nouuuu, was een keer op parkeerplek bij het strand hier (was voor mijn huidige vriend) en we kwamen net in the mood kwam er inneens een mannetje aanlopen helemaal om de auto heen lopen kijken enzo, ramen waren achter wel max geblindeert maar voelde me echt BEKEKEN, toen we zagen dat dat mannetje eraan kwam hadden we alles alweer netjes op plek zitten enz maar toch Toen meneertje weer wegliep wij weer snel naar voren gedoken en weggereden met dezelfde jongen ook naar een plas geweest lag midden in het bos met "privestrandjes" zeg maar, iedereen die wou zwemmen had eg maar zelf een stukje van 2 bij 2 ofzo en dan weer bosjes en weer zon plekje, kwam er inneens een hond aan, en hij was bang sprong gelijk omhoog, later nog eens een keer bij dezelfde plas waren we ook net helemaal in the mood, komt er inneens een ouder stel aan, bij "ons" plekje kleed zich compleet uit en plonst zo het water in, ze wouden naar de overkant blijkbaar, maar wij schaamden ons dood terwijl ze eigenlijk niet eens echt wat doorhadden, maar meer omdat zij totally naked bij ons het water indoken...
ja wel sex op het strand en waar niet eigenlijk. voor we een kindje hadden deden we het overal wel. spannend toch! ik kan me niet voorstellen dat mensen het alleen maar in bed doen. het is toch leuk en spannend in de buitenlucht. liefs