Wat een mooi mannetje isolde!!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat jullie inderdaad thuis kunnen blijven genieten.. Wij hebben donderdag middag dat gesprek met de kraamzorg.. ben ook wel benieuwd! Merk dat ik zelf ook zoveel mogelijk alles op orde wil hebben voor die tijd.. Ben al een paar dagen aan het soppen, wassen en strijken Hier ook weer een beroerde nacht gehad.. van drie tot half zes wakker gelegen met rugpijn en een hyperactieve schop beeb en om zeven uur ging de wekker weer. Over een uurtje werken dus ik ga even lekker een kopje koffie zetten want ben echt kapot! trouwens, zijn er meer dames die opeens last kregen van nachtmerries? Ik droom de laatste week echt verschrikkelijk.. Als ik niet wakker wordt van de rugpijn schrik ik wel wakker omdat ik droom dat mn baby weg is of iets in die richting! Echt debiel
Isolde gefeliciteerd!!! Wat n lieve foto! Hoop dat t bloeden snel minder wordt. Libido =0 ik voel me zooooo dik. En dat valt erg mee maar ik heb geen zin in gerommel aan mn lijf. Al is m'n hoofd wel actief... Kraamzorg keek naar t bed, de commode en de wieg en praatte vooral over de zorg ed. Niets om me druk over te maken. Al deed ik dat wel en heb ik m'n huis wel 20x gepoetst... Slecht slapen doe ik al n week of drie. Af en toe n nare droom. Het hoort erbij- denk ik dan maar. Vandaag in het zk inschrijven en ponsplaatje laten maken. En n boodschapje. Daarna zal m'n energie wel op zijn. Erg last van hooikoorts. Misschien toch maar een tablet. Heb de huisart gebeld voor advies. Moet vanmiddag even terugbellen... Ben benieuwd! Zijn er meer dames die continue kijken of ze vruchtwater verliezen?
Hier een kort nachtje gedraaid.. steeds naar de wc en opeens klaarwakker.. Sinds gisteravond toen ik op bed ging weer krampen en zo nu en dan een beetje in mn rug. Beeb is hier ook lekker druk soms denk ik wel eens ooh straks scheur je eruit maar dat kan niet natuurlijk haha. @libido tis hier ook niet zo heb de behoefte ook niet heel erg @Apenijn ja hier..! Heb al een tijdje geen afscheiding en ben erg benieuwd als ik wat voel hihi. Komt nu steeds dichterbij . Hier straks weer controle ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Meer dames die op controle moeten?
een nare droom heb ik ook zo af en toe... en die lopen uit 1 van op de gang van het ziekenhuis bevallen, mijn kindje echt heel lelijk was en ik hem niet wilde... tot het weigeren te bevallen omdat ik andere dingen te doen had..... hahahaha kraamzorg intake stelde hier ook echt weinig voor. vruchtwater.. ja ik controleer dat echt heel vaak... maar dat komt ook bij mijn jongste dochter verloor ik druppeltjes... viel bijna niet op. nu heb ik al ruim 3 cm ontsluiting en is de kleine niet ingedaald en moet ik bij verlies van vruchtwater direct het ziekenhuis bellen en er naar toe. @Kaala hoe is het met jou? ik ben ook wel benieuwd naar de bevallingsverhalen. @indy wat je kan verwachten... elke bevalling is natuurlijk anders maar bij mijn 2 vorige bevallingen die echt niet makkelijk waren is er 1 ding wat ik nooit meer vergeet.. de ongelovelijke verliefdheid op je kindje op het moment dat je het voor het eerst op je borst gelegd krijgt... zo bijzonder en puur dat gevoel is echt met niks te vergelijken... @muisje nee donderdag pas weer controlle suc6 vandaag
ik moet om half 1 weer voor controle naar verloskundige. Heb dan dubbele afspraak omdat we t over de bevalling gaan hebben. en eind van de middag gaan we naar de notaris om de voogd vast te gaan leggen mocht er wat met ons gebeuren.
Nare dromen: Ik heb ook een periode heel naar gedroomd. Droomde vooral over mijn familie en overlijden enzo. Dit gaat de laatste tijd beter gelukkig. Slecht slapen: Ik heb vannacht weer voor geen meter geslapen.. Misschien van 1 tot 5, maar dan wel met 5 keer plassen ofzo.. Mijn onderrug zeurt zo, dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen. Vruchtwater: Steeds als ik 's nachts uit bed stap denk ik: "Wie weet breken mijn vliezen!" Heb ook wel gedacht: "Wat nou als ik druppeltjes verlies en het niet doorheb?" Controle: Ik moet volgende week pas weer.
spring ik denk dat je het wel door hebt hoor... ik bleef een beetje nattig daar... (bij twijfel van je hand een vuist maken en er op blazen meer vocht kan vruchtwater zijn) ik ben toen half naakt op een witte doek gaan zitten... vruchtwater is meer roze... en ruikt zoet...
He ja, Kalaa, is het bij jou ook begonnen?? Net gewent om zo lang niks te horen van jou Ben benieuwd!
hahahah ja indy die gedachten had ik dus ook... kaala heeft geen reactie gegeven... zal ze begonnen zijn? hoop het voor haar en dat alles goed is met haar
het zou wel grappig zijn als kaala vandaag zou bevallen... dan hebben 3 dagen op rij een bevalling! grin wie wil er morgen??? hahahaha
hoi dames, ik kom ook weer even gluren. voor degene die al bevallen zijn, van harte gefeliciteerd!!! hier gaat alles goed, het rommelt al wel een aantal dagen maar voor de rest niks bijzonders. vanmorgen wat last van bruine afscheiding, dus vanmiddag maar even aan de vk vragen hoe dat zit. ik moet om 4 uur. iedereen een fijne dag gewenst!
Hahaha je kunt het je niet eens meer veroorloven je niet voor elven te melden op t forum Kalaa! Ghehe.. Meteen allemaal spannende verhalen! Ik moet van mezelf vandaag het één en ander in huis doen. Heb een lijstje gemaakt met kleine dingetjes die ik steeds kan wegstrepen.. Toch jammer dat ik tot op heden nog steeds geen nesteldrang heb!
Dat zal ik morgen tegen partner zeggen als hij nog even wilt knuffelen "Sorry, moet op de pc, anders denken ze dat ik bezig ben met bevallen" Ik was overigens half 9 wakker En vergeet aub het tijdverschil niet, hier is het pas 11 uur hoor