Rennies de laatste dagen gelukkig wat minder maar paker toch makkelijk 4a6 per dag hoor.. rot maagzuur haha
@slapen veel dames een k*t nacht weer gehad zie ik.. hier kunnen slapen maar werd wakker door "vreemde" buikpijn. Kon niet goed plaatsen oft door de kleine kwam of niet. Maar toch weer in slaap gevallen en nu weer niks. De beeb had gisteravknd een feestje in mn buik poehh van onderen drukken en daarna lekker naar boven dr benen ofzo eruit willen duwen. @rennies hier is het opt moment "rustig". Heb dagen gehad dan kon ik voor mn gevoel nadat er 1 op was gelijk wel weer 1 nemen.
@spring vanaf vandaag mag het echt je mag gaan bevallen nu alleen hopen dat het niet al te lang meer duurt
Hihi Stom vraagje misschien; Kun je op dinsdag taart halen bij de Hema en dat het dan op woensdag nog lekker is?
Hier weer wakker! Ben om 5 uur weer terug naar bed gegaan.. Maar ik kon maar niet op mijn rug liggen en nog doet het zeer. Heb ook al de hele tijd harde buiken, rare vormen en een enorme spanning erop. Daarnaast ook misselijk, gelukkig geen dunne ontlasting meer. Wat zou het zijn? Ik kan mij natuurlijk helemaal gek maken ermee.. maar we zien het wel! Rennies neem ik er overdag niet zoveel, 1 a 2. In de avond ook zoiets en 's nachts ook een stuk of 3. Dus ik ben vaste Rennies klant aan het worden. Een beetje maagzuur kan ik wel hendelen zonder Rennies maar als het echt omhoog komt dan doet het echt overal zeer, bah bah bah!
Woei, nu heb ik zin in taart van de hema!! Vlaaaaai Antwoord op je vraag: ja dat kan prima! Deed ik ook altijd want woonde eerst ver van de hema, dus kon dat niet op mn verjaardag nog ophalen. Spannend met de beginnende bevalling hoor Ben benieuwd of de weeen snel doorzetten! Hoop voor je dat je nog even rust kan pakken voor die tijd! Hier ook een belabberde nacht gehad! Beebje had iets nieuwe uitgevonden.. Ik was al bekend met het tegen ribben schoppen (dat kan ie sinds een weekje nu?) maar dit was nieuw: Ene voetje tegen onderste rib, andere voetje tegen onderste rib, ene, twee: Zo hard mogelijk afzetten!! Die kleine had er vast heel veel lol aan (bleef maar doorgaan).. Maar deed PIJN!!! Allemachtig.. Heb van half drie tot zeven wakker gelegen. Alleen toen van zeven tot half elf toch nog geslapen, dus ben niet super moe gelukkig. Ennn: vandaag 33 weken!! Niet zo bijzonder als 37 weken, maar toch weer een weekje verder voor mijn gevoel (banner loopt twee daagjes achter..)
Corina, spannend meid! Maagzuur, valt hier al weken heel erg mee. ( even afkloppen) Rennies gebruik ik niet , alleen vloeibaar zoals Antagel helpt enigzins. Het beste werkt bij mij melk. Ik drink iedere dag een 2liter pak melk. En heb nu dus een probleem, want het is bijna op. Heb vanmiddag een verjaardag dus ik neem een leeg cola flesje mee en hoop dat ze melk voor me hebben. En mijn ouders wonen dichtbij, dus daar ook maar even bietsen haha. En als ik het zo lees heb ik een rustig babietje, mijn ribben heeft hij/zij nog niet gevonden en schoppen doet hij/zij ook niet echt. 't Is meer duwen in mn zij en's nachts slaapt hij/zij gelukkig. Heb dus (nog) hele goede nachtrusten. Alles wassen en strijken heb ik in januari allemaal al gedaan. Moet alleen het beddengoed dat in de wieg en het ledikant ligt opnieuw wassen; Dat is inmiddels behoorlijk stoffig aan het worden. En voor de rest strijk ik ook amper hoor. Zat me te bedenken om mn beddengoed te strijken voordat de kraamzorg komt, anders denkt ze misschien ook; Wat een slons zeg! Maar heb er helemaal geen zin in en al helemaal niet nu ik gehoord heb dat ze IEDERE DAG je bed willen verschonen. Wat een onzin zeg...die wasmachine gaat overuren draaien vrees ik.
Iedere dag bed verschonen: Ja dat deed de kraamzorg bij ons ook! Ik vond het flauwekul eerst, maar het is wel erg lekker... Helemaal als je borstvoeding geeft en 's nachts in bed knoei je wel eens wat of de kleine spuugt een klein mondje vol terug.. En mocht je veel bloedverlies hebben en doorlekken dan is een schoon bed iedere dag ook wel fijn. Rennies: Sinds een paar dag weer snel last van maagzuur dus de rennies er maar weer bij gepakt. Ben wel bij dat het zo goed helpt. Verder weer een rustige nacht. Voor de verandering maar weer sex gehad gisteren, maar wederom maakt het geen indruk op mijn baarmoeder of de baby... Dus we blijven afwachten. Morgen mag ik weer op controle bij de VK in het ziekenhuis. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk, want begin steeds meer vocht vast te houden en heb toch eind van de dag wel hoofdpijn en misselijk... Bij onze 1e ben ik ingeleid i.v.m. te hoge bloeddruk. Liefs
Wat zijn jullie een kletsers zeg haha! Hier is het lekker rustig, alleen thuis, lig op bed met mn laptop en met de Teen Mom weekend break op de TV, héérlijk! Baby is goed aanwezig, mn buik neemt allerlei rare vormen aan. Heb wel steeds een soort 'zwaar' gevoel in mn buik, vooral als ik loop, en een zeurderige pijn in mn onderrug, iemand een idee waar dat weg kan komen?