Ik vind het eigelijk juist helemaal niks in bed hahaha zoooo saai!! Als het dan toch thuis moet, dan ergens anders in huis
He meiden, gaan jullie toch lekker boven op liggen? Geen last van schurend zand. Maar wat weet ik er van. Nog nooit gedaan hihi
Ehhhh nou nee.. A ik hou van privacy en B al dat zand lijkt me niks, kun je net zo goed sexxen met schuurpapier
nee dank je heb geen zin in zand tussen mijn bil spleet hahahahahahahh wij zijn nooit zo van de buiten sex geweest..( ja okey een keertje op een bootje te keer gegaan onder een bruggetje ihihih ) heb ook wel eens een stelletje betrapt ihihihiihih heel jong waren ze zij nog je gebruikt toch wel een condoom hahahahahahahahahahahahaha ( heel lullig hahahaha zij het ook op zo'n toon ) ze wisten niet hoe snel ze hun broek moesten optrekken en weg rennen hahahahahah
Niet op het strand, wel in het bos, op het balkon van de flat waar we toen woonden. Wil het nog wel een keer doen hoor op het strand. Wij doen het eigenlijk nooit in bed, altijd ergens anders in huis.
Toen wij net verliefd waren deden we het ook overal en nergens. Nu is het over het algemeen: nergens...
zoals ik al in een eerder berichtje zij op het strand nee, maar gerust in het bos (nadeel die takken ) op een dijk in zeeland onder een bord haha, in een afgelegen schuurtje, in een weiland whahaha nee heb wel gekke plekken gehad, vooral in de zomer vind ik het nog wel eens opwindend.. ook de auto is al in gewijd
Ehhh, hier wel eens gedaan op het strand. Het schuren viel wel mee, maar het betrapt worden was minder succesvol
Guppekop: Als je langs Keulen vaart, en dan voornamelijk rond de kabelbaan/brug, daar zie je ze ook erg veel. En ook veel vieze oude naakte mannetjes die gewoon open en bloot langs de waterkant lopen Is gewoon standaard daar volgens mij
inderdaad! zijn er vandaag/vanochtend langs gekomen maar was te koud denk ik vandaag tis overal rustig nu op de strandjes, staat ok best wel een windje. En nu zitten we tussen de bergen dus sowiso bijna geen strand
nee nog nooit. weleens in de bosjes vroeger toen we nog geen andere mogelijkheden hadden. niet altijd succes een keer waren we bezig hoor ik ineens gehijg en gesnuif. zit er ineens een herdershond bij mn kont te snuffelen............... ( tja)
ja (ervaring ) was in spanje.. maar goed ik zou er schijt aan hebben als je maar niet midden op het strand ga liggen dat iedereeeeen mee kan genieten