@beertjes welkom zo gaat de tijd in een keer snel voor jou @ytest ik laat het zeker weten ik heb pas in de avond woensdag een afspraak dus word denk ik donderdag dat ik het laat weten Lopen bij jullie ook de verloskundige zo uit hier tot nu toe elke keer minimaal 1 half uur ? Ik heb ook alles gewoon in de kast liggen
Ene keer loopt het flink uit, andere keer niet, dat wachten is wel vervelend.. Maarja als iemand voor je in de problemen zit heb ik daar wel respect voor.. Dan ben ik blij dat ik het zelf nie ben
chelle ik loop in het ziekenhuis. Maar wel altijd super lang wachten! opzich wel vervelend maar ja ik vermaak me meestal wel is nog maar voor een paar keer. hier is nu alles gewassen! bedje tas enz staat klaar! vanmorgen nog even de baby kamer gepoetst! en gelijk de badkamer gedaan. had eigenlijk verwacht dat ik nu echt moe zou zijn maar dit weer geeft me zoveel energie en ben echt zo vrolijk!! kleine ukk is ook heerlijk druk in mijn buik. als of hij/zij ook lekker aan het spelen is. helemaal geen klachten nu maar eens de radio wat harder en lekker meezingen tijdens het stofzuigen van de woonkamer
Ja ik weet het. We hebben ook nog wel samen gepraat op het mei forum hihi, maar dat kon ik niet meer bijhouden. Af en toe hier soms ook niet haha. Ik word ook steeds wat angstiger of het me wel alleen thuis gaat lukken.. stel dat er iets mis gaat.. ben ik dan snel genoeg in het ziekenhuis.. ? Dat zijn dingen waar je rond deze periode aan gaat denken he. Hier op 15/20min afstand van het ziekenhuis. En jij dan?
Ik vind dat ook lastig.. wij wonen 25-30 minuutjes van het ziekenhuis. Dat vind ik eigenlijk best ver als ik acuut hulp nodig heb.. Meestal heb ik er alle vertrouwen in dat ik het gewoon ga kunnen, thuis bevallen. Maar soms heb ik echt zo'n klein "wat als?" stemmetje
Meestal als een bevalling lekker vlot gaat, zijn er weinig complicaties en gaat het gewoon goed. Als er iets niet goed is, dan vordert de ontsluiting ook niet zo en ga je alsnog naar het ziekenhuis! Hier ook 20 minuten rijden (minstens) maar 2x makkie gehaald. Wilde sowieso poliklinisch.
Ik woon 45 minuten (iets meer) van t ziekenhuis vandaan Dat gaat leuk worden.. Ik heb opeens zoveel zin in alchol, vreselijk gewoon! Je mag in Engeland 2 glazen per week als je zwanger bent maar..Nee..Ik heb het bijna 37 weken zonder volgehouden..Moet lukken
Ik crave de laatste tijd 7Up : D En een vriend kwam met een drankje met een klein beetje alcohol en dus die 7up ._. Hij gaf me niets maar oh wat heeft hij me gemarteld met het idee
Met dit zonnetje lust ik ook wel een biertje op het terras.. Bitterballetje erbij.. Mmmmm... (Denk alleen dat ik na 1 alcoholisch drankje al onder de tafel lig )
Als ik dat verhaal van barbie o tv zie knijp ik hem wel even.. Wat als er nood is, omdat ze blijft hangen met dr schoudertje.. ziekenhuis is hier ook 20 min rijden...
Ik wordt gelukkig al misselijk bij de gedáchte aan bitterballen Ik droom alleen wel keer op keer dan ik wijn drink. Op feestjes, gezellig met mn vriend thuis, waar dan ook.. Het is heerlijke wijn en dan pas halverwege het derde glas ofzo bedenk ik opeens "shiiiiit ik ben zwanger" en dan schrik ik wakker.. Echt debiel. Ik bedoel ik kon best genieten van rode wijn, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het enorm vaak dronk of het erg mis ofzo, dus geen idee waarom ik erover blijf dromen. Echt al wel een keer of acht ofzo! Ik ben trouwens ook zo dom om die bevalling te bekijken van barbie, zapte er net langs toen dat stukje begon en ben er toch een beetje bang door geworden merk ik. Iemand een idee hoe groot de kans is dat dat gebeurd? Want áls dat gebeurd vind ik een half uur reistijd naar het ziekenhuis wel erg veel Blegh, ik moet ook helemaal niet zulke dingen kijken..