Ik heb daarom juist geen geboorteplan geschreven omdat dit mijn eerste kind word en ik weet niet wat we te wachten staat ( natuurlijk weet ik wel wat maar niet hoe de pijn uit pakt ) Ik zit in spanning te wachten mijn. Vriend heeft examen er is een kleine kans dat die het haalt maar ik hoop echt dat die het haalt want dan kunnen we weer verder Vanacht hier helemaal niks gebuurt alleen maar wakker gelegen en maagzuur gehad
Super, thanks! Er komt wel veel overeen met mijn plan. Ik rond hem vandaag af, zodat ik weer wat van mijn lijstje kan strepen ! (Ik moét echt met lijstjes werken, anders doe ik niks)
Ja veel is standaard, maar toch vinden ze blijkbaar in het ziekenhuis dat als je daar bevalt, ze je maar mogen lekprikken met naalden, infusen, je vast mogen leggen aan een ctg en dat soort zaken. Gaat dit keer niet gebeuren! Thuis lig je ook niet aan een ctg en ik hoef alleen maar poliklinisch dus dat vind ik nu ook niet nodig. Dat heb ik dan niet zo expliciet in mijn plan gezet omdat je van te voren nooit weet wat er gebeurt.
Misschien leuk om elkaar nog een beetje beter te leren kennen? Wie het leuk vindt kan dit lijstje invullen: Forumnaam: Leeftijd: Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje Geslacht: Uitgerekend: Samenwonend/gehuwd/alleenstaand School, studie of werk: Sport: Hobby's en interesses: Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: Veel plezier !
Hij doet opleiding beveiliging en hij heeft nu een examen die die moet halen anders krijgt hij zijn diploma niet En nu ik zwanger moet hij eigelijk zo snel mogelijk proberen te gaan werken zodat we ook kunnen gaan zoeken naar een eigen huisje Maar ja hij moet wel minimaal 1 diploma opzak hebben
Forumnaam: Spring Leeftijd: 25 Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje Geslacht: een meisje Uitgerekend: 14 april 2013 Samenwonend/gehuwd/alleenstaand School, studie of werk: leerkracht groep 7 Sport: tennis Hobby's en interesses: tennissen, winkelen, lunchen/borrelen met vrienden/vriendinnen, internetten Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: lang in bed liggen, spelletjes spelen op de iPad, tijdschriften lezen, forummen, fantaseren over de baby
Forumnaam: Mam1991 Leeftijd: 21 Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje Geslacht: Voor jullie nog een verrassing Uitgerekend: 20 mei Samenwonend/gehuwd/alleenstaand School, studie of werk: Contract tot sowieso 31 maart bij Intratuin (kassa/dierafdeling), na de zwangerschap kan ik misschien terug komen. Sport: Zumba, behendigheid met de hond Hobby's en interesses: Zou graag weer willen paardrijden Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: Niet zo veel
Duidelijk plan Skatje, ziet er goed uit! Spannend Chelle93, hopelijk haalt hij het! Forumnaam: Googelplex Leeftijd: 21 Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje Geslacht: Meisje Uitgerekend: 30 april 2013 Samenwonend/gehuwd/alleenstaand School, studie of werk: Opleiding Jeugdzorg, laatste jaar, maar nu op een laag pitje, pak ik in september weer op. Sport: Op het moment niets, na de zwangerschap fitness. Hobby's en interesses: Lezen, winkelen Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: Series kijken, lezen en meelezen op fora.
Forumnaam: stephanie86 Leeftijd: 26 Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje Geslacht: Weten we niet,blijft een verassing ook voor ons zelf Uitgerekend: 20 april Samenwonend/gehuwd/alleenstaand School, studie of werk: Ben tot eind aug in dienst bij een ruitersportzaak.hier stop ik ivm niet overeen kunnen komen met dagen/uren en werkzaamheden. Dus straks lekker thuis bij de kleine! Sport: paardrijden heb mijn paard verkocht ivm zwangerschap Hobby's en interesses: Paardrijden, hoop straks bij een kennis weer te kunnen gaan rijden Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: weinig
Forumnaam:chelle93 Leeftijd:19 jaar Zwanger van eerste kindje Geslacht:jongen Uitgerekend:31 maart Samenwonend/gehuwd/alleenstaand Samenwonend en woont bij mijn ouders School, studie of werk: werkloos daardat ik zwanger geraakt was En ik werkte via het uitzendbureau Sportaardrijden Hobby's en interesses:skiën,computeren, winkelen en mijn dieren ( 4 cavia's en 2 hondjes) we Hebben ook 2 gerbils maar die vind ik eng Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: Lekker lang uitslapen, te veel kinderspullen kopen, films kijken, en leuke dingen doen met mijn moeder en vriend
Forumnaam: Muisje88 Leeftijd: 24 Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje Geslacht: Meisje Uitgerekend: 10 april samenwonend/gehuwd/alleenstaand School, studie of werk: Werk als nagelstyliste zzp'er en in het verleden als kapster Sport: Geen Hobby's en interesses: / Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: Genieten van mijn dochtertje en straks van allebei mijn dochters
Forumnaam: Skatje Leeftijd: 28 Zwanger van: derde kindje Geslacht: meisje Uitgerekend: 25 april Samenwonend/gehuwd/alleenstaand: geregistreerd partnerschap School, studie of werk: gastouder Sport: niks Hobby's en interesses: lezen, shoppen Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: slapen! en poetsen
Jaaaa vannacht goeie harde buiken gehad en na een uurtje wakker te hebben gelegen de kruik maar gepakt en ben ik weer in slaap gevallen.. nu afwachten en hopen dat het doorzet!!!
Geeft niks heb ik bij mn eerste ook niet gehad! Deze zwangerschap is heel anders miss ook omdat het van een andere partner is. Maar bij mn dochtertje werd ik ingeleid en had ik wel even 2cm ontsluiting al Dus zegt niks..