Ja, ik heb eigenlijk altijd geweten dat het een jongetje werd. Manlief hield stug vol dat het een meisje was. Ik had een droom met daarin de bevalling van een jongen, dus heb me daar maar aan vast gehouden. Nu zijn wij bezig om voor de tweede keer zwanger te raken, de vorige keer zijn we 2 jaar bezig geweest, met 1 miskraam tussendoor. En ik heb vorige week een droom gehad waarin ik weer tot de details aan toe de bevalling van een meisje zag. Dus ik ben benieuwd, we mogen over over 10 dagen ongeveer testen op zijn vroegst.... Dus ik ben benieuwd! Marr, wel beter dat je het huis bent uitgevlucht! En inderdaad wat DDS zegt better to be save than sorry!
Gab: Zaten jullie in de MMM, of hebben jullie 2 jaar zonder hulp "geklust"? Wat jammer dat jullie een miskraam hebben gehad, hoe ver was je toen? Ik was zwanger van een tweeling toen ik een miskraam kreeg. Het hartje van nr. 1 stopte met 7 weken (bloeding gehad waardoor we naar de gyn. gingen) toch waren we heel gelukkig dat baby 2 er nog zat......helaas stopte dat hartje met 9 weken. Ik ga voor je duimen dat je over 10 dagen een positieve test in handen heb!!!!!!
Dank je wel voor jullie welkom! Ik ben even mee aan het lezen, zodat ik een beetje weet wat er speelt... Wij gaan straks gezellig naar het voetbalveld! Ik ben blij dat het weer mooi weer gaat worden.. Gaan jullie nog iets doen vandaag? Marrr: nog eventjes zie ik? Is dit jullie eerste kindje?
Dank je! Lief van je! Ik hoop ook een positieve test in handen te krijgen. Maar mijn lichaam houdt ervan om mij in het ootje te nemen. Dan heb ik allerlei symptomen en blijft de ongesteldheid uit. Heel frustrerend! Nee, we zijn niet geholpen. We zouden na één jaar geklust te hebben naar de huisarts, maar toen bleek in zwanger. Dat is na 10 weken helaas in een miskraam geëindigd... Toen hebben we nog een jaar door gemodderd en zouden we weer naar de huisarts en toen bleek ik weer zwanger! Nu hopen we dat we weer spontaan zwanger worden. Wat verschrikkelijk, eerst je het ene kindje verliezen en daarna nog één in één zwangerschap, dat zal een behoorlijke klap zijn geweest! Maar goed ik ga overal nu aan denken behalve aan de test en zwangerschap en alles, dat maakt me helemaal gek! Haha! Ik denk dat ik vandaag eens lekker ga winkelen, het is er super weer voor! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ja winkelen!!!!!! Daar heb ik zin in!!!! Nee, helaas dat gaat niet lukken. We krijgen vanmiddag kraamvisite en mijn man is zojuist de "stad" in om een cadeau te kopen voor een verjaardag waar we morgen naar toe gaan.
Haha, nou de plannen zijn hier ook gewijzigd Winkelen gaat niet door, want manlief heeft de auto nodig vanmiddag. Maar kraamvisite is toch ook leuk? En gezellig een verjaardag morgen, of is het niet zo'n leuke verjaardag?
Tja....kraamvisite.....wat zal ik zeggen........ Ik hou van een opgeruimd huis, dus als er kraamvisite komt moet ik van te voren stofzuigen, dweilen, wc schoonmaken, keuken opruimen enz. En als ze weg zijn, doe ik het nog een keer Ik ben niet neurotisch, maar kan niet tegen troep. Beschuit met muisjes? Bah al die muisjes die op de grond vallen.....ik moet ze oppakken verjaardag morgen wordt wel leuk. Dus niet gewinkeld? Jammer, vooral omdat ze nu mid season sale hebben. Ik heb nog een paar zwangerschapskilo's die weg moeten voordat ik ga shoppen. Ik hoop met de opruiming rond de kerst lekker los te kunnen gaan met mijn zussen
Goedemorgen dames, Ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen. Ik ben 24, woon sinds Maart in Drenthe, en woonde voorheen in Groningen. 3 week terug ben ik bevallen van een gezonde zoon!
Welkom desii!!! Mijn jongste dochter is vandaag 2 weken en 6 dagen......4 dagen jonger dan jou zoontje. Hoe was de bevalling?
Desii welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Hoe bevalt het je in Drenthe? DDS, hoe was de kraamvisite? Heb je alles weer netjes Ik ken het, hoor. Ik ben zelf geen haar beter! Als wij visite krijgen ga ik ook als een razende door het huis en na afloop ook, maakt vrij weinig uit hoe laat het is
@ dds, Bevalling is voorspoedig gegaan. Weeën zijn om 12 uur 's avonds begonnen en de kleine is om 9 uur s' ochtends geboren. Het viel me wel vrij zwaar omdat ik net die dag, geen middag slaapje had gedaan. Na, 1 uur en 6 minuten persen, is de kleine toch thuis geboren ondanks de vermoeidheid. Eerlijk is eerlijk, ik had het makkelijker verwacht, ik dacht dat ik geen kik zou geven, viel dat even tegen Hoe is jou bevalling verlopen? Geef je borst of flesvoeding? @Gab, Bevalt erg goed, heb hier altijd al heen gewild. Kan aan mij liggen.. maar vind de mensen hier ook vriendelijker.. net een beetje minder stug
Hoi meiden, Kom ook even voorbij zwaaien, ben ook een echte drent geboren en getogen in de gemeente emmen! Hou jullie even in de gaten nu even geen tijd! Liefs Jeluna
Desi, nou inderdaad, ik vind ook de mensen aardiger en vriendelijker dan waar ik weg komen. Jeluna, welkom!
Gab: De kraamvisite was gezellig. Omdat het mooi weer was, hebben de kinderen lekker buiten kunnen spelen. Julia is een echte buitenkindje dus was zij helemaal in haar sas!! Na de hand alleen hoeven vegen en dweilen Desii: Bevalling was snel en heftig. Ik heb er ongeveer 4 uur over gedaan. Snelle weeën met rugweeen, 14 minuten persen Ik geef bv. Vandaag verjaardag gehad, was druk en gezellig. Werken jullie allemaal?
Hihi er wordt hier gezellig gekletst! @Gab: Sjors ging inderdaad snel, ik was al 3,5 maan zwanger, toen zij er achter kwam, maar was eerder bevallen als mij. Haha de oude afleveringen zijn echt stoer, met Arnie, Peter enz. Me meissie heeft gelukkig geen last meer van dr kies (die er niet meer is). Ze wou de kies wel mee van de tandarts, want ja, ook al zijn mama en papa de tandenfee.. Geld is geld. Hahaha. Oeh spannenddddd!!! Hopen dat jullie dit keer niet zo lang bezig ziijn om zwanger te worden. Vreselijk, dat je eerste zwangerschap in een miskraam is geeindigd. Ik duim heeeeel hard mee voor die positieve test! @Eeskie: Welkom meid! Gezellig dat je mee komt kletsen! Waar kwam jij oorspronkelijk vandaan? En waar in Drenthe zit je nu ongeveer? Ik moet ook nog wel wennen hoor, haha mja ik zit hier nog geen 2 maanden. @Marrr: Lekker hoor, tot februari! Wanneer ben je precies uitgerekend? @dds: Hihi een bevalling is idd vaak wel heftig, maar wat fijn dat het wel snel is gegaan. Haha wat leuk, dat Julia het zo leuk vind. Is altijd beter als jaloezie. Hihi dan heb je die kraamvisite maar weer gehad. Ik werk wel, alleen momenteel wat minder, omdat mijn werk gewoon minder uren hebben, dus ik ben wel weer aan het zoeken. En mijn werk is best ver fietsen en ik werk meestal in de avonden en vind het toch wel eng om in het donker tussen de velden door te fietsen (fiets er 45 minuten over). Vlak voor onze verhuizing is onze auto kapot gegaan, het hele moterblok moest vervangen worden, maar door de verhuizing was daar helaas geen geld voor meer. Dus we zijn nu weer aan het sparen voor een auto ofzo. @Desii: Ook jij welkom meid! Hihi dan woon jij ook nog niet zo lang in Drenthe? Ben je erg ver verhuisd van je oude woonplaats of was het een kwestie van net de grens over steken? En gefeliciteerd natuurlijk met jullie zoon!!! Hihi nou je bevalling is dan we zwaarder geweest als verwacht, maar je hebt er een moooi wondertje voor gekregen. Dat maakt een hoop goed toch. Haha ja tijdens een bevalling, kan je vaak de kracht van een vrouw zien en horen! Haha. @Jeluna: Welkom!! Gezellig dat je meekijkt (en kletst) . Zo gister lekker met me vriend en de kleinste op de markt rond gelopen. De ousten wilden naar de opening van een kunstgrasveld hier in de buurt, dus die gingen niet mee. Vandaag lekker rustig aan gedaan. De kinderen wilden per se de afwas samen doen, dus hahaha dat mocht. Hebben lekker patatjes gehaald, want had gewoon lekker geen zin om te koken. Stoepje enzo aangeveegd en dat was het wel weer vandaag. Gewoon lekker een rustig dagje.
Dag dames! Ik ga proberen zo goed mogelijk te reageren, maar de dementie slaat toe, dus als ik iets vergeet; sorry Dds; Sinds we verhuisd zijn (nieuwbouw) was er nog niks aan de trap gedaan, nu is ie eindelijk strak wit.. Stuk mooier.. Maar bah, wat een lucht..! (nu wel beter hoor!) Gab: Ik ga keihard voor je duimen...! Hier helaas de eerste ook geeindigd in een mk.. Vind t nu nog steeds spannend daardoor.. Eeksie; Ja, dit is onze eerste Missy; Ik ben 14 november uitgerekend.. Komt dus al hard dichterbij Morgen nog even spieken, met de liggingsecho en dan echt aftellen! Bevallingen; Nu even geen horror he.. Ik wil alleen maar lezen dat alles een fluitje van een cent was! Schoonmaken.. Pfff.. Wou dat ik dat had.. Maar zelfs nu moet ik me er ontzettend toe zetten om alles schoon te maken.. Kan ook niet tegen troep, maar de luiheid wint.. Ga even eten koken.. Krijg honger..
@Marr, geniet van deze laatste weken! Die zijn echt zo voorbij! Wacht maar af met je schoonmaakwoede en de nesteldrang! Ik kreeg dat pas met 38 weken! Ik hoop ook dat het raak is. Maar ik weet het nog niet Heb al wel sinds de eisprong een ongesteldsheidsgevoel, maar dat kan mijn lijf ook wel doen.
Gab; Oh, daar was mijn lichaam ook altijd errrrg goed in.. Voelde altijd 100000 dingen.. En ook steeds weer andere dingen.. Kon mezelf helemaal gek maken.. Hihi.. Succes met wachten!
Marr: Hoe laat moet je naar de vk? Of ben je al geweest? Was alles goed? Nesteldrang/ schoonmaakwoede....dat hoeft echt niet hoor. Ik heb dat bij allebei niet gehad. Maar ja weet niet of dat eerlijk is omdat ik eigenlijk altijd schoonmaakwoede heb... ha ha