Het doet me zo Pijn!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gonca, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Hallo dames,:(

Ik voel me vandaag zo slecht zoo slecht !!!:(

Ik hoor vandaag van me man; dat zijn nichtje zwanger is.

En ik mag haar absoluut niet!:x

En ze is binnen 3 maanden zwanger geraakt..

En bij mij is het 16 maanden, en heb nog steeds geen resultaat...

Het doet me zooo pijn zooo pijn !!!:(

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

2. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meissie,

Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is dat het niet wil vlotten en dat het bij anderen snel gaat is heel moeilijk, maar misgun het niemand. Jou tijd komt nog wel kop op.

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ach meis,
    Ik weet precies hoe je je diep van binnen voelt :(... Ik heb ook zoiets meegemaakt pas geleden.. Een meisje, werd zwanger, en het kindje was helemaal niet gewenst. Ze deed er zó makkelijk over.. vreselijk vond ik dat... kan er zoo niet tegen.. waarom zij wél en ik niet!!!
    Maar je hebt er niets aan om zo te denken natuurlijk, zo is het nou eenmaal.
    Maar echt meissie, onze tijd komt wel!!!
    Dikke knuf

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ondanks ik nog maar in ronde 3 zit, heb ik ook zulke gevoelens...

Vorige week hoorde ik er van 4 die er zwanger zijn!!!!!

1 daarvan staat ook heel dicht bij mij en ik kon gewoon niet blij zijn... voelde me zo klote.... maar was er echt even helemaal klaar mee! ... vind het heel erg dat ik zulke gevoelens te hebben, gewoon jaloers denk ik...

Sterkte meid!!!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

ach meid!
    wat vervelend dat je je zo rot voelt.
    helaas ken ik het gevoel.
    wij wilden heel graag een kindje en hadden er een poos over gedaan.en vage kennisen wilden een kind omdat dat erbij hoorde.
    raakte in 1 keer zwanger.
    je hebt dan zon gevoel van "envy" (kom ff niet op het nederlandse woord)
    en dan voel je je daar weer schuldig over.
    omdat je het een ander niet gunt en je weet dat dat niet eerlijk is.
    tis heel moeilijk allemaal.
    en ik hoop voor je dat je ook snel een posi test in handen hebt

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik herken je gevoel hoor. Ik gun het eigenlijk iedereen wel maar heb toch altijd wel een gevoel van 'waarom zij wel en wij niet, NU zijn wij eens een keer aan de beurt'. Eigenlijk heb ik deze gedachten alleen bij mensen die heel snel zwanger zijn geraakt.

Een jaar geleden hoorde wij ook dat mijn schoonzus zwanger was. En ik mag haar ook totaal niet! En ze was nog zwanger van een tweeling ook! Voor hun natuurlijk hartstikke leuk, maar ik heb mij de hele zwangerschap aan haar lopen ergeren. Ze eiste echt alle aandacht op en kreeg die helaas ook van iedereen. Ze hield totaal geen rekening met onze situatie. Ze zei zelfs heel trots dat ze blij was dat zij de eerste in het gezin waren die zwanger waren, dat zij mijn vriend zijn ouders opa en oma konden maken. En nu dat de kindjes zijn geboren, irriteer ik me nog steeds aan haar. Ik word echt zo gek van haar aandacht vragerij.

Ik kan je als tip geven. Als jij haar niet mag, zou ik haar een beetje uit de weg gaan. Althans ik laat mijn schoonzus een beetje links liggen om mezelf te beschermen tegen de negatieve gevoelens die zij bij mij oproept.

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ken 5 meide die zwanger zijn waaronder mijn buurvrouw..

ik misgun het niemand want ik denk dat als ik het iemand misgun dat het mij dan ook niet gaat lukken voor een 2e...

het moet tog een keer lukken dus geef de hoop niet op!!

succes en sterkte voor iedereen trouwens

8. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik weet het meid.
    Ben net opgebeld door mijn nicht om te zeggen dat ze zwanger is. Al na de eerste maand, terwijl ik al 15 maand probeer.

ze zeggen dat huilen niet helpt, maar het doet me toch wel heel erg deugd.

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    mmm ken het mijn nichtje ook zwanger en nu blijkt mijn neef zijn vriendin zwanger te zijn en hebben al een heel kamertje gehaald ,lieten ze uitgebreid op hyves zien:x ik mag hem totaal niet. ken haar niet dus gun het haar wel ihihiih maar mijn nichtje ken ik amper wou nooit zwanger worden en na mijn andere neef zijn vrouw miskraam ( bij 6 maanden ) was ze plots zwanger ik heb dat meisje zo'n pijn zien lijden toen de mededeling werd gedaan dat mijn nichtje zwanger is.

dat meisje is 22 jaar is nu meer dan 5 maandjes geleden maar zij is nog niet opnieuw zwanger geworden het schijnt maar niet te lukken, net als bij ons :x zitten nu in maand 15 .

zuchttttttttttttt waar is onze baby ???

10. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ben nog niet zo lang bezig maar begin er nu al genoeg van te krijge

officieel beslote in juni 2009 dat we een 2e willen maar toen niet regelmatig gesext enzo...nu 4e ronde..januari waarschijnlijk vmk gehad duss tjaaah weet nie of ik dan zo super vruchtbaar ben nu hoop van wel

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Iedereenkanz eggen wat ze willen maar het is gewoon KL*TE! Mijn zus is al twee jaar bezig. Zij was al eerder gestopt met de pil dan ik en onze zoon is alweer dik 4 maanden oud. Ze gunt het ons ook maar natuurlijk vind ze het gewoon shit dat het bij haar nog niet zover is. En dan alle goedbedoelde reacties waar je niets aan hebt. Ondertussen wordt iedereen zwanger en jij moet maar gelukkig zijn voor iedereen. Je gunt het iedereen maar jezelf toch het meest, niet dan?! Hoop dat het snel raak is meid en wacht vooral niet te lang met naar de huisarts gaan als je richting het jaar gaat.

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Meiden,

Wil jullie even een hart onder de riem steken!

Wij zijn 18 maanden bezig geweest, liepen in de MMM en zouden de volgende ronde beginnen met hormonen.. Aantal vriendinnen werd ook zonder problemen zwanger, 1 zelfs een ongelukje!! En als het dan bij jezelf niet wil lukken, is dat idd heel erg K*T!

En heb dus ook vaak genoeg gedacht aan hoe ik het hun écht niet gunde, want ik wilde ook zo graag! Tis volgens mij volkomen normaal dat je zulke gedachten hebt, er zijn er hier meerdere topics over..

Maar wil jullie allemaal heel veel succes wensen, en hoop echt dat er snel positieve testen komen hier!

Knuff!

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ah meid, ik ken je gevoel!
    Wij zijn in rond 11 zwanger geraakt en 9 dagen na dat ik 't wist kreeg ik een miskraam en inmiddels zitten we alweer in rond 19.
    Ik heb een topic geopenend met; zijn jullie het ook wel eens zo zat...
    Kom daar eens mee kletsen...

14. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Heel herkenbaar!
    En die gevoelens moet je niet onderdrukken. Als je wilt huilen, huil, als je wilt schreeuwen, schreeuw. Je hebt niks aan opgekropte emoties.

Ik moest zelf 3 1/2 jaar "wachten" op de "goede" zwangerschap.
    Wij waren een jaar bezig toen een goede vriendin vertelde dat ze zwanger was. (met de opmerking: tjeetje, het duurde wel lang. Pas in ronde 3 zwanger:$) Ze wist dat wij ook aan het proberen waren. Toen we dus na 3 1/2 jaar zwanger waren, had ze al 2 kinderen. Bij de 2e zwangerschap heb ik haar iets vreselijks gewenst. Ik wil niet vertellen wat, maar mijn verdriet was zo groot. Heb er echt veel last van gehad.

15. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Dankje wel voor julie reactie's :(

16. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    DDS,

Dikke knuff meid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ken het gevoel
    een vriending tussen haakjes
    had een schuld samen met haar vriend van bijna 10,000 euro
    en wilde toch een kind
    iedereen erop ingepraat
    deed ze het toch maar niet..
    omdat iedereen dat vondt..

wat bleek ze was al zwanger 4 weken

in 1 keer !

18. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Tuurlijk snap ik jullie reacties maar pas inderdaad op dat je het een ander niet misgund! Wij hebben zelf 3 miskramen te verwerken en het is absoluut niet makkelijk! En om ons heen zijn er dus heel veel mensen spontaan,snel zwanger geraakt! Ik ben altijd vriendelijk, spontaan naar hun geweest en ze hebben NOOIT aan me gemerkt dat ik ondertussen wel kon JANKEN... Op die manier krijgen we veel respect van anderen en houden ze veel (soms te veel) rekening met ons...

Nogmaals tuurlijk snap ik de frustratie, je wilt het zelf SUPER graag.. maar het helpt je niks helaas!!

Succes met alles! Hoop voor jullie allen dat het snel raak mag zijn!

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Ik ben dan zelf wel pas in ronde 6 maar ook ik snap het. Wil namelijk al 7 jaar heel graag kinderen. Maar mijn ex-man bleek ze achteraf niet met mij te willen. Daarna een aantal jaar alleen geweest en nu met mijn nieuwe partner wel proberen. In die 7 jaar kreeg iedereen om me heen kinderen (zelfs veel jongere mensen, terwijl ik altijd graag jong moeder had willen worden). Mijn moeder kwam ook de hele tijd met verhalen weet je wie er nu weer van jouw school zwanger is...Dat deed me heel veel verdriet. Maar ik ben blij voor de mensen waar het snel lukt.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heel herkenbaar!
    Een goede vriendin van mij is per ongeluk zwanger geraakt en dat deed me ook veel pijn. Heb het niet aan haar laten merken, want ondanks dat het een ongeplande zwangerschap is, ben ik wel blij voor haar. Het kindje is welkom en nu zijn ze heel gelukkig dat ze zwanger is. Het steekt mij wel en ik heb er zo af en toe best moeite mee, maar het is haar ook gegund en zij kan er niks aan doen dat het bij ons niet lukt. Zolang ze maar wel rekening houdt met mijn gevoelens en er ook voor mij is.
    Maar laat je gevoelens wel toe, want die gevoelens die je hebt zijn volkomen normaal!

Deel Deze Pagina