Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Wie komt er bij mij strijken in een hormonale bui? Ik heb ze namelijk echt niet!! Althans, dan in het extreme, maar dan mag ik er zelf niks mee doen: tuin omgooien, kastenwand bouwen enz.

2. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Strijken- ... Nee bedankt! Het hoopt hier zich op. Heb wel al alles klaar gezet... Soort constante reminder want ik loop er iedere keer tegenaan (klein huisje).
    Vanmorgen naar de woonstore geweest- was wel ffies leuk. Doodop erna, maar toen kreeg ik me toch opeens n poetsdrang!! Heel mn keuken gesopt. Hallelujah.
    Voor Otis een mooi nylon kussen besteld zodat zijn haren niet meeer blijven plakken- alles moet schoon schoon schooooon!!

Nu met n bakkie koffie en n lion even bijkomen. Vanavond waarschijnlijk naar W'veen voor n karaoke avond. Ik hoop dat er niet te eel gerookt wordt... Anders zijn we snel weer thuis... :(

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Kosten voor de baby schat ikop 100 per maand..
    Ik beschouw daaronder:
    -luiers ( gaan harder dan je denkt :p)
    -voedingen
    - eventueel flessen bij halen
    - Verzorgingsproducten
    - extra kleertjes eventueel ( alheb ik nu eenoverload liggen whaha)

@kasten ja ben ik ook mee begonnen haha.. langzaam maar zeker verdwijnt er steeds meer:p

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ja, heb al veel kasten gehad hier en liep laatst door het huis om iets te zoeken en had echt zoiets van "oei, als die baby niet opschiet komt ie in een leeg huis joh!" Heb bijna meer weggooiwoede dan schoonmaakwoede:p

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb geen hormonale buien haha, ik moet echt aangezwengeld worden!!! :)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb laatst gestreken!

Een godswonder want dat ding staat zonder gein al 2,5 jaar ongebruikt op zolder :D

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat durfde ik niet toe te geven :p

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh ik had nog nooit gestreken:D En was ook niet van plan het nog een keer te doen, vind het een beetje onzin eigenlijk:p Maar moest even perse hydrofiel luiers en lakentjes strijken...

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha een non-strijk club :D

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik ben DarkAngel25 en ik bezit GEEN strijkplank, en heb al ong. 4 jaar niet gestreken... Pfff zo das eruit.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahaha :D heeeeerlijk

You made my day!!

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wij bezitten wel een strijkplank, maar die wordt niet gebruikt. Alleen als ik een blouse moet strijken voor vriendlief, maar die draagt hij alleen naar hele speciale gelegenheden. En dat is misschien 1 of 2 x voor gekomen.... Ik heb een hekel aan strijken en ik vind het ook,niet nodig.

13. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    haa dames!

Hier een stiekeme mee lezer die nu zich toch maar gezellig gewoon gaat aansluiten bij jullie;)

Inmiddels 34.5 week zwanger van een jongetje... ;)

schoonmaakwoede: Uhm heeeeel af en toe..:p
    Strijken: Uhm tot de baby kleding etc had ik nog NOOIT een strijkijzer aangeraakt.. Vriendlief strijkt hier alleen zijn overhemden en heel soms moet ik wat gestreken hebben en dat doet vriendlief dan.. Dus heb ik strijklessen van hem gehad.. Echt heel erg beschamend..

@ voorweeen: Hier totaal nergens last van, wat me soms ook bang maakt maar ik denk dat deze kleine man toch tot 42 weken blijft zitten...

@ slapen: Gaat hier eigenlijk nog goed.. *klopt dit heel hard af! *.

Nou iedereen veel succes met de laatste loodjes!

Ps nog even een vraagje: Doen jullie de baby kleertjes in een apart plastic zakje in de koffer of gewoon los? Hoor veel verschillende dingen!

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik doe het wel in een schoon zakje, tas ruikt zo naar 'zolder' ;)

15. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    @ strijkplank hier staat ook 1 en de laatste keer dat ie gebruikt werd is door.mn moeder voor de lakentjes enzo. Hier ook anti strijk dus:D

@vluchttas heb hier alles bij elkaar zou niet weten waarom.ik het apart in een zakje zou moeten doen..

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier een speciale tas aangeschaft dat alles doet ontsmetten enzovoorts. Of liever: schoonzus zei dat dat MOEST en gaf het aan ons :p

Mag ik even vragen hoe het komt dat een baby in het 1e jaar minimaal 10.000 euro kost? Waar komt dat allemaal vandaan dan?

17. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    @babykosten miss kinderwagen,kamertje etc erbij gerekend?? Lijkt me anders wel heeel erg veel!!!

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1818 Kaala, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    Maar zelfs dan nog..Het spijt me maar ik heb geen kinderwagen van 1000 euro. We hebben nu alles (qua kinderwagen etc en ook kleertjes) en het heeft ons niet meer dan 500 euro gekost. Wieg, ledikant, autostoeltje en kinderwagen zijn nieuw. Net als de rompertjes en vestjes. Andere kleertjes gekregen en het badje gekregen van schoonzus. Ik ben niet echt van plan om 9500 euro uit te geven aan luiers en kleren...:p Hebben kindjes van nog geen maand dan echt kinderwagens van 1000-2000 euro nodig? Toen we het ledikantje kochten zei schoonzus zelfs nog waarom we geen tweedehands hadden gekocht en gewoon een nieuw matras. Maar partner wilde dit niet hebben omdat hij te bang is voor wiegendood.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    10.000 hahaha nou dat red ik nog niet al wilde ik het graag..

Ik zeg er wel bij dat we wat meubels/kinderwagen/maxicosi etc betreft niet vies zijn van 'net schoon' tweedehands ;)

20. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Oooohhh wat heerlijk dat jullie ook niet van strijken houden!!

Kleertjes zitten hier ook in n zakje in de koffer.

Welkom trouwens, zustertje!

Deel Deze Pagina