Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Mijn man moet er om 6 uuf uit. ik word altijd wakker vd wekker.. dus ik mer uit want moet natuurlijk erg nodig plassen..drink een bakje koffie mee en als ik dan nog moe ben kruip ik er weer lkkr in! hmmmm.. vanochtend alleen niet meer gedaan. vanmiddag nog maar ff slapen.. merk wel dat ik momenteel meer slaap nodig heb.

2. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

nee je bent niet de enige! hier een appartement met 1 slaapkamer dus ook de baby heeft geen eigen kamer, deze slaapt bij ons.
    Er waren plannen om te verhuizen maar toen verloor ik mijn baan dus dat houd voor nu even op. (we wonen nu zeker voor de helft goedkoper)

en ik denk dat dit niet af doet aan het feit dat jullie net zo veel van jullie kind zullen houden als ouders die wel op dit moment groter wonen.

3. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Massel dat mijn zus net haar eigen huisje heef anders had hij ook de eerste tijd bij ons op de kamer gemoeten

Mijn vriend gaat een appeltaart maken dus dat gaat nog wat worden

4. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ytest: wat lief dat je ellke ochtend nog opstaat om ontbijt voor je man te maken!

Mijn vriend moet er ook elke dag vroeg uit, maar ik ga dan meestal verder slapen.

Wat stop je eigenlijk allemaal in een luiertas?

Luiers
    billendoekjes
    Luierzakjes
    borstcompressen
    spuugdoekje

verder kom ik eigenlijk niet.

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Billenzalf, schone kleertjes

6. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spuugdoekjes
    Misschien hydofieledoek

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het huis wordt gezien als overbewoond, dus komen we misschien in aanmerking voor een (goedkoper) groter huis :) Maar dat pas als de kleine een jaar of 4 is want volgens de council kan hij/zij best op de ouders kamer tot 4 jaar..

En prive huren kost zoveel hier..

8. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    En kan niet in het begin het bedje in de woonkamer staan zodat jullie wel samen kunnen slapen

9. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Evt extra speentje?

10. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ja, heb ik er inderdaad ook in gedaan.

11. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    oowja, handig inderdaad! die dingen zal ik maar even bij op het lijstje zetten.

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn van plan om in september (als kindje dus ongeveer een halfjaar is) naar Schotland te gaan om zijn/haar peetvader te ontmoeten, of is dit nog (veels) te vroeg om op bezoek te gaan?

13. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ligt er aan als jij een rustige baby krijgt dan is dat te doen maar als je een huil baby krijgt is het de vraag of je een lang stuk kan reizen

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mja, als we met t vliegtuig zouden gaan is t amper een halfuur, maar met de auto ongeveer 12 uur..

15. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Lijkt mij prima te doen Kaala!

Vanavond partnerles yoga.. Spannend!

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    poeh wat kletsen jullie veel op een dag zeg:) Ik heb heerlijk buiten een ijsje zitten eten en geluierd met mn zusje.. Zulk zalig weer!

Maar lekker chelle, appeltaart! Wordt het wat of komt er nu allemaal rook uit de keuken;)??

En ik vind het dapper van je hoor ytest. Ik sta nu ook gelijk op met mn man (half zeven vind ik al enorm vroeg eerlijk gezegd:p) maar dat is meer omdat ik toch wakker wordt. Dus als ik er niet uit ga lig ik wakker te zijn in bed. Dan heb ik zoiets van 'nouja, dan maar even lief mee opstaan en een ontbijtje maken..' Maar als ik me zou kunnen omdraaien en verder slapen, ik weet het niet hoor.. wel een heel aantrekkelijk idee soms! Vooral omdat ik af en toe echt tien keer wakker wordt per nacht de laatste paar weken..

Leuk om alvast na te denken over dingen als een luiertas enzo.. Dat is echt leuk aan dit topic, dat het echt allemaal dichtbij begint te komen en concreter wordt:D!

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh en veel plezier spring!
    Bij ons gingen de partners ons masseren. Dat was echt de beste les tot nu toe;)

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nu wil ik ook appeltaart..En massages :c
    Ach, partner heeft me een reep Oreo chocolade gekocht en nieuwe Skull Candy headphones :D Ben ik ook erg blij mee

En waarom we zoveel kletsen: aankomende mama's hebben dit nodig :D? Partner vind het in ieder geval hilarisch dat ik op dit soort fora zit xD

19. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Oeh massage, dat lijkt me prettig. M'n vriend vindt het wel een beetje spannend.. Hij is nogal nuchter en bang voor zweverig gedoe.. Hoop ook niet dat we de slappe lach krijgen ofzo!

Haha, bitterballen, appeltaart, ijsjes, chocolade.. Zijn wij soms zwanger?

Ik ga nu zegels op de enveloppen plakken! Kan ik weer wat van mijn 'to-do-tijdens-verlof-list' strepen!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hmmm appeltaart....
    Heb nog raketjes in de diepvries liggen, had ik zooo'n zin in laatst!
    Net in de winkel nog van die snoep perziken gekocht en hartjes... ghehe :p

@Spring, oeh postzegels! Die moet ik nog halen, helluuuup hahaha nee goeie!
    Hebben jullie ook speciale geboortezegels gedaan? :)

Deel Deze Pagina