Het Drentse kletstopic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Missy29, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha uhh ik heb vandaag nog niet echt veel gedaan, hoef ook niet veel te doen gelukkig. :p De 2 oudsten zijn vrij van school vandaag maar zijn nu met vrienden op stap. Ze gingen "shoppen" in Stadskanaal.

Wat goed, dat de kleine het leuk heeft gehad in de bieb.:) En ben benieuwd of de schilders dan nog komen vandaag. Regent het daar dan?

2. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Het spettert nog een beetje na. De schilders zijn nu bij het blok voor ons bezig (wonen 2 onder 1 kap) en dan komen ze hier. Maar ze zijn daar bijna klaar.
    Gelukkig zijn ze nu nog aan het schaften, kan zoonlief nog even lekker slapen, want hij is natuurlijk doodop (ook door doorkomende kiezen)

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Daaag!

Ik woon ook in Drenthe en wil met jullie meekletsen!!
    Ik ben 33 jaar en heb 2 dochters, Julia (30-11-2009) en Jasmijn (26-09-2011). Zoals je leest is Jasmijn net geboren en heb ik ouderschapsverlof....en heb dus veel tijd over om de kletsen.

Groetjes!

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Welkom DDS! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!!

Gefeliciteerd met je kleine meid!!

Ik heb maar besloten om vanmiddag met mijn kleine te gaan vingerverven! Kijken hoe dat gaat met hem! Haha :D

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dank je!!
    Hoe ging het vingerverven?

6. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    @ Gab: En? Hebben ze nog het huis geverfd? Heeft je kleine nog kunnen slapen? Ahh zo sneu, als ze zo'n last van tanden/kiezen hebben. Mijn meid heeft nu 8 tandjes, maar staat nu alweer even stil. Ze kreeg die 8 tanden in 6 weken tijd tegelijk, maar heeft er gelukkig geen last van gehad.

@ dds: Gezellig!! Welkom! En dan natuurlijk ook nog gefeliciteerd. :D Hoe gaat het met de kleine? En met jou? Is de bevalling een beetje goed gegaan? En kan je oudste al een beetje wennen aan dr zusje?

Ik ga nu even GTST kijken, kleine ligt net op bed en daarna ook de oudsten in bed doen. :p

7. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Het vingerverven vond ik een succes! Hij vond het ook erg leuk! Dus nu heb ik twee hele mooie zelfgemaakte vingerverf tekeningen op de koelkast hangen! Haha

Ja die tandjes is een drama op het ogenblik. Hij is nu al 2 keer wakker geweest, terwijl hij nooit wakker word 's avonds!
    Nou ja hopen dat ze snel door komen....

Oeh 8 tandjes in 6 weken?! Dat is wel erg snel, maar goed dan ben je er ook snel weer vanaf;)

Oehhh GTST die moet ik morgen even zien. Want ik kijk altijd de preview want manlief haat GTST, maar ik kon vanochtend niet.
    Vind het wel spannend met Nick.

8. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hihi ja maar vingerverven is ook cool!! Alleen ik mag van niemand de slaapkamer vingerverven. :( Beetje jammer. Haha.

Pfff over tanden gesproken, mijn vriend en ik lagen knus op de bank een filmpje te kijken, maar dochter kwam steeds uit bed (de oudste), ze had kiespijn. Nou eerst paracetamol gegeven, maar ging niet over. Na 2 uur nog eentje, maar nog geen verbetering. Ook icepacks werkten niet, dus uiteindelijk rond middernacht, op de fiets, met haar naar de spoedtandarts geweest. Ze had nl. een heel opgezwollen gezicht aan de pijnlijke kant. De tand zat al wel los, vandaar dat er eerst niks aan het gaatje gedaan was, tand zou er toch bijna uitvallen (na 3 weken nog niet, maar goed). Tandarts heeft hem er vannacht uit getrokken. Vanmorgen kon me meid niet opstaan, ze was onwijs moe, dus ik heb haar nu op school voor een halve dag afgemeld, zodat ze even nog kan slapen en rustig op kan starten.

Hihi ik volg GTST vanaf aflevering 1. :D En ik ga toch echt kijken om 20:00, das gewoon mijn half uurtje, verder mag de rest van het gezin kiezen wat er gekeken wordt. Maar GTST is even "mama-tijd". Kids vallen mij dan ook niet lastig, zelfs de kleinste niet. :p Haha. Tijdje terug had mijn vriend alle afleveringen gedownload! Geweldig met Peter enzo!! :D

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey dames!

Missy; arm meisje! Hoe is het nu met haar? Geen last meer?

@GTST; pfff, dat volg ik al jaaaaaren niet meer.. Ben afgehaakt toen Nina in 2wk tijd van 7 naar 17 ging.. Vind t allemaal een beetje te popiejopie nu (sorry dames ;))

Hier; dit wil ik even met jullie delen: Ik heb eindelijk VERLOF!!! :D Heeeeerlijk!! :D

10. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Heey Mar,

Ze is nu weer lekker naar school. Ze had wat last van dr kaak, maar dat komt omdat ze op een steriel gaasje moest bijten van de tandarts, tot we weer thuis waren. Ze heeft net iets krampachtig gebeten. Haha.

Ja haha er is genoeg in GTST geweest, wat niet klopte, maar ja het is mama's half uurtje en het hele gezin weet, dat als GTST aan staat, dat ze stil mee mogen volgen of anders papa lastig mogen vallen haha, dus die GTST hou ik er mooi in. ;)

Oehhh lekker hoor, dat je verlof hebt! Hoe gaat het met je? En met de kleine? Hoe lang heb je verlof? En heb je nog plannen in je verlof?

11. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ach niets is zo erg als dat je last hebt van je tanden of kiezen. En als het dan ook nog je kinderen betreft dan word het helemaal erg!
    Hoop dat ze straks weinig last meer van heeft!

Nee GTST is niet echt meer wat het geweest is, maar wel een half uur ontspannend voor mama;)
    Ik vind het stiekem nog wel leuk, hoor. Maar inderdaad dat Nina van 7 naar 17 ging of nu met dat kind van Sjors (Lana?) dat is ook al snel groter!
    Ach het is maar een soap;)

En die oude afleveringen zijn gewoon de beste! En dan bedoel ik niet het goede acteerwerk :p Haha

12. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Wat leuk! Ook ik mag me hier melden...

Ik ben 27 jaar, mamma van een dochtertje van 5,5 maanden. Bijna 3 jaar geleden verhuisd van het westen naar Drenthe en na wat opstartproblemen hier, heb ik toch mijn plekje gevonden!
    Ik hoop zo nu en dan gezellig met jullie mee te kletsen! (Soms heb ik daar minder tijd voor dan ik zou willen... ;))

13. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Welkom!!
    Wat fijn dat je toch je plekje heb weten te vinden in Drenthe!

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Missy: ik ben tot half februari vrij.. Volg ook nog een opleiding, daar moet ik half januari weer mee beginnen.. Al met al lekker de tijd voor mezelf (nu nog) dus :D.. Plannen? Poetsen! ;) Moet alles nog op orde krijgen voor t beebje komt.. Vanmiddag bij vk geweest, en meneer of mevrouw doet t hartstikke goed! :D volgende week krijg ik nog een liggingsecho, dus ben benieuwd! :)

Gab; Ik kijk tegenwoordig liever naar Eastenders.. :) ook mega soap, maar net wat geloofwaardiger hihi.. Maar gun jullie je half uurtje van harte hoor! :p

Eeksie; Welkom!

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    De bevalling was heftig! Het ging allemaal erg snel. Gelukkig geen lichamelijke ongemakken dus was ik vrij snel weer de oude. Julia vindt Jasmijn geweldig. Ze vindt luiers verschonen het leukst en zit met haar neus er bom boven op (letterlijk en figuurlijk:))

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Och, wat sneu!

17. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Marrr, weten jullie of het een meisje of jongen wordt?
    Zo niet, vind ik dat heel knap van jullie.
    Heb je verder alles klaar?

Ik kijk ook geen GTST, mijn man wel (ha ha ha) Ik volg Neighbours op belgie 1 om 17.35 uur. Dat is mijn half uurtje ontspanning. Mijn man gaat lekker koken, ik tv kijken en Julia meestal spelen!

Eeksie: Welkom, gezellig dat jij erbij komt kletsen.

18. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Wij wisten ook niet wat wij zouden krijgen. En ik ben heel blij dat we het niet wisten, ik zou het ook bij een tweede het zo doen!
    Maar ikzelf vond het wel heel moeilijk, omdat ik nu eenmaal nieuwsgierig aan ben gelegd;)

@DDS, wat fijn dat je al snel de oude bent na de bevalling! Dat is wel zo fijn, kan je nog meer genieten!
    En wat heerlijk dat je oudste het ook helemaal geweldig vindt! Dat is toch altijd nog maar afwachten.

@Missy29, hoe gaat het nu met de dochter? Heeft ze nog steeds pijn of is het al wat minder of zelfs helemaal over?

Wat gaan jullie vandaag doen met dit heerlijke weer?
    Vanochtend moest ik al vroeger naar de garage met de auto want die moest weer gekeurd worden. Gelukkig weer helemaal goed gekeurd! :D

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Dds; Nee wij weten zelf ook niet wat t wordt :) Ben inmiddels wel heeeeel nieuwsgierig moet ik zeggen.. ;)

Gab; had je wel een voorgevoel wat t zou worden? En klopte die?

Vandaag; niet zoveel uitgevreten.. Alleen even met t hondje t bos ingelopen.. Maar slapen bij mn schoonouders gister en vandaag omdat in huis de trappen gisteren zijn geverfd en die geur nou niet heel gezond is voor ons hummeltje. Dus ben t huis uitgevlucht ;) Morgen maar even kijken of t weer bewoonbaar is..

20. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Vandaag niet zoveel gedaan. Ik heb (nu nog) mijn handen vol aan mijn 2 dochters. ik heb nog niet echt een ritme gevonden. Als ik tijd over heb, ben ik in huis bezig of op zp:D

Marrr: De trap verven of lakken?
    Heel goed dat je het huis uitgevlucht ben. Beter safe than sorry!

Deel Deze Pagina