Met de trein naar Parijs....

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Zomaar een wild idee. Ik wil al heel lang even met mijn man alleen weg. Maar zonvakanties zijn nog best duur en voor 5 dagen vind ik het dat niet waard. Nu dacht ik ineens, je kunt ook met de trein naar Parijs ofzo toch?

Wie heeft dit weleens gedaan? Is het incl hotel dan allemaal een stuk goedkoper als we bv 3 nachten gaan? Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken op internet!!

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ja ik heb het wel eens gedaan, had toen nog het jongerentarief. 60 euro retour geloof ik, al jaren terug hoor! De reis zelf is goed bevallen. In Parijs zat ik op een camping en dat was niet goed bevallen. Packs zijn er vast en zeker, heb je al bij D reizen ofzo gekeken?

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wij hebben toen bij een arke reisburo geboekt. trein was best duur maar de bus was super goedkoop! Kostte toen 33 euro p.p retour!
    hadden bij het reisburo ook een hotel en metropassen geboekt.
    Wij zaten in hotel little, het is zoals de naam al zegt klein maar verder een prima hotelletje.

4. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik ben met de thalis naar parijs gegaan, ging goed en snel!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Met de trein naar Parijs, of naar Berlijn (is een goedkopere stad dan Parijs) is supermakkelijk en niet erg duur. Relaxter en goedkoper dan met de auto, minder milieubelastend dan met het vliegtuig.
    Hotels kun je op honderdduizend websites boeken. Bijvoorbeeld booking.com, vind ik een fijne site met goede aanbiedingen. Tip: als je een hotel gevonden hebt dat je leuk lijkt, google dan even of je ergens een betere prijs voor dezelfde kamer kunt vinden.

Deel Deze Pagina