'Het' doen omdat het moet.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RozeNikki, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik heb de mazzel dat mijn man een heel hoog libido heeft en we hebben dan ook een heel goed sexleven.
    Sinds we proberen voor een kindje is er alleen maar meer lol bijgekomen. Hij heeft heel veel interesse in de ovulatie testen en vraagt dan ook wanneer we een dag moeten overslaan vlak voor de eisprong ivm kwaliteit zaad.
    ik ben echt zo blij met hem hihi!!

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bij de eerste hebben wij ook vaker seks gehad rond de eisprong, met een aantal 'moetjes' er tussen. mijn man ervoer dat als enorme druk, en gaf aan voordat ik met de pil stopte dat hij geen 'moet' seks wil, niet het idee krijgen dat we alleen daarvoor seks hebben.. Het moet wel gezellig blijven zeg maar.. Dus afgesproken dat geen zin geen seks is, of het nou handig is om te doen of niet..

Alhoewel zijn libido vrij hoog is, en die van mij ook omhoog is gegaan sinds het stoppen met de pil :cool:

3. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik ben gezegend met een man met een hoog libido! Die is dan ook erg gelukkig dat we voor een baby!
    Ons seksleven wordt er ejgenlijk leuker van en we hebben allebei geen moet gevoel...
    Zoals mijn man zegt " van mij mag het nog wel even duren, jij hebt nog nooit zo vaak aanstalten gemaakt om mij het bed in te krijgen" hahaha... Daar ben ik t dan niet mee eens, liever zo snel mogelijk zwanger haha!

Deel Deze Pagina