Hallo! Het lukt me niet om via firefox in te loggen.Is deze site daa rniet geschikt voor of hebben jullie misschien een tip? groetjes
Ik gebruik ook firefox, en hier lukt het wel. Wel is het zo, dat ik eerst inlog, ik er daarna uitgegooid wordt en nogmaals moet inloggen.
helaas lukt het niet bij mij. Heb het al meerdere keren geprobeerd. Met IE lukt het wel dart is het vreemde.
Wat gek dat het niet lukt met Firefox... Ik heb ook Firefox en geen problemen.. Lukt het nu wel met Firefox, nu je de nieuwste versie hebt?
Ik heb ook de nieuwste firefox en ik krijg het ook niet voor elkaar hoor! Dacht lekker over te schakelen omdat ik sch**tgenoeg van IE heb hahaha maar zolang ik niet op zsp kan, blijf ik toch nog maar even IE gebruiken............ Iemand al enig idee wat dit nou is?
Ik heb geen idee. ben blij dat het dus meer voorkomt. Ik gebruik ook nog IE maar heb van manlief een mac gekregen voor valentijn dus ga overstappen!
Zo toe maar..! Verwend met Valentijn! Ik weet niet wat het is, blijf maar aan het IE'en ben ik bang.................
Hint: www.opera.com/browser . Ook in het Nederlands. Waarom, zie http://www.opera.com/discover/browser/ maar. Bijna alle moderne ideeen over browsers komen vanuit Opera.
Kijk, da's het betere werk! :-D Eén dingetje: ik vind het standaardlettertype niet zo overzichtelijk, hoe moet ik het instellen om het lettertype net als bij IE te hebben?
Extra > Voorkeuren > Geavanceerd > Lettertypes Daar kan je alle door het programma gebruikte lettertypes aanpassen.
Webpagina normale tekst Times New Roman Webpagina <pre> Courier New Al geef ik zelf de voorkeur aan respectievelijk Cambria en Consolas, dat zijn de vergelijkbare lettertypes van Vista/Office 2007.