Het drama...cadeaus voor een 3 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sarah84, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou dat ik het misschien ook wel. Ja, zoals Ratatosk zegt, er is zat wat Finn graag zou willen hebben, van Actionkwaliteit tot een scooter (dat zei hij toen we een mooie scooter zagen, die wilde hij wel voor zn verjaardag), maar er zijn dus gewoon dingen die ik niet wil. Ik vind het voor een 3jarige niet nodig dat hij een laptop Ipad of eigen telefoon heeft. Spelcomputer wil ik ook niet. En de stabdaard dingen als Duplo en Thomas heeft hij dus al. Ik lig er ook echt niet wakker van hoor. Maar ik wil wel dat hij iets leuks krijgt en niet iets wat na 1 keer spelen in de vuilnisbak verdwijnt.

Een dagje weg komt er nu waarschijnlijk ook, maar iets groots voor in de tuin niet. Er staat zat en er is gewoon geen plek voor meer. Verder zullen we het zien.

Oh...hij wist zelf iets leuks. Een opblaaskrokodil, die zagen we vandeweek aan een strandje, en die vond hij wel heel tof!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ook nog een idee:

een houten stoeltje (of set tafel + stoel)
    of een houten kist met naam (was ons kado met 3 jaar)
    een porceleinen servies (vinden ze vaak heel stoer ipv plastic)
    een mooie eigen koffer

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Koop een mooie spaarpot voor hem.
    En vraag aan de gasten of ze het cadeau in een (munt)geld bedrag willen geven.
    Op die leeftijd vinden ze het harstikke leuk om "centjes" in de spaarpot te doen!
    En na een tijdje kun je hem met een portemonneetje om zelf iets uit te zoeken.
    Leerzaam en stoer voor een 3-jarige.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En al bedacht wat het gaat worden?

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    kamerinrichting/decoratie?

Deel Deze Pagina