kan zien.. Maar voor binnen.. Hmmmm.. waar haal ik leuke blauwe vlaggetjes vandaan? Feestzaak of iets? Vond de hartjes van Apenijn ook erg leuk bedacht! *EDIT*; aaah waarom zit ik nou koffietijd te kijken!! Lekkere limburgse aardbeienvlaai kwam er langs, ooh zo'n SUPER trek in nu! Maar naar Limburg rijden gaat me toch een beetje te ver, haha
@zonzon. Wij gaan zo een grote ooievaar aan het raam hangen. Net of ie naar binnen is gevlogen. Dan zie je vanaf de buitenkant de achterkant van de ooievaar. En hang ook een slinger aan het raam. Ik zag laatst bij Prenatal een hoop versieringen liggen. Maar een feest- of cadeauwinkel wil ze ook hebben. Anders ff online kijken. Spannend Apenijn en Jahknows! Ik zal ook voor je duimen Ytest!
@Suus; o ja bij de babywinkels! Hahaha erg, dat ik daar niet aan gedacht heb! Ooievaar is inderdaad ook erg grappig.
Wow wat veel die aan t beginnen zijn! Jahknows apenijn shan en iedereen die ik vergeet: heel veel succes! Dat jullie maar heel snel je kleintje kunnen kroelen! Hier morgen ook alweer 39 weken!! Nog steeds geen baby op komst! Rommelt niks dus verwacht ook overtijd! Vk gaat pas na 8 mei kijken of ze kan strippen.. Dus heb nu een datum om naar toe te leven, eerder gebeurt er toch niks hier haha! Sandraben: wat fijn van je vruchtwater! Mir: have fun! Taart: oeeee nu ook heel veel trek in!!
Vraag van de dag: wie doet er, tegen beter weten in, toch aan de huistuinkeukenmiddeltjes om de boel op gang te brengen? Hier echt de VSM, framboosblad en bitter Lemon.. schaam schaam
Logisch ook toch! Zou ik ook doen Biiiiijjjjna! (Meer dan 2 weken, maar goed ) Alleen wonderolie schijnt gevaarlijk te zijn, maar verder niet in verdiept wat nou precies die wonderolie is! Maar voor de rest denk ik ook gewoon lekker proberen toch
Volgens mij is wonderolie een laxeermiddel.. Door de darmsamentrekkingen zou er bij de bm ook iets gaan werken.. Maarja om die laatste dagen alle belangrijke voedingsstoffen voor je kleintje uit te spetteren lijkt me ook niet goed Meer dan 2 weken???? 1.5 WK toch?? Wat mis ik?
nu mijn laatste bezoekje aan de gynacoloog als het goed is...moest wel ff weer in een potje plassen voor eiwitten...bloedruk 140/90 ......hopen jullie mee dat ik terug mag naar de vk......hou jullie op de hoogte!
Ooo nee dat lijkt me ook niks nee! En ik hoorde van de kraamzorg dat ik vanaf 9 mei de klossen onder het bed moet hebben omdat ik vanaf dan thuis mag bevallen, dus ik ben voor nu echt naar die datum aan het aftellen
Hihi, neuh, daar doe ik niet aan. Ik ben heul benieuwd hoe het met Apenijn is! Gisteren vanaf 15.00 tot en met vannacht steeds harde buiken gehad. Maarrr 't is weer rustig met bib. Dus we wachten maar weer rustig af. Who's next??
ik heb zo het idee dat er een paar flink aan het "werk" zijn ik heb huisarrest, moet de hele dag wachten op de wehkamp die 2 garderobekasten en nog wat spullen komen brengen. hier ook trouwens een blaaspatient, morgen even urine afleveren en laten testen op GBS bacterie. en zometeen als kind op bed ligt de zolder maar vast uitsoppen! fijne dag iedereen!