Ik heb geloof ik een klein buikje in verhouding. Maar ik was ook wel al 'stevig' van mezelf- zeg maar
Dank je! Nou d'r zit ook genoeg bij van mezelf hoor Baby is al wel ingedaald! Bij mijn jongens was mijn buik ook een stuk lager.
*Poked zachtjes in eigen buik* Hij/zij mag er best wel uitkomen. En ja Skatje, ik vind je nou ook niet bepaald stevig (ook niet dun dun, maar gewoon: vrouwelijke rondingen, vooral met die buik maar dat lijkt me logisch )
goedemiddag na een gezellige morgen bank hangen met een vriendin en lekkere lunch met de meiden kon ik even bij gaan lezen hier. verloskundige/ziekenhuis ik loop ook in het ziekenhuis maar vind het er eigenlijk heel fijn totaal niet het idee dat ik een nummer ben of dat er weinig tijd is. af en toe wel lang wachten als ze uitlopen maar ja dat kan gebeuren. erg mooie foto mooi buikje harde buiken heb ik eigenlijk al weken. had er vanmorgen en vanmiddag 2 die echt even oei waren... kon niet eens door praten. vriendin gelijk heb je een weeen????? ik huh nee wacht zucht zucht harde buik... maar het zet niet door dus op naar de 1 april
Wat ben je mooi zwanger Skatje! Chelle93, al wat gehoord van je vriend? Hier echt een prutsdag, lig de hele dag al op bed met harde buiken en krampen..
Geloof dat hier de griep toeslaat..! Voel me echt grieperig ineens.. moe, dan koud en dan warm blegh!!!! Wel de hele dag al harde buiken en wat last van mn rug.. @googelplex bah bah!!!!
Forumnaam: Ytest Leeftijd:25 Zwanger van eerste/tweede/derde/vierde/vijfde kindje: 1e kindje Geslacht: baby girl Uitgerekend: 5 mei Samenwonend/gehuwd/alleenstaand: GP'ers School, studie of werk: grafish vormgever, receptionist Sport: slapen Hobby's en interesses: internetten, tv kijken, slapen, mama worden.. Dit doe ik het liefst tijdens mijn verlof: M'n liefie leren kennen, knuffelen, bijkomen
@ Ytest lekker geniet van je rust-mode ik kan straks ook lekker op de bank gaan hangen. morgen middag weer voor controlle. zal denk ik een van de laatste keren zijn.. raar idee! morgen ga ik vragen of ze me met 40 weken willen strippen.. als dat zin heeft..