Voor mijn 1e zwangerschap liep ik ook ontzettend veel op hakken maar tijdens en na die zwangerschap ben ik bijna alleen nog maar op platte schoenen of 1 a 2 cm hak gaan lopen. Krijg nu al rugpijn als ik naar hoge hakken kijk!! Draag ze eigenlijk alleen nog bij een speciale gelegenheid of als ik weet dat ik niet lang moet staan/lopen. Toch vind ik het best jammer want het staat wel mooi en mijn vriend ziet mij nog steeds het liefst met naaldhakken!!
Ik liep begin dit jaar gewoon in de sneeuw met mijn naaldhakken... precies als die bruine maar dan zwart daarvan... hahaha iedereen keek me echt aan van die is gek... Maar zoals ik al zei ik kan echt niet zonder... maar ja.. ik denk dat ik ook maar uggs ga halen... ik heb ze gewoon nooit gehad omdat ik ze niet mooi vond... Maar sommige zijn echt wel leuk... en het is lekker veilig denk ik.
Moet je wel even naar de zolen kijken; vorig jaar had mn man mijn echte uggs aan, die waren van leer ipv suede en hadden een lekker stroeve rubberen zool. Ik liep dus op mn "nep" uggs van Quicksilver maar die hadden meer een pantoffel zool. Dus alsnog glad! Ik liep vorige winter heel de winter met mn hand in het verband/hechtingen/herstellend van operaties dus was als de dood om te vallen en mn hand pijn te doen, schuifel schuifel op mn laarsjes. Heb dit jaar maar nieuwe laarzen gekocht met stroeve zool zodat manlief mijn uggs weer aan kan
hoop echt niet dat het gaat sneeuwen de komende maanden... anders word het lastig om met een buik te lopen... gevaarlijk wel... Maar ik heb wel zin in de winter... gauw weer nieuwe schoenen halen idd.. als die uggs gevaarlijk zijn of eigenlijk glad in de sneeuw dan is het misschien niet zo slim... Ik vind ze trouwens ook te duur voor eigenlijk best wel lelijke schoenen...
hhaha, te duur voor best wel lelijke schoenen zeg je....ja, vind ik ook, maar er zijn genoeg mensen die ze wel mooi vinden hoor (ook hier denk ik zo!) dus...als jij het mooi vind, lekker dragen, maar jij vind ze zelf niet mooi, dan zou ik ze zeker niet kopen, genoeg andere leuke ''veilige'' schoenen toch...helllllllllllloooooooooooooooo er zijn zoveel stijlen, vrouwelijke zonder hak bestaat ook toch.
en wanneer ben je uitgerekend, Damiana, want in januari gaat het pas toch sneeuwen meestal...ja, met baby in wagen zijn hakken ook niet zo heel handig..
Wat heerlijk als je nog op hakken rond kunt lopen, vooral doen! Hier ivm vocht en bekken helaas nog maar 2 opties: Birkenstocks en Uggs... Ook leuk, maar je wil je ook weleens leuk opdoffen en dan lukt niet zo goed met die schoenen eronder...
hahahaha glij je dadelijk met de wagen mee... Ja weet ik veel je weet het nooit met Holland... we zitten nog lekker in de zomer en kijk het weer buiten lijkt net herfst... maar ja... ik ben 20 december uitgerekend. december sneeuwt ook wel eens...
ze zijn lelijk maar hebben toch iets... Ik vind ze als ik ze soms zie wel heel mooi staan bij sommige mensen... behalve als het die neppe zijn die helemaal naar de zijkant gaan als men erop loopt... echt lelijk man... Maar ja... ik ga weer eens kijken voor leuke schoenen idd... misschien worden het toch de lelijke uggs.
hahah, ja, idd, die neppe vind ik nog lelijker...als ze zo aan de zijkant zijn gezakt whahhaaahh...lekker voor je voeten en lichaam dat! maar eh, kijk eens online bij bv omoda.nl ...kun je alvast een beetje kijken wat er is (niet te veel kopen he)
Waarom zou het gevaarlijk zijn dan? Ik ben nu 23 weken zwanger, en draag vaak hakken die nog hoger zijn dan op de foto, ook bij mijn eerdere zwangerschappen gewoon gedaan, en de kinderen hebben er niets aan overgehouden hoor!
ja ik ga kijken he... Hoewel het de komende maand echt de crisis maand is... September= betaal maand... grrrrr maar ja... En ik deze maand bijna 300 euro geshopt heb bij Zara... plus schoenen erbij .... pffff ... gaat niet goed zo....
Leuke schoenen! Gewoon dragen, maar als je er last van krijgt wel mee stoppen. Ooh wat ben ik blij dat ik dit jaar niet zwanger ben, ik kon al haast niet lopen ivm BI, laat staan met hakken.. ben ook uggs gaan dragen, en shabbies etc. Trek je laarzen gewoon aan en geniet van het feit dat je er geen last van hebt Ik denk dat ik ook maar op kortetermijn naar Nelson ga (zie leuke laarzen aaaah) gelukkig valt prijs mee ja
ja laarzen bij Nelson zijn erg mooi en betaalbaar.. Ja ik liep gisteren dus op die laarzen en had er heel de dag geen last van maar in de avond begon ik wat pijntjes te voelen aan mijn rug... Dus ik ben nu aan het twijfelen... Ik denk dat ik maar gewoon nieuwe laarzen ga halen van die hoge maar plat wel... kan beter maar dan op lage schoenen lopen dan voor altijd last van je rug eraan overhouden uit verslaving aan hakken dragen....
Ik draag af en toe ook gewoon nog steeds hakken. Zo lang ik geen last er van krijg blijf ik dat ook gewoon doen.
ik ben vergroeid met mijn pumps (verslaving: als ik een mooi stel zie moet ik ze hebben). Voordeel: ik koop niet te hoge hakken omdat ik vrij lang ben van mezelf (1.82) en anders zo boven mensen uittoren. Maarre.. show die benen hoor! (ps ik las je website, let je wel goed op je eigen rust? Het klinkt nogal heftig allemaal)