Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hmmm op de foto van de site zitten er ook witte bij en idd er bovenop.. Ziet er iets frisser uit dan wat je daadwerkelijk krijgt.. ;)

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Zo nou dat ziet er idd niet uit! Ik zou mooi mailen met een foto van de site en van de werkelijkheid.

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ja ik heb ze gemaild en dit was het antwoord:
    We vinden het erg vervelend dat de koekjes niet voldoen aan je verwachting. We zullen in ieder geval jouw opmerking meenemen in de verdere verbetering van ons concept.
    We wensen je in ieder geval alle goeds toe.

Daar kan je veel mee, niet dus!
    Ik maak voor de verkoop kindertraktaties en wilde ze gaan gebruiken voor de geboortetraktaties. Ben ik ff blij dat ik ze eerst voor mezelf heb besteld en niet gelijk een stuk of wat dozen.

4. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze vallen indaad tegen

Jammer want vond ze heel erg leuk

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Wat jammer, die geboortekoekjes vind ik inderdaad niks om aan mijn kraambezoek uit te delen... Een ander (eenvoudig) alternatief zoeken dan maar!

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb lange vingers en aan de onderkant smeer ik er glazuur op en dompel ik ze in muisjes.
    Echt leuk. Heb dit ergens op internet gezien

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Goedemorgen dames, lekker geslapen?
    Hier is het vanochtend lekker aan het rommelen. Vandaag wil ik echt niet!
    Mijn nichtje (dochter van schoonzus) is vandaag jarig.

8. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Zonde van die koekjes inderdaad, gelukkig dat je er inderdaad niet gelijk heel veel heb besteld!

Vandaag laatste dag werken, o wat zie ik hier tegenop :(
    Zal mijn collega's zo gaan missen!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi wie weet!
    Wat voel je?
    Ik vannacht flinke voorweeen gehad dacht echt oke het begint zo'n pijn! Maar uiteindelijk toch proberen te gaan slapen en nu nog pijn in m'n rug..

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@stephanie, sterkte met het afscheid vandaag! En geniet er wel van!

@koekjes, hb ze gezien en gehad op de negenmaandenbeurs. Vond ze wel erg klein. Maar wel lekker dus dat heeft ook weer wat!

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Krampen enz.
    Hij vind mama zo lief dat ie vandaag nog ff blijft zitten ;)

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi jaa doet ie vast wel! :p

Pff hier voelt het ook echt niet lekker! In m'n rug ook aaaahhh

13. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ja die rug dat voelt zo lekker. Bij mijn eerste begon gewoon onderin mijn buik en dat voelde niet fijn. Dat trok weg dus ik gelijk van he dat is ff fijn maar wat heb ik toch last van mijn rug. Dan heb toch ik echt liever de buik versie

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja bah die rug is echt niks! Hoe voelde jij die pijn in je rug? Komen en gaan of hield het ondertussen ook nog (lichtjes) aan?

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Volgens mij komen en gaan. Hetzelfde als weeen alleen dan in je rug

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Zo had ik dat vannacht ook. Alleen nu blijft de pijn in m'n rug wat zeuren steeds en wordt soms even heftiger..

17. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dan zou ik toch ff je verloskundige bellen. Als is het voor je gemoedsrust.

18. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff spannend hoor, als je al met een soort voorweeen zit. Zou zeker de vk bellen. Dan weet je waar je aan toe bent maar dan weten zij ook dat het al aan het rommelen is bij je.

Over maximaal 6 weken heb ik de kleine ook in mijn armen ;) Kijk er zo naar uit!

19. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Kijk er natuurlijk ook naar uit maar toch ook weer niet. Ondanks dat het voor mij lichamelijk heel zwaar is is zwanger zijn zoiets moois!!! En ik weet dat dit gewoon nu echt de laatste is en dat maakt me soms wel een beetje verdrietig.

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nog 1 dag..... En dan ben ik 37 weken! Dus dan mag de kleine gewoon elk moment komen!!! Pfff ik kan niet meer wachten hahaha... Vond ik deze zwangerschap ongelofelijk snel gaan in het begin (omdat het de 2e is) en nu gaan de dagen mij veel te traag voorbij.... ik zit er gewoon op te wachten dat het komt... Ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar wat we krijgen en of hij/zij op onze zoon lijkt en hoe onze zoon er op gaat reageren.....!!!

*geboortekoekjes... nou die vallen idd tegen als ik ze zo op de foto bekijk. Wij gaan gewoon ouderwets aan de beschuit met muisjes. De kraamzorg smeert ze toch in de kraamweek.

Ik kan trouwens nou echt voelen dat de baby nog maar beperkt ruimte heeft, want de bewegingen zijn lang niet prettig meer.... Doet soms echt pijn... En heb soms het idee dat die kleine een uitweg aan het zoeken is zo druk aan het wroeten...

Heb nou de hele tijd menstruatie pijn in mijn onderrug, van die zeurende pijn... Denk je dat je daar af bent tijdens je zwangerschap... NOT!!!

Deel Deze Pagina