maar we kunnen ook niet zien of je haar eisprong heeft of overtijd is ofzo,...gissen gaat ook zo moeilijk,...dan kan ik alleen zeggen,doe even een testje ?
nee ,..egeltje als je dit leest zou je dan een banner willen maken of willen laten weten of je overtijd bent?en ik herken het warme gevoel in de onderbuik zelf niet om even terug te komen op je vraag..
euhm ik wil je niet blij maken met iets wat misschien in jouw geval wel niet zo is, maar... bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook in een heel vroeg stadium dat ik heel wat keren op een dag opeens een heel warme onderbuik kreeg, echt alsof er van binnen ff een kacheltje aanging, heel aangenaam. heb nooit kunnen plaatsen waarvan dit kwam, heb het buiten die zwangerschap om nooit weer ervaren
Hoi egeltje zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=67877 Misschien ook de oorzaak van jouw warme buik gevoel...... Ben je overtijd? Succes! @Miranda : In de link die ik heb geplaatst zeg je dat je het ook gevoeld hebt die warme buik, nu al weer vergeten? Vergeetachtigheid is ook een symptoom he (Of heb ik het helemaal verkeerd gelezen)
Zeker verkeerd begrepen dan...... Zag in een ander topic dat je morgen een echo krijgt. Spannend hoor. Ik mag nog lang niet Succes morgen.