Zo dan, ik dacht..even mijn hotmail openen..zie ik me daar toch 187 geaccepteerde vriendenverzoeken via facebook staan! En ze blijven binnenstromen. Het 'grappige' is, ik heb me nooit aangemeld voor facebook! Dit probleem heb ik al eens eerder gehad met msn. Ik kreeg verzoeken binnen van mensen waarvan ik dacht 'en wie mag jij dan wel niet wezen'? Het waren overigens allemaal buitenlandse namen, ze klonken erg braziliaans of iets in die richting. Ik dacht..ach, e.o.a grapjas die het leuk vind om mensen om de tuin te lijden en ze een vals email-adres opgeeft. Dat dat dan toevallig mijn emailadres was, tja..niet leuk, maar na een tijdje stopte dat en heb ik er ook nooit meer aangedacht. Tot aan vandaag dus! Want het zijn weer allemaal van die braziliaanse klinkende namen! Dat iemand dus flink misbruik maakt van mij emailadres is wel duidelijk en ik heb er echt totaal géén zin in! Ik ben naar de site gegaan om te kijken of ik ergens met mijn probleem terecht kan maar, en het zal misschien wel aan mij liggen, ik vind het zo onoverzichtelijk allemaal! Geen idee waar ik wezen moet? Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Weet iemand waar ik dit dan eventueel kan melden?
Ik heb hier laatst een item over gezien bij Editienl. Iets over vrienden kopen en dat waren dan voornamelijk Zuid-Amerikanen. Wellicht even googlen op facebook vrienden kopen. Misschien heeft iemand een grap uitgehaald.
Nou mijn email-adres wijzigen ga ik niet zomaar doen. Gebruik die al jaaaaaaaren, is bij iedereen bekend die het hebben moet en zelfs allerlei instanties waar ik bij aangesloten zit hebben die. Verder denk ik niet dat het een grap is geweest. Dit heb ik al eens eerder gehad met msn. Had daar ook mailtjes van en weleens zo'n mailtje geopend. Was toch wel duidelijk dat degene die zich aangemeld had niet een onebkende was van degene die mijn emailadres had opgegeven. Bedankt iig. Ik zal weleens kijken wat ik nog meer zou kunnen doen.
Geen idee hoe het allemaal precies werkt, maar ik zou iig wel je wachtwoord wijzigen! Dan kan je wel je emailadres houden, maar kan er niet meer 'ingebroken' worden.