pff wat een dag met de hond naar de dierenarts geweest die niet lekker is en hoge koorts heeft dus aan de medicijnen hopelijk word die weer snel beter en op het moment ligt mijn opa op de operatiekamer hij krijg weer een nieuwe stent hopelijk gaat het goed hij heeft er zelf niet zoon heel goed gevoel over dus dat is al helemaal geen goed teken terwel ik nog wel wil dat hij mijn zoontje kan zien ik heb aan niemand verteld dat ik een zoon krijg wel dubbel want het word zijn eerste achterklein kind en hij heeft alleen maar klein dochters en hij praat de hele tijd er over dat het een jongen word af en toe heb ik echt op het punt gestaan om het te zeggen maar ik was ook bang dat als ik het zou zeggen dat die er dan vrede mee heeft en dat die overlijd maar nu baal ik dat ik het niet heb verteld als die dan nu overlijd dat die het nooit te weten is gekomen
@chelle, dubbel gevoel zeg. Hopelijk gaat de operatie goed en kan hij de kleine nog zien!!! @isolde, pff ja kinderen... Haha! De vk is al op de hoogte ben woensdag nog geweest voor ctg omdat ik de kleine veel minder voelde. Toen ook al wat last van voorweeen was ook te zien op de ctg.. Het blijft nu een beetje zeuren nog. Als het echt veel pijn gaat doen ga ik wel bellen en anders wacht ik af tot maandag controle...
Lekker he die pijn in je onderrug....! Bleeeh Hier ook weinig ruimte meer. Hij zit wat te wroeten soms! Met beentjes en kontje onder m'n ribben enzo heerlijk!
Chelle ik duim voor je dat alles goed gaat!! Hier nu weer rustig. Krampen zijn weer afgenomen. Net mijn dochter van 15 maanden een broodje pasta gegeven. Ze is nu om op te eten
Dames, ik ben er een ochtendje niet en ik houd het al niet meer bij! Gisteravond voorlichting gehad over de bevalling. Ik wist het meeste al, maar voor mijn vriend was het zeer interessant. Vanmorgen is de kraamzorg op bezoek geweest voor een intake. Jeetje, wat komt het allemaal dichtbij nu...
Ik ben overigens bezig met mijn bevalplan. Missen jullie nog dingen? Ik wil er niet té veel in zetten... Wensen tijdens de bevalling · Tijdens het opvangen van de weeën wil ik graag begeleid worden in het aannemen van verschillende houdingen. · Om om te gaan met de pijn van de weeën wil ik het volgende proberen: massage, ademhalingstechnieken en ontspanningstechnieken (geleerd op yoga), warm water (douche of bad) en zo nodig medicijnen. · Wanneer ik vraag om pijnbestrijding gaat mijn voorkeur uit naar de ruggenprik. Wensen na de geboorte · Als de baby is geboren wil ik dat zij direct huid-op-huidcontact heeft met mij. Als huid-op-huidcontact met mij niet mogelijk is, dan met mijn partner. · Navelstreng door laten kloppen en wordt later doorgeknipt door mijn partner. · Als de baby niet in mijn nabijheid kan zijn wegens medisch onderzoek of behandeling, dan wil ik dat mijn partner de baby in alle gevallen begeleidt. · Ik wil graag borstvoeding geven; geen kunstvoeding of bijvoeding zonder overleg. · De baby wordt niet direct na de geboorte gewassen, alleen schoongeveegd.
Ik vind het wel een goed lijstje En gheh, ik ben er een dag niet en ik moet al 3-4 pagina's teruglezen..
Hahah het is hier best druk idd Je lijstje is wel mooi hoor! Ik heb er nog op staan dat ik graag wil dat er foto's gemaakt worden wanneer m'n vriend dat niet kan doen..
Wat vinden jullie van dit wiegje? Niet voor onszelf, maar ons nichtje is nu 19 weken zwanger van de eerste Mothercare White Moses Basket With Coverlet - moses baskets - Mothercare
Vind die Moses mandjes wel echt lief!! Deze vind ik persoonlijk iets teveel roesels hebben maar dat ligt aan mij
Hmm, als het een jongentje blijkt te zijn kopen we een andere Maar voor een meisje zie ik het al helemaal voor me Wel jammer dat ze na 3-4 maanden er al niet meer in passen
Hihi ja precies komt denk ik ook omdat ik op een jongetje ben ingesteld nu! Ja ze groeien echt snel he! Wij hebben ook een wiegje op onze slaapkamer staan hoor.. Zo lang als het past vind ik dat wel heel fijn!
Wij hebben boven een ledikant en beneden zoiets: Mothercare Classic Travel Cot - Hide and Seek Die van beneden kan ook lekker mee als de kleine bij oma gaat slapen En beide zijn ze goed tot een jaar of 2-3 Dat vonden we qua budget enzo wat handiger
@kaala, ja handig zo'n bedje! Moeten wij ook nog kopen.. @spring, volgens mij had ik nog meer op het lijstje maar ben het even kwijt (zoals gewoonlijk )
@ Kaala wat een schattig wiegje Hier lijkt het vandaag allemaal wat zwaarder. Lopen enz gaat erg moeizaam