Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Heb 1 vel geboortezegels gehaald (50 stuks) en 3 velletjes liefdeszegels (30 stuks). Die geboortezegels hebben ze alleen per 50 en dan hou ik er teveel over...

2. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    nu je het zegt.. postzegels.. heb ik ook nog snel op mijn lijstje geschreven haha. Voor mijn gevoel vergeet ik ook mega veel.. maar ja..! ooh appeltaart en massages en ijsjes.. ik begin honger te krijgen als ik dit zo allemaal lees... ik heb zelf net boterkoek gebakken. ben benieuwd hoe dat is gelukt. na het eten maar even stukje proeven haha.

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben gelijk met de bestelling van de geboortekaartjes ook de postzegels en sluitzegels besteld :). Dus die krijgen we als het zover is!
    Heb al wel de etiketjes voor de adressen geschreven. Hoeven we straks alleen nog alles te beplakken.

Oei, ik lees bitterballen, chocolade, hmmm. Zwanger? Valt niet op he :). Ik ben nu gek op naturel chips. En heb zonet nog wat gehad en als ik niet oplette had ik zo de zak leeg :$. Ook niet de bedoeling. Dat is het nadeel van het laat eten 's avonds (vl is 19u thuis).

Morgen alweer 36 weken :D.

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jullie hebben me aangestoken, bananen-vijgen cake in de oven staan nu:)

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Oeh lekker Indy, dat klinkt bijzonder!

Wij hebben de adresetiketten laten drukken (op een roze-geruite sticker :D) en deze heb ik nu samen met de postzegels op de enveloppen geplakt. Nu hoeft enkel nog de datum, tijd, gewicht en lengte op het kaartje aangepast te worden. Bestellen, kaartjes erin en versturen maar!
    Maar goed, eerst moet beeb geboren worden! ;)

6. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps sorry klinkt ook lekker bananen-vijgen cake

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Woeha ik ben toen de jongste nog geen 2 maanden was, 8 dagen op vakantie gegaan naar Lanzarote :)

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had in t begin heeeel erg veel zin in Salt & Vinnegar chips :) Vooral van Pringles..Hmmmm

En haha, 2 maanden, dan moet 6 maanden wel lukken

De kleine duwt plots de hele tijd met z'n hoofd tegen m'n vagina/blaas aan..Alsof die eruit wilt..Doet pijn.

9. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik voel af en toe ook druk op mijn vagina/blaas. Vooral als ik een stukje loop.. T voelt bij mij heel stekend, herken je dat Kaala?

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Totaal niet stekend, echt drukkend, of duwend. Ik weet in ieder geval wel zeker dat het de kleine is in ieder geval :p

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik had dit ook heel erg.
    Vooral als ik opstond of liep..
    Ook als de kleine wat draaide Aauuww hihi

12. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb ik ook last van veral als ik op sta dan moet ik vaak ook gelijk naar de wc

13. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    zo weer ff 10 pagina's ofzo bij gelezen.
    Vanmiddag weer controle gehad. Mijn suiker en ijzer is helemaal goed gelukkig.

Echo was ook helemaal goed als die kleine in deze lijn door blijft groeien zou hij/zij met 40 weken op ongeveer 3800gr uitkomen.

De baby is ook al ingedaald en ligt lekker met zijn/haar hoofdje naar beneden.

Dus weer helemaal tevreden. Nog paar dagen werken en dan lekker verlof.

Heb trouwens voor over 2 weken een afspraak staan bij de notaris om testament aan te passen en de voogd er aan toe te voegen :)

14. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Stephanie, fijn!

De yoga was erg leerzaam voor m'n vent. Duurde wel lang.. Nu even bijkomen op de bank met een potje Candy Crush ;)!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Blehhhh! Stuiterende baby en lektieten. En maagzuur. Fijn. Altijd feest in bed.

16. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Jeetje dames, ik kan jullie niet bijhouden.... Wel alles gelezen maar weer alles vergeten:(

Hier net thuis van het zwangerschapszwemmen en rondje gewandeld met manlief en hondjes.... Heerlijk dagje gehad.... Wat een weer hè:-D op nog meer van dit soort dagen! Al heb ik alweer gehoord dat het donderdag gaat regenen:(

Morgen naar de arbo arts en 's middags heerlijk de groeiecho.... Kben zo benieuwd hoe mini weer is gegroeid en of alles beetje netjes groeit!!!!

Kga zo op bed GTST terug kyken en dan hopelijk slapen....

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    haha, stuiter baby's en lektieten.. altijd fijn!!

Wel fijn dat alles zo goed was bij de verloskundige stephanie, en dat de yoga leuk was spring!

Ik begin die druk klachten ook een beetje te herkennen ben ik bang..
    Was net even een eindje aan het lopen en halverwege ook druk, steken, harde buiken.. manmanman.. Kwam echt bijna niet vooruit joh! En op het eind kreeg ik ook nog eens het gevoel dat ik in mn broek zou plassen bij een te grote stap. Zwanger zijn is zo heerlijk charmant op zulke momenten:D

Ik had trouwens al wel eens wat hardere buiken enzo maar die pijn, steken en echt knetterharde buiken is echt iets van de afgelopen drie of vier dagen.

Maargoed, nou zijn zowel baby als ik ook wel gewoon heel druk geweest de afgelopen paar dagen. Ik werk veel te veel en baby was vandaag werkelijk de héle dag door mijn buik aan het stuiteren. Dus ik neem aan dat het daar een beetje door kwam. Lijkt me nog wat vroeg voor indalen of iets dergelijks.. Kan me ook niet voorstellen dattie met dertig weken al echt met zn koppie op dingen drukt toch? Al voelt het soms wel zo:(

Nou, ik ga proberen te slapen. Dat wil de laatste tijd niet echt lekker, maarja.. nieuwe ronde nieuwe kansen;) Wie weet heeft beeb vandaag al zn energie opgestuiterd en kan ik straks heerlijk rustig slapen!

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    WOOHOOO! FULLY COOKED :D Heb de 37 weken gehaald, zo blij zo blij :D

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahaha hoe ze dat zegt! :D kreeg hier ook op m'n donder dat ik onrustig heb geslapen en mezelf gewoon niet omgedraaid kreeg.. :p

Gisterenavond jawel, mn eerste puf-les ;).. Beetje onwennig, maar zeer handig om allemaal te weten :)

20. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Haha.. hier ook erg last van maagzuur.
    kaala gefeliciteerd!! op naar de 38?
    ik heb heeeeeerlijk geslapen voor de verandering! om kwart over 8 naar bed, samen met manlief aflevering van alcatraz gezien... Lkkr gekriebel over mijn rug en weg was ik :) heerlijk.
    + wakker worden met vogels die fluiten is ook niet verkeerd ;)

Deel Deze Pagina