Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesje

Diesje Lid

17 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 38 weken. Begin 'm nu wel te knijpen.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan me voorstellen! Het idee van het kan ieder moment!!! :D

3. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat idee heb ik nu al dus snap zeker dat jij al helemaal het idee hebt ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Spannend dames vanaf 37 weken!
    Ben er nu 1 dag overheen hihi :D

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ook :p

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oeh jaloers! Ik wilde dat ik al 37+ was! :D

7. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hier vanmorgen alvast begin gemaakt met de ziekenhuistas.
    Gister en vandaag ineens wat last van menstruatie achtige krampjes.
    Gister dacht ik ooh ik moet nodig naar de wc zn gevoel maar hoefde niks.

Is dit van het indalen??? Bij mn dochtertje ook zoiets gehad en toen ik ingeleid ben had ik al 2 cm en toen had ik ook zn ongesteldheids gevoel..

8. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    morgen 37 weken. hier nog steeds alles rustig. nouja bij alles wat ik doe een harde buik. maar geen weeen of pijn meer. gister en vandaag wel veel wit slijm verlies... geen idee wat het is. kleine ukk is nog steeds lekker druk!
    wat wel heel gek is dat toen ik donderdag op de verloskamer lag ik echt dacht nee ik wil nu echt niet bevallen ik ben er niet klaar voor ik moet nog ruim 3 weken! (verpleegster had me ook wel een beetje bang gemaakt dat er een kans was dat als de kleine toen geboren zou worden hij/zij naar de kinderafdeling zou moeten enz enz omdat ik pas 36 weken en een paar dagen was.) nu denk ik oke over een paar uur mogen die weeen wel terug komen dat ben ik 37 weken..
    het blijft afwachten... als deze kleine ukk net zo eigenwijs en gek is om mama plagen als zijn/haar twee zussen dan loop ik nog door tot 41 weken! :p

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@tasha, spannend hoor! Hoop voor je dat het nu niet al te lang meer duurt!

@Muisje, kan wel van indalen komen die pijntjes en die druk..

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jeeehj mag nu ook hier mee gaan kletsen, hopelijk gaat de tijd nu iets sneller, vond de laatste paar weken heel erg langzaam gaan voor mijn gevoel. Morgen weer naar het ziekenhuis om te kijken of alles nog steeds goed gaat met de kleine.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Yeah! Lekker hè, aftellen? ;)

Mijn banner zegt: nog 45 dagen! Das niet veel :D

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier nog 19 dagen:D haha!

@mam1991, spannend hoor!

13. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    jeeeejj nog 44 dagen te gaan!!:D. begin het nu wel een beetje beu te worden hoor, slaap niet meer goed, en heb ook moeite met zitten omdat de kleine continu in mijn zij zit. heb daardoor dus een enorme druk op mijn ribben en dat doet aauuw:p.

14. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ik moet morgen weer terug naar ziekenhuis voor controle dus ben benieuwd. nu is de pijn wel te doen.

Mag van gynaecoloog wel om de 6 uur paracetamol innemen dus dat doen we maar. maar aan de andere kant vind ik dat ook wel eng, heb er altijd hekel aan om pijnstillers in te nemen zeker nu die kleine in mijn buik zit.

Zou er niet aan moeten denken dat het nu nog mis gaat :(

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Welkom mam1991
    Zal niet lang meer duren voor de eerste zich zal aankondigen :D
    Hier een dilemma dus graag hoor ik wat jullie zouden doen.
    Morgen weer voor controle. Laatste was afgelopen woensdag en toen was ik zo'n beetje verweekt en ongeveer 1 1/2 cm ontsluiting. Nu weet ik dat ik morgen de keus krijg om eind van de week ingeleid te worden.
    Aan de ene kant wil ik dat niet. Ben bij de eerste 2 ook ingeleid en zou het "leuk" vinden om nu zelf te beginnen en zo kan ik nog ff genieten van de kleine in mijn buik. Want dit is toch echt de laatste.
    Aan de andere kant hebben we de bekken. Mijn bekkentherapeut zegt dat ik het moet doen. Er komen steeds meer momenten dat ik gewoon echt niet meer kan lopen. Dus voor het bekken beter van wel.
    Verder behoorlijk bang voor de bevalling. Heel stom maar omdat dit een jongen wordt denk ik de hele tijd aan de bevalling van mijn eerste zoon. Het ging tijdens de bevalling even heel slecht met hem en ik had veel bloed verloren. Plus dat ik na de bevalling een tijd echt niet heb kunnen lopen.

Zo ik ben weer mijn ei kwijt :)

16. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @isolde wat een verhaal ik snap goed dat dit twijfels met je mee brengt denk er goed overnaai en luister naar je lichaam

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hihi ohjee als je het nu al langzaam vond gaan.. ;) welkom! :D

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Isolde: Erg moeilijk, probeer te luisteren naar je lichaam.

19. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    ik snap heel goed dat je het mee wil maken als het vanzelf begint. Maar jou gezondheid gaat echt voor als het beter voor jou is dan zou ik zelf kiezen voor inleiden..
    suc6 morgen!

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Lastige keuze.. Ik zou niet zo snel kiezen voor inleiden, maar dit is toch iets wat je helemaal zelf moet bepalen. Jouw lijf, jij voelt het het beste aan!

Deel Deze Pagina