Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Hopelijk heb he er wat aan ytest!! Wij hebben vanavond borstvoefingsinfo avond.. ben benieuwd!

2. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Kaala: super! 37 weken al!

Ik ben veel te laat gaan slapen en veel te vroeg wakker... 1-5 ongeveer.. Voel aan m'n lijf dat ik kapot ben, maar kan gewoon niet slapen..

3. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je de 37-weken hebt gehaald Kaala!

Ik vind de tijd ineens een stuk langzamer gaan! Gelukkig heb ik nog wel het een- en ander te doen voordat de kleine geboren wordt.

Volgende week ga ik maar eens langzaam beginnen met wassen. Eerst maar even Neutral halen. Ik vind het wel een fijn idee dat ik alles nu echt kan gaan afmaken.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe :)

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Yeeey!!:D

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Het gaat hier echt vlug met kletsen hoor meiden!

Die druk op je blaas herken ik ook met steken.. Toch het hoofdje wat er tegenaan zit?

Gister de hele dag last van krampjes gehad en pijn in de rug dat steeds weer kwam en ging.. Vannacht wel goed geslapen voor zover dat kan, en nu geen last meer..
    Behalve die fijne hoofdpijn, die ineens weer opsteekt sinds vd week! Hele zeangerschap geen last van gehad zou ik zeggen!

Plus een waterval in m'n ondergoed, zonder water dan welteverstaan :p
    Altijd fijn!

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben benieuwd wie de eerste gaat zijn van ons topic die straks bevalt! :D

Kaala! Jaaaaaahhh je baby is gaar ;)

7. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Skatje daar ben ik ook benieuwd naar wie het. Eerste zou zijn

Ik was om 6 uur klaar waker heel raar want normaal word ik eerder waker om te plassen en dan kan ik weer verder slapen nu niet het geval om half 8 ging de weker van vriendlief en om 8 uur ben ik weer in slaapgevallen tot net dus 2e uurtjes weer in gehaald

Zo nu de gtst kijken van vanavond

8. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    ik ben ook echt benieuwd wie er wanneer gaat bevallen...

ik heb echt een geweldige avond/nacht gehad... ( mijn vriend ligt al weken in het ziekenhuis.. en eindelijk mocht hij 1 nachtje naar huis) ben wel onwijs moe en last van krampjes en een beetje overhoop lig met mijn gevoel... aan de ene kant ben ik zo gelukkig door de fijne avond en nacht en ochend... aan de andere kant weet ik ook dat dit waarschijnlijk de laatste keer is geweest dat we elkaar zien voor de bevalling. en als het tegen zit zal hij ook de komende 2 maanden in het ziekenhuis moeten blijven.. al met al heel dubbel!
    ik ga nog even een uurtje terug mijn bed in voor dat mijn twee meiden weer uit school komen :)

9. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Tasha; wat is de reden dat je man in het ziekenhuis ligt als ik vragen mag? Toch fijn om nog even 1 nachtje samen te hebben doorgebracht!

10. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    natuurlijk mag je dat vragen. de rede is kanker.
    het was echt super al was het maar 1 nachtje! haal daar ook wel weer heel veel kracht uit!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@tasha, oh jeetje meid wat moeilijk voor jullie! Hoe lijkt het met hem te gaan? Snap dat dat heel fijn was om een nachtje samen te kunnen zijn!

12. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tasha Ppf wat een verhaal fijn dat je 1 nachtje samen hebt kunnen slapen zo zie je wat het doet als je niet samen kan zijn
    Dit is al moeilijk als je niet zwanger bent
    Heb je er bewust voor gekozen om nog een keer zwanger te worden of wist je niet dat je vriend ziek was voor dat je zwanger was

13. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Wat heftig... Red jij het een beetje in je zwangerschap?

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aaah meis, jeetje! Wat zwaar voor jullie! Dat beperkt wel het genieten :(

15. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Och jeetje, wat erg. Hoe doe je dag allemaal in je eentje? respect hoor..

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hè getsie :( wat naar voor jullie! Die ziekte is al erg genoeg en nu moeten jullie elkaar ook nog zo lang missen!

17. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tasha: amai, veel sterkte meid! Dit moet een moeilijke periode zijn!

@ floral: vanaf 30 weken kan je alles 'echt' beginnen klaarzetten hé... Hier ook al kleertjes gewassen. Mijn valies ligt open (ga in het ziekenhuis bevallen) en af en toe stop ik er ook wat in hoor ;)
    En natuurlijk de geurzakjes op de babykamer! Heeeeerlijk ... Ik kom soms gewoon eens binnen om de geur op te snuiven, haha!:D

@ spring: probeer mss deze middag een tukje te doen?!

@ krissie: veel plezier! Een raad: neem alle tips mee, maar als het zover is, luister vooral naar je eigen gevoel! Bij mijn 2 dochters werd er telkens iets anders gezegd. Ik heb gedaan wat ik dacht te moeten doen en dat is heel goed meegevallen!!

@ytest: leuk dat het is meegevallen. Bij mijn eerste ook gedaan, bij mijn tweede en nu ook weer niet. Vond dat het vanzelf ging op het moment zelf! +je krijgt op het moment ook (hopelijk) heel goeie begeleiding!

@ kaala: waw! ben stiekem jaloers! Wou ook al enkele weekjes verder zitten! (alhoewel, ik geniet eigenlijk nog veel te veel van de stampjes!!)

@mini ons: veel plezier met de echo!

Druk op de blaas: begin ik te herkennen! En ik heb overdag (maar vooral in de vooravond) een mega-dorst. Ik probeer overdag veel te drinken en het tegen de avond te beperken, maar ja... als je dorst hebt, moet je drinken hé, en dan mag ik het 's nachts bekopen!
    Ik probeer zoveel mogelijk water te drinken, maar ik voel mij af en toe flauw, zodat ik nu en dan toch wel een colaatje drink ook!

groetjes,
    vlinder

18. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Geurzakjes: Zalig! Ik heb ze van Zwitsal in de kast hangen en doe ook af en toe de kast open om even te snuffen..

Blaas: Ik merk dat ik echt te weinig drink.. Steeds een volle blaas zorgt voor pijnlijke steken!

37 weken: Het lijkt me zo spannend op 37 weken zwanger te zijn. Alsof het vanaf dat moment echt elk moment kan beginnen!

Klusjes: Ik heb net de badkamerkast uitgezocht, schoongemaakt en netjes ingedeeld. Nu maar hopen dat manlief het ook netjes houdt.. Nu op de bank met een boekje en wellicht toch nog een potje Candy Crush :p!

19. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    tnxx all voor de lieve berichtjes... tranen staan in mijn ogen.

behandeling gaat niet zo als we verwacht hadden maar ik ben al onwijs blij dat er een behandeling is. We moeten nog wel afwachten wat de artsen kunnen geen zekerheden geven..

we hoorde pas eind vorig jaar dat het weer terug was. en toen was ik al zwanger...

En natuurlijk is het soms zwaar vooral de onzekerheid is echt moeilijk maar ik weet ook wat er ook gebeurt er er 2 meiden en de kleine uk mij nodig hebben. mijn taak is daarom ook dat hier het leven zo normaal mogelijk door gaat! dat het goed gaat met de meiden en met mij en de kleine ukk. zodat mijn ventje zich helemaal kan richten op zijn taak! zo snel mogelijk beter worden zodat hij weer bij ons kan zijn!
    aan mijn twee meiden heb ik echt heel veel afleiding! jongste word 7 april 5 en de oudste is 11. handen vol dus :)
    en ik heb heel veel vriendinnen die vaak langs komen of wie ik 24 uur per dag kan bellen als ik het echt even niet meer zie zitten. gelukkug komen die momenten niet veel voor.. ondanks alles
    ik heb twee geweldige meiden een kleine ukk op komst lieve vrienden en famillie een man die van mij houdt! wat wil een vrouw nog meer :)

en ja is niet leuk dat ik nu veel alleen moet doen en dat hij de bevalling gaat missen. maar doe die dingen met liefde alleen zolang hij maar beter word!
    en we hebben ook nog wel lol hoor!

leven is te kort om depri te raken he :)

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Respect hoor meid ;)

Deel Deze Pagina