jaja, ik heb een filosofisch weekend gehad ik heb zelf de afgelopen jaren niet zo lekker in m'n vel gezeten en leefde behoorlijk met de dag. als ik nu terugkijk denk ik, jeetje wat zonde, ik had vanalles kunnen doen en al vanalles bereikt kunnen hebben. niet voor de buitenwereld, maar voor mezelf. ik merk dat als ik maar een beetje doelloos m'n leventje leef en dat doe wat ik doen moet zonder verder echt een pad uit te stippelen, er na een paar jaar niet echt iets groots veranderd is (muv onze prachtige kindjes natuurlijk!) heb jij echt een doel in je leven? en dan niet alleen 'gelukkig zijn', maar ik bedoel ook of je echt ergens naar toe werkt (in je eentje of met je hele gezin?) het valt me op dat er nogal veel verschillen zijn in way of life. de een doet maar wat, leeft met de dag, de ander stelt zich een doel en werkt daar jaren aan. dus ben ik wel nieuwsgierig geworden welke tussenvarianten er zoal zijn, en wat jullie je tot doel gesteld hebben
mijn doel in het leven die is moeilijk hoor. idd gelukkig zijn en anderen gelukkig zien. verder iest opbouwen met mijn gezinnetje
Mijn doel is mijn zoontje liefdevol en zo goed mogelijk op te voeden. Hem normen en waarden te leren want die zijn helaas tegenwoordig vaak ver te zoeken
Mijn doel is om helemaal tevreden te zijn met mezelf en met wat ik heb. Me helemaal compleet voelen. Wil ook graag wat meer toevoegen aan mijn leven (zoals een baan en contacten met andere mensen) Ik merk aan mezelf dat sinds ik thuis ben om voor Vigo te zorgen de buitenwereld een beetje aan me voorbij gaat... weinig gespreksstof enzo...
Ik wil gewoon een leuke baan en een gelukkig gezin. en natuurlijk met alles wat ik doe zoveel mogelijk zorgen dat ik het beste eruit haal van wat er in zit. Ik heb niet echt een carriere drang maar ik wil gewoon zo leven dat als ik later terug kijk dat ik nergens spijt van heb. En een kindje voor ons zou ons gezinnetje compleet maken
we werken er met het hele gezin aan om zoveel mogelijk succesvolle eigen ondernemingen op te zetten en zo een goede toekomst te garanderen voor de kids en natuurlijk een zorgeloze oude dag voor mij en manlief we hebben onlangs een shoppingmall geopend in een grote stad in turkije, verder hebben we ook een goed lopend uitzendbureau in NL en over een korte periode willen we een 5 sterren hotel opzetten in de buurt van antalya
Ik wil graag een andere baan, dat is voorlopig mijn doel voor na de zwangerschap En verder, tevreden zijn met wie ik ben en hoe ik eruit zie, want daar heb ik nogal problemen mee. Moet zeggen dat het de laatste tijd wel weer de goede kant op gaat
ik verander nog eens van doelen eigenlijk. maar 1 doel blijft altijd wel hetzelfde. ik wil graag zoveel mogelijk van God en uit de bijbel leren. wat voor weekend heb je gehad dan?
Mooi Rach, ik kan me daarbij aansluiten. En daarnaast hoop ik een gezonde baby op de wereld te mogen zetten en hem/haar evenwichting en liefdevol op te mogen voeden. Mijn doel (mijn hoop) is gezond te blijven samen met m'n manneke die helaas niet kerngezond is.
Mijn doel is ten eerste om er voor te zorgen dat Giovanna zorgeloos op kan groeien en liefdevol. Daarnaast is mijn doel om mijn opleiding af te maken en uiteindelijk daarin werk te vinden.
voor de mensen die antwoorden gelukkig zijn, wat maakt jou/jullie gelukkig? waarin kun je zo gepassioneerd bezig zijn dat je alles om je heen vergeet? zijn er ook mensen met grootse plannen? wereldverbeteraars ofzo
Ik kan genieten van het samen zijn met mijn man. Hij is militair en dus meestal alleen in het weekend thuis. Wij vinden het heerlijk om met z'n 2tjes op de bank te zitten tv te kijken, lekker met z'n 2en bezig zijn in en om het huis. Ik geniet er zelfs van om de afwas samen te doen.
Mijn doel in mijn leven is m'n studie afmaken en een leuke baan vinden waar ik ook thuis kan werken...verder wil ik ooit een huis kopen samen met m'n gezinnetje en er voor zorgen dat we gelukkig blijven!
mijn doel is toch voornamelijk gelukkig zijn, zowel voor mij als voor mijn vriend. daarnaast heb ik 10 jaar geleden 4 dingen bedacht die ik graag wil bereiken en voor mij persoonlijk belangrijk zijn. 2 heb ik al af kunnen strepen, de 3e (ten minste 1 gezond kind op de wereld zetten/moeder worden) wordt aan gewerkt eigenlijk heb ik alles al bereikt, want ik heb het goed, mijn familie en vrienden zijn gezond en gelukkig, beter kan niet!
Mijn doel in mijn leven is zoveel mogelijk plezier maken met mijn man mijn kids en alles om me heen wat me lief is. Daarnaast wil ik heel graag mijn kinderen een onbezorgde en vrolijke jeugd bezorgen. En als straks de kids naar school gaan wil ik zelf op het werk ook wel een stap hogerop.
Mijn doel is Jezus volgen en zijn liefde uitdragen in de wereld omdat er nog zoveel ongerechtigheid ontstaat uit naam van geloof. En mijn doel is zwanger raken en gelukkig zijn samen met mijn man en familie en vrienden. Wat mij gelukkig maakt? De kleine dingen zoals knuffelen met mijn man, een goed telefoongesprek met een vriendin, een etentje met mijn ouders, mijn bijrijdpaardje, een dagje winkelen,,,enz.
Ik wil tevreden zijn met wat ik heb maar toch streven naar meer. Mijn doelen op dit moment>emigreren naar Australie >een brusje voor Mercedes >webwinkel opstarten >sneller worden op de 5 km
Het doel in mijn leven, tja, moeilijk hoor. Ik ben niet erg ambitieus aangelegd. Vind het allemaal wel best. Heb het op mijn werk prima naar mijn zin, leer elke dag nog weer dingen bij en heb niet echt de ambitie om als PB-er hogerop tekomen. (veel te veel werk, slechte vergoeding). En nee, in mij schuilt geen moeder Theresa, Nelson Mandela of Mahatma Gandhi. Mijn naam zal later niet bijgeschreven worden in het lijstje van grote namen. Ik zal ook niet de geschiedenis ingaan als zeer strategische pion in nog weer een oorlog die nergens goed voor was (de landmacht wilde me niet ) Ik zal geen minister president worden van NL, laat staan een wereldleider. Ik wil gewoon gelukkig worden met mijn vriend, geliefd en gehaat worden door de mensen om me heen (je kunt niet met de hele wereld vriendjes zijn ) en in mijn werk resultaten boeken met cliënten die het moeilijk hebben. Daar haal ik voldoende voldoening uit. Ik wil graag lekker met de hond ravotten en genieten van twee spinnende katten op de bank 's avonds tijdens TV kijken of gamen. Ik hoop in de niet al te verre toekomst een kleintje in mijn armen te kunnen sluiten die een product is van de liefde tussen mijn vriend en mij. Ja, moet het toch zeggen, mijn doel is gelukkig worden, zijn en blijven. Waarderen wat ik heb en genieten van de kleine dingen in het leven. Heb al te vaak gezien en meegemaakt dat het zo over kan zijn. Een versje wat ooit in mijn poeziealbum geschreven is, daar klamp ik me maar aan vast: Een vrolijk hart een blij gemoed is veel meer waard dan geld en goed. Groetjes Fly