Babykleertjes in de vluchttas: Heb de baby kleertjes in een baby dekentje gewikkeld, daaromheen een nieuw jurkje van mij. Wilde namelijk niet dat de kleertjes in plastic zouden zitten (vind plastic de hele zwangerschap zooooo vies ruiken en voelen!!) maar wilde ook niet dat ze "besmet" zouden worden door de (mogelijk vieze) tas. Debiel, I know. Maar ik kan weer slapen met deze constructie 10.000 eerste jaar: Holy sh*t! Misschien als je een complete baby kamer uit een winkel aanschaft en een nieuwe auto koopt omdat je de vorige niet family friendly vond??? Hier wel heel goedkoop kunnen doen (Alles tweedehands gekregen van tantes en nichtjes, mooie spulletjes, vrij nieuw en meestal maar 1 kindje in gelegen) Alleen kleertjes, luiers, kolf en een hemeltje voor de wieg zelf gekocht dus wij blijven ook makkelijk onder de 500 euro grens! En gezellig dat je ook mee komt kletsen zustertje!
Hihi! Ik heb een lekkere zachte wikkeldoek gekregen van Moeders voor Moeders. Daar heb ik de kleertjes in gevouwen. Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die nooit strijk Maar het lakentje van het ledikantje MOEST echt en ja het hemeltje en zo ook natuurlijk Heb ook maar gelijk een aantal babykleertjes meegestreken. Ik heb duidelijk geen talent voor strijken. Waarschijnlijk ga ik het ook nooit meer doen want de keer hiervoor dat ik streek, was het door de nesteldrang van mijn vorige zwangerschap. En dit is het laatste kindje dus denk dat ik de handel maar op mp zet hahaha!
Mijn moeder heeft al mijn babywas gestreken haha. Ga ik echt niet aan beginnen. Hier lekker op bed. Brrrr koud!
Gelukkig hoef ik hier niet te strijken Want dat doet moederlief Ook al heb ik wel de baby kleding en spullen allemaal zelf gestreken En help ik mijn moeder nu wel steeds vaker in huis met schoonmaken
Hier komen we ook echt niet aan dat bedrag hoor!! Ik heb het wikkeldeken in de maxi cosi gelegt met een jasje en een dekentje. @Strijken dat heeft hier ook mijn moeder voor me gedaan... ik ga het straks ook niet doen hoor. Denk weinig mensen die de dingen nadien nog strijken..
Hier ook de laatste twee keukenkastjes net klaar Lekker he? Strijken: mn moeder peinst er niet over Die heeft nog niet echt zulke oma neigingen dat ze hier komt soppen ofzo.. Soms best jammer, zou voor mij met de bi wel schelen. Maarja, zij heeft ook nog een eigen huishouden en twee kinderen thuis.. Had ik nog maar een paar jaar moeten wachten
Jaaah eerst gekookt, gegeten, kids op bed, tafel afgeruimd en maar gelijk dat kassie gedaan. Daarna lekker met chocola op de bank Candy Crush spelen En zo maar eens naar bed of zo.
Voelt goed hè, schone kastjes? Hier ook bi. We noemen mijn pijnlijke bil ook liefkozend Kill Bil hier Als ik opsta: auwwwww m'n Kill Bil!
lol vriend moest er hard om lachen Inderdaad hier ook veel pijn aan mn stuitje/bil nu.. Haha, jij bent wel heel druk geweest dan! Ook een beetje rustig aan doen soms he
Heb vanmiddag lekker op m'n nest gelegen Haha ja bilinstabiliteit Dat zal ik écht niet missen hoor als ik bevallen ben, pff.
Een kort berichtje van mij. Mijn vruchtwater is rond 21u gebroken. VK is geweest. Alles was goed verder. Ze komt (bij geen weeen) morgenmiddag weer langs. Bij weeen moeten we ze timen. Komen ze om de 3 a 5 min, dan moeten we bellen. Vind het opeens doodeng!! En bleh wat een vruchtwater komt er los! Heb al 2 kraamverbanden verwisselt.