het doet pijn

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Nurgul, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurgul

    Nurgul Lid

    26 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schuldgevoelens moet je niet hebben. İk meen het echt ben blij voor je. Probeer te genieten van je zwangerschap. Allah yardimcin olur inşallah Hoe lang heb jij gewacht tot dat je weer zwanger was?

     
  2. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is goed dat het je een goed gevoel gaf . Dat geef mij ook troost dat ik weet dat hij toch hier bij ons is . Ook ik wil het zeker nog een keer proberen maar aan de andere kant ook bang . Jij ook nogmaals heel veel sterkte .
     
  3. Nurgul

    Nurgul Lid

    26 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bang ja dat ben ik ook, maar toch wil ik het graag. Bedankt voor je steun. En wens jou ook nogmaals heel veel sterkte toe en hoop dat iedereen een miskraam heeft mee gemaakt zo snel mogelijk een gezond kindje op de wereld zal brengen xxx

     
  4. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Nurgul en hoop het ook samen met jou dat ieder hun wens moge uitkomen in de naam van God .En jij ook bedankt .Knuff Mamavjaqui .
     
  5. Draakje82

    Draakje82 Lid

    28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Ik hoop ook dat ik, als alle uitslagen binnen zijn en ze niks geks vinden, weer snel zwanger te zijn. Of je nu al wel of geen kinderen hebt een kindje verliezen doet altijd zeer omdat het zo gewenst is. Mijn wens om ooit mamma te worden is ook erg groot. Ik ga voor je duimen Nurgul en voor een ieder die (weer) zwanger wil worden.
     
  6. Nurgul

    Nurgul Lid

    26 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het doet zo pijn mijn verdriet is zo groot dat ik geen plezier meer heb in het leven. 2014 was al geen leuke jaar voor me na 18 jaar gewerkt te hebben kreeg ik te horen dat ik niet goed genoeg was en ben dus ontslagen.. en nu dit.. ik vraag me af wat heb ik nou verkeerd gedaan dat ik dit heb verdient. En net hoorde ik dat een vriendin van mij net bevallen is van een meisje...
     
  7. Mamzb

    Mamzb Niet meer actief

    Meis, bel je huisarts morgen. Je zit er zo te lezen helemaal doorheen, wat moet jij je nu rot voelen..
    Maak dit bespreekbaar met je huisarts. Die kan echt wat voor je betekenen.

    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, lieve Nurgul
     
  8. Nurgul

    Nurgul Lid

    26 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 7 mei afspraak bij de uwv met de verzerungsarts zit er echt tegen op :(
     
  9. Mamzb

    Mamzb Niet meer actief

    Hoe is het gesprek gegaan?
     
  10. Nurgul

    Nurgul Lid

    26 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mamzb,
    Gesprek was met een verzekeringsarts. Ik heb haar verteld over mijn miskraam. En natuurlijk weten ze mijn geschiedenis waarom ik toen ik ww kreeg me ziek had gemeld. Ze heeft gewoon geluisterd en meer niet en als laatst zei ze je krijgt nog een vervolg gesprek en dan wordt er besloten of je moet gaan werken of ziektewet of terug in de ww...maar daar denk ik nu niet aan.. mijn man heeft mij vrijdag avond verteld dat hij tijd nodig heeft en dat hij verlopig niet nog een kind wilt.. en ik eigenlijk hoor ik hem dit zeggen ik wil niet en het zal ook niet gebeuren...
     
  11. Sana88

    Sana88 Lid

    6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Lieve Nurgul,

    Het doet ook pijn, veel pijn. Het is een pijn die altijd bij je zal blijven maar het zal afnemen na verloop van tijd. Je zult toch verder moeten. Laat dit je niet kapot maken.. En waarom jij? Omdat Allah van je houdt. Hij wil jouw rang verhogen en In Sha Allah zullen we beloond worden voor al het verdriet mits wij er goed mee omgaan en sabr hebben. Ik ben zelf mijn dochtertje verloren met bijna 22 weken, spontaan bevallen. Probeer mentaal sterk te blijven, ook voor je man en je kind. En natuurlijk mag je verdriet hebben en huilen. Maar niet wanhopen. Geef je man wat tijd om dit te verwerken. Probeer positief te blijven denken en er samen uit te komen. Je kunt dit aan want wij worden niet zwaarder beproefd dan wij aankunnen.

    Je mag me altijd pm'en.

    Liefs Sana.
     

Deel Deze Pagina