Gewicht baby: ik heb serieus nog nooit gehoord dat ze daar moeilijk over deden, het gewicht bij de geboorte. Wel van sommige fv kids, op het consternatiebureau, dat ze te dik zouden worden en dat je dan maar minder moet geven.. Die van mij krijgen bv en dan zijn ze hier alleen maar blij met dikzakkies
Hoi meiden! Wat hebben jullie veel gekletst!! @ koekjes .. Die vind ik idd te duur, maar die andere vond ik echt tegenvallen.. Ooit zag ik bij het beste idee van Nederland van die kant en klare beschuiten met muisjes die door een stofje in de boter super vers bleven.. Jammer dat daar nooit iets mee gedaan is.. @ olifanten-walrus-nijlpaard gevoel.. Lees hieronder.. Ik was vandaag een reïncarnatie van godzilla! Ik had vandaag een begrafenis, altijd minder prettig! Maar voor het mensje beter, laten we het daar op houden.. Ik wil me verder niet aanstellen maar: * 1 uur auto * 1,5 uur kerk (lees: zitten/knielen op zo'n houten k*tbank..) * lopen/staan in de stromende regen naar de begraafplaats * 2 uur op een slechte stoel koffietafel * 1 uur terug auto Dames ik heb bekkenpijn!!! en m'n rug en buik!!! Pffff.. poten 2 x zo dik! Maar morgen 32 WK, nog 8 te gaan! Nu de vraag van de dag: wat doen jullie aan geboorteversiering?? Hier een kleine leuke ooievaar, en slingers voor binnen en 1 voor de raam met hoera een meisje.. Wij doen niet de naam in de voortuin.. Houden we iets subtieler voor ons
Hè getsie een begrafenis Gecondoleerd! Dat is ook allemaal best lang en veel, hopelijk morgen weer een stukje beter met je bekken! Hier vandaag een meeting gehad met de augustus 2009 mama's: gymzaaltje gehuurd, toestellen uit het hok en lekker spelen maar! Maar ja, ben nu ook best gaar en ik kon net serieus niet eens meer opstaan, zo'n last van mijn bekken. Ugh ook even klagen hoor, de kleine ligt ingedaald (gisteren een groeiecho gehad) maar ze ligt, zoals de echo bevestigde, met haar voetjes te trappen in mijn zij en op mijn heupbotje. Dus zo'n beetje met haar knieën in de nek. Maar ja, dat voelt écht niet fijn! Vandaag lag ze lekker met de pootjes omhoog, dus nergens last van. Maar vanavond is ze toch weer lekker met de benen in de nek gaan liggen *zucht* Auwie. Geboorteversiering: Wij hebben zo'n ooievaar waarvan je de billen aan de buitenkant van het raam plakt en het hoofd aan de binnenkant. Verder een roze 'hoera een meisje' slinger en mijn vriend heeft haar naam in grote letters (1 letter per A4) uitgeprint. De naam hangen we boven en de ooievaar en slinger hangen we beneden voor het raam.
Nou ben ik toch wel heel benieuwd. Ik was vandaag op een verjaardag en toen hadden ze het ook al over een bevallingsplan. Is dat iets nieuws? dit is mijn derde maar heb er nog nooit van gehoord
@ Hilse: k beken, heb toch ook maar framboosblad capsules besteld, zijn nu 2de halve prijs Wanneer daarmee beginnen??? Ben benieuwd..
@gewicht baby, hier maken ze zich zorgen over complicaties die bij een te hoog gewicht komen kijken. Zelf heb ik zw diabetes en is het dus zaak dat de baby niet te groot wordt. Niet omdat dat lelijk/ obese of iets dergelijks is maar gewoon omdat de baby dan veel te vroeg geboren kan worden. Of vast blijft zitten als je op de natuurlijke manier gaat bevallen, of zelfs kan overlijden als je overtijd loopt. Verder heeft diabetes nog een negatief effect op de ontwikkeling van de longen en dat in combinatie met het risico van een vroeggeboorte is het logisch dat ze het formaat in de gaten houden en binnen de perken willen houdne. Zoals het er nu uitziet is die van mij een dikkertje en mama houdt toch wel van 'm. @geboorte plan,die moet ik nog maken. Ik hou het zo kort mogelijk; geen lange zinnen geen boekwerk. 1 A4 met echt alleen hoofdpunten. @aftellen, nog 3 tot 6 weken en dan heb ik hem in mijn armen!
@gewicht baby volgens de groei lijn zit ik er iets boven dus 7 à 8 ponder ze zij dat zien we tegen woordig vaker we worden allemaal flinker dus onze baby's worden ook flinker geboren nou ben ik ook al zeg ik het zelf niet flik (voor zwangerschap 58,5 en ik ben 163 cm ) Mijn vriend is 2 meter en aan de flinke kant ze zij we zien liever baby's boven de groeilijn dan er onder
Haha ben benieuwd! De drogist hier kon het zogenaamd niet bestellen heel vaag verhaal. Eerst wel en uiteindelijk was het er niet. Volgens hun zou het ook niet bedoelt zijn voor de bevalling. Hoezo bemoei je met je eigen
@isolde, ik ben ook onder controle in het ziekenhuis en heb ook een formulier gekregen voor bevallingsplan. Wat voor soort ziekenhuis ben je? Misschien verschilt dat. Ik UMCG
Ik heb het op eigen initiatief gedaan. Loop gewoon bij de vk maar die heeft er niks over gezegd. Ik wist van horen zeggen dat een bevallingsplan steeds gebruikelijker wordt.
Zo weer lekker gekletst hier. Wij hebben over een week een gesprek met verloskundige over de bevalling en dan zouden we alles op papier zetten wat nodig is. Ik heb vrijdag middag nog in ziekenhuis gelopen omdat mijn zij zo een zeer ging doen. Eerst half uur aan hart filmpje voor de baby gelegen en echo van de baby gehad, gelukkig allemaal goed. Toen nog echo van nieren gehad. Ze verwachten dat et nier stuwing is. zit nu om de 6 uur aan de paracetamol en dan is het vol te houden. mocht t niet meer vol te houden zijn moet ik opgenomen worden en krijg ik pijnstillers via t infuus. Dus aangezien vrijdg laatste dag werken was was dat een kort dagje. uiteindelijk om 2 uur weg gegaan. Maar gelukkig wel iedereen gedag kunnen zeggen! (en gaan gewoon nog x langs en goede collega's komen gewoon op kraam visite) Maar nu dus lekker verlof
@stephanie wat een verhaal zeg lees het nu pas Hopelijk word het beter Eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet lang meer te duren Ben de dikke buik zo zat en ben de hele dag moe
Geen idee. Ik sta onder controle in Amersfoort. Ben ook niet echt van plan er 1 te maken. Mijn man weet heel goed wat ik wil. Mag ook wel. Dit is nummer 3 in net iets meer dan 4 jaar