Wie komt er bij mij strijken in een hormonale bui? Ik heb ze namelijk echt niet!! Althans, dan in het extreme, maar dan mag ik er zelf niks mee doen: tuin omgooien, kastenwand bouwen enz.
Strijken- ... Nee bedankt! Het hoopt hier zich op. Heb wel al alles klaar gezet... Soort constante reminder want ik loop er iedere keer tegenaan (klein huisje). Vanmorgen naar de woonstore geweest- was wel ffies leuk. Doodop erna, maar toen kreeg ik me toch opeens n poetsdrang!! Heel mn keuken gesopt. Hallelujah. Voor Otis een mooi nylon kussen besteld zodat zijn haren niet meeer blijven plakken- alles moet schoon schoon schooooon!! Nu met n bakkie koffie en n lion even bijkomen. Vanavond waarschijnlijk naar W'veen voor n karaoke avond. Ik hoop dat er niet te eel gerookt wordt... Anders zijn we snel weer thuis...
Kosten voor de baby schat ikop 100 per maand.. Ik beschouw daaronder: -luiers ( gaan harder dan je denkt ) -voedingen - eventueel flessen bij halen - Verzorgingsproducten - extra kleertjes eventueel ( alheb ik nu eenoverload liggen whaha) @kasten ja ben ik ook mee begonnen haha.. langzaam maar zeker verdwijnt er steeds meer
Ja, heb al veel kasten gehad hier en liep laatst door het huis om iets te zoeken en had echt zoiets van "oei, als die baby niet opschiet komt ie in een leeg huis joh!" Heb bijna meer weggooiwoede dan schoonmaakwoede
Ik heb laatst gestreken! Een godswonder want dat ding staat zonder gein al 2,5 jaar ongebruikt op zolder
Oh ik had nog nooit gestreken En was ook niet van plan het nog een keer te doen, vind het een beetje onzin eigenlijk Maar moest even perse hydrofiel luiers en lakentjes strijken...
Ik ben DarkAngel25 en ik bezit GEEN strijkplank, en heb al ong. 4 jaar niet gestreken... Pfff zo das eruit.
Wij bezitten wel een strijkplank, maar die wordt niet gebruikt. Alleen als ik een blouse moet strijken voor vriendlief, maar die draagt hij alleen naar hele speciale gelegenheden. En dat is misschien 1 of 2 x voor gekomen.... Ik heb een hekel aan strijken en ik vind het ook,niet nodig.
haa dames! Hier een stiekeme mee lezer die nu zich toch maar gezellig gewoon gaat aansluiten bij jullie Inmiddels 34.5 week zwanger van een jongetje... schoonmaakwoede: Uhm heeeeel af en toe.. Strijken: Uhm tot de baby kleding etc had ik nog NOOIT een strijkijzer aangeraakt.. Vriendlief strijkt hier alleen zijn overhemden en heel soms moet ik wat gestreken hebben en dat doet vriendlief dan.. Dus heb ik strijklessen van hem gehad.. Echt heel erg beschamend.. @ voorweeen: Hier totaal nergens last van, wat me soms ook bang maakt maar ik denk dat deze kleine man toch tot 42 weken blijft zitten... @ slapen: Gaat hier eigenlijk nog goed.. *klopt dit heel hard af! *. Nou iedereen veel succes met de laatste loodjes! Ps nog even een vraagje: Doen jullie de baby kleertjes in een apart plastic zakje in de koffer of gewoon los? Hoor veel verschillende dingen!
@ strijkplank hier staat ook 1 en de laatste keer dat ie gebruikt werd is door.mn moeder voor de lakentjes enzo. Hier ook anti strijk dus @vluchttas heb hier alles bij elkaar zou niet weten waarom.ik het apart in een zakje zou moeten doen..
Hier een speciale tas aangeschaft dat alles doet ontsmetten enzovoorts. Of liever: schoonzus zei dat dat MOEST en gaf het aan ons Mag ik even vragen hoe het komt dat een baby in het 1e jaar minimaal 10.000 euro kost? Waar komt dat allemaal vandaan dan?
Maar zelfs dan nog..Het spijt me maar ik heb geen kinderwagen van 1000 euro. We hebben nu alles (qua kinderwagen etc en ook kleertjes) en het heeft ons niet meer dan 500 euro gekost. Wieg, ledikant, autostoeltje en kinderwagen zijn nieuw. Net als de rompertjes en vestjes. Andere kleertjes gekregen en het badje gekregen van schoonzus. Ik ben niet echt van plan om 9500 euro uit te geven aan luiers en kleren... Hebben kindjes van nog geen maand dan echt kinderwagens van 1000-2000 euro nodig? Toen we het ledikantje kochten zei schoonzus zelfs nog waarom we geen tweedehands hadden gekocht en gewoon een nieuw matras. Maar partner wilde dit niet hebben omdat hij te bang is voor wiegendood.
10.000 hahaha nou dat red ik nog niet al wilde ik het graag.. Ik zeg er wel bij dat we wat meubels/kinderwagen/maxicosi etc betreft niet vies zijn van 'net schoon' tweedehands
Oooohhh wat heerlijk dat jullie ook niet van strijken houden!! Kleertjes zitten hier ook in n zakje in de koffer. Welkom trouwens, zustertje!