Jaaaaa eindelijk ben ik ook 30 weken!! Wil graag met jullie mee kletsen als dat mag... Wat duren 9 maanden toch lang hè? Hier echt aftellen want het is erg zwaar met mn bekkeninstabiliteit.. Én overgewicht... Maar vind 't getrappel echt prachtig, daar geniet ik enorm van... Vanmorgen 'n paar mooie geboortekaartjes gemaakt op kaartje2go... Ben erg benieuwd, want vind 't erg moeilijk deze keer... De boeken van de drukkerij kunnen iig terug... Ook al vind ik via Internet best spannend... Zijn jullie er al klaar mee?
Wij hebben ons geboortekaartje via Youngart (internet), mooi proefkaartje ontvangen.. enveloppen en adresstickers. Heb er alle vertrouwen in!
wij hebben de kaartjes van geboortepost.nl. nu voor de 3e keer en ik ben zeer tevreden. ik bestel aankomende week ook even de proefdruk.
Hier ook slecht geslapen bleh. Met voedingskussen slaapt wel lekker maar vind het zo ongezellig tegenover vl, liggen we zo'n eind van elkaar af echt een muur ertussen Ga nu weer even liggen. Heb veel last van lage bloeddruk voel me voortdurend slapjes en moe pff Ook veel last van harde buiken nu.. Doen nog geen pijn maar wel heel vervelend gevoel! Vanmorgen onder de douche gestapt maar ging niet weg..
hilse: wat balen, hopelijk kun je nog wat rust pakken en zakt het vervelende gevoel. 34 weken is nog wat vroeg. nog 3 weekjes dan mag je hopelijk je mannetje knuffelen. knuffel voor jou.
Hier heerlijk geslapen en geboortekaartjes doe ik zelf maken, mijn familie woont in NL en ik niet dus dat wordt via email..Niet dat iedereen zo geboeid is door mijn zwangerschap..Maar goed ^^
@kimberly22 wij hebben 2 teckels die een aardig jachtinstinkt in zich hebben tot nu toe aardig wat dieren te pakken gehad (dood gebeten:konijn,ratten,kat,volgels,eenden) en ze hebben ook geprobeerd padden en egels te pakken te krijgen maar daar waren ze eerder zelf de dupen van mijn vriend en ik wonen bij mijn ouders mijn zwangerschap was ook dus niet helemaal geplant maar met overleg met mijn ouders hebben we besloten de zwangerschap door te gaan en een kind te krijgen mijn zus is net het huis uit en dus een kamer over wat nu weer een babykamer is geworden
kaala: hoe komt het dat niemand zo geboeid is? tenminste als je het kwijt wil. lijkt mij voor jou best moeilijk namelijk. chelle: dan heb je al een behoorlijke heftige tijd achter de rug. gelukkig zijn jullie er zo uit kunnen komen en heb je straks een mooi kindje om voor te zorgen. willen jullie wel gaan samen wonen? hilse: fijn dat het gezakt is. lekker rustig aan blijven doen. mijn ouders hebben zojuist de kids opgehaald en zijn naar de macdonalds. pff ben best jaloers. alles smaakt zo lekker op het moment
Omdat ik door praktisch iedereen in m'n familie behalve 2 mensen in de steek gelaten ben Dus nu heb ik eigenlijk alleen die 2 mensen (ik zal niet zeggen wie voor het geval dat ze me stalken hier, ja dat doen ze soms en ik wil niet dat ze weten dat ik hier op zit etc) en de familie van m'n partners kant.
@aankomen/afvallen, De eerste tijd was het echt zorgen om niet af te vallen door de HG, nu ben ik ondertussen ongeveer 8 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Door de zwangerschapsdiabetes zal ik verder wel niet meer aankomen denk ik. Maar dat is niet echt iets waar ik me mee bezig hou. Als mijn kind maar gezond is, de rest zien we later wel.
@kaala wat vervelt voor je Ik herken het ook wel van mijn schoon familie hoef ik geen steun te verwachten ik heb van mijn schoonmoeder 10 euro gekregen tot nu toe voor in ons spaarpotje ze heeft nog genees de moeten gedaan om iets te kopen maar ik weet zeker als mijn vriend zijn broer vader zou worden ze alles zou kopen en alles doen Dit is ook de reden dat mijn vriend al snel bij ons is komen wonen zoals wij het zegge 1 keer blijven slapen en hij is niet meer weg gegaan Mijn vriend zit nog op school dus eerst moet hij zijn school afmaken en een baan hebben voor dat we een eigen huisje kunnen gaan krijgen Mijn moeder heeft het er al over dat mijn ouders het huis uit gaan die staan al vanaf hun 18e ingeschreven voor een uur huis en kunnen wij in het koop huis van mijn ouders blijven wonen
kalaa: dat is wel erg moeilijk dan voor je. ik vind dat altijd zo jammer als dat gebeurd. en dat stalken slaat helemaal nergens op. gelukkig heb je de familie van je vriend en die 2 mensen nog.
hoe is het hier met iedereen? druk bezig met de kamertjes? ik ga aankomend weekend de kleertjes naar mijn moeder brengen. die vind het zo leuk om die kleine kleertjes te wassen. heeft ze bij de andere kids ook gedaan. verder alles rustig, de moeheid slaat alleen weer toe.
Haha handig zeg! Hier vandaag weer afspraaak met de vk. Ga toch maar even aankaarten dat mijn HG terug lijkt te zijn gekomen waardoor ik me weer super slap voel..
Dat is zeker handig van je mam hihi Hier gister groei echo gehad en meneer was keurig gegroeid ten opzichte Vd vorige keer! Vk was tevreden Hij wordt momenteel geschat op 2,5 kilo... Ik hoop dat ik niet door hoef tot 40wk zeg hij is best groot En ik slaap super slecht! Vannacht sowieso 4x eruit geweest om te plassen en steeds wat wakker. Gaat al paar nachten zo en vrees dat het zo blijft brr!