Het Drentse kletstopic

Discussion in 'Algemene clubs' started by Missy29, Oct 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Maar Marrr, het is ook een fluitje van een cent. Zo gedaan hoor! Bij mij hebben ze 2x de rits geopend en ik was weer mama. :p Haha meer zal ik niet zeggen. :p

Ik had af en toe wel last van nesteldrang, maar dan vooral in mijn eigen nestje. :D

Hoe was het bij de VK?

Ja je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen Gab, maar laten we heeeeeel hard duimen dat hij dat bij jouw niet aan het doen is. :) Hoop het echt zo voor je!!

Hier alles goed, ben zwaar met de p aan het vechten op mijn toetsenbord, want die wil het niet goed doen!! Moet m superhard indrukken!! Stomme P!!!

2. sSanneke

sSanneke Actief lid

May 21, 2010
    196
    0
    0
    Hallo:D

Kom ook even meekletsen:p
    Woon in Emmen en ben 13 nov uitgerekend. Echt heel spannend:D

3. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Welkom sSanneke! Wat leuk! Sp(stomme P)annend hoor! Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Haha gaat goed Missy! :p Met je P

Welkom sSanneke! Leuk dat je mee komt kletsen!!

Ik heb ook altijd "last" van schoonmaakwoede. Vooral voor en tijdens mijn ongesteldheid ;) Wel handig!

5. sSanneke

sSanneke Actief lid

May 21, 2010
    196
    0
    0
    Dank je wel!
    Toen ik net 32 weken zwanger was heb ik een week in het ziekenhuis gelegen aan de weeenremmers. Sindsdien elke dag wel harde buiken maar verder gaat alles wel goed:p
    Ze is alleen nog niet ingedaald dus als ze donderdag nog zo ligt dan moet ik even naar de gynaecoloog om te kijken wat de reden kan zijn:)

Begin nu wel heel nieuwsgierig te worden, ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet:D

6. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha ja ik krijg er een beetje de P in, van die P van mij!! :mad: Stomme P!!!

Oei dat harde buiken is idd geen pretje, ik heb er zelf ook weken mee rondgelopen, was bijna bang dat ik het niet ging herkennen als het weeen waren, maar dat viel gelukkig mee! :)

Hihi ik krijg last van schoonmaakwoede's als mijn vriend schoon wil gaan maken, dat kan ik zo slecht hebben haha, dan wil ik het zelf gewoon doen ineens. :p

7. sSanneke

sSanneke Actief lid

May 21, 2010
    196
    0
    0
    Nee inderdaad geen pretje, ik was ook wel een beetje bang dat ik daardoor de echte weeen niet zou herkennen inderdaad. Maar dat hebben mensen om me heen al even uit mijn hoofd gepraat dus we zullen zien:p

8. Desii

Desii Actief lid

Nov 7, 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    @Missy29,
    ik kom uit de stad Groningen niet zo heel ver dus!

@ sSanneke
    Welkom! Spannend dat je bijna uitgerekend bent. Heb je al 'last' van mensen die bellen of de kleine er al is? :p

Weet iemand een goede fotograaf in de regio? Ik wil graag foto's laten maken van onze baby. Zoek wel iets tegen een redelijk tarief..

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    Vk was super! :D hebben even weer kunnen zwaaien naar ons beebje.. Zo apart dat hzij binnen nu en 6 wkn gewoon bij ons is.. :D hzij lag al iets ingedaald en alles zag er verder goed uit.. Nu moet ie alleen nog even wachten tot ik hier de boel op orde heb ;)

sSanneke; Welkom! En wat leuk! We gaan bijna gelijk op!! :D Jij krijgt een meisje begrijp ik? Al een streefdatum in je hoofd waarop je denkt dat ze komtt?

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Hoi, ik zou het ook gezellig vinden om mee te kletsen :)

Ik ben 23 jaar, woon samen met vriend en onze zoon in Assen en ik studeer in Groningen.
    Ik ben opgegroeid in Groningen, maar ben in 2006 samen gaan wonen in Vught (Den Bosch). Na de geboorte van onze zoon wilde ik graag weer iets dichter in de buurt van mijn familie wonen. En dat is uiteindelijk Assen geworden. We wonen hier nu ruim 2 jaar.

11. sSanneke

sSanneke Actief lid

May 21, 2010
    196
    0
    0
    @Desii Dank je wel:D Nou de meesten zijn wel heel ongeduldig dus als ik niet gelijk reageer dan denken ze meteen dat ik aan het bevallen ben:p

@Marrr He wat leuk ja:D Ja we krijgen een meisje! En jij? Of wil je het niet weten?
    Ik heb wel het gevoel dat ze eerder komt dan de uitgerekende datum maar ik probeer er niet teveel bij stil te staan want ik ben best een beetje ongeduldig:p
    En jij? denk je dat je het volhoud tot de uitgerekende datum?

12. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Yummy leuk dat je er bij bent!
    Wij gaan ongeveer gelijk op met testen! Omdat ik heel onregelmatig ben mag ik over 2 tot 6 dagen testen :D

Desii ik weet zo niet waar een goede fotograaf zit. Zo bekend ben ik ook nog niet.

13. Eeksie

Eeksie Bekend lid

Jun 10, 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Zo, vandaag weer een vrije dag, dus tijd om te reageren!

Ik ben van Ridderkerk (vlakbij Rotterdam) naar Hoogeveen verhuisd. Mijn man (toen vriend) woonde hier. En liefde doet soms gekke dingen met je... :D In het begin wel heeeeel veel heimwee gehad! :)

Een kennis van ons maakt erg leuke foto's. Ik weet de prijzen zo niet, maar heb wel de link naar de website: Helder Fotos. Zij zit in Hoogeveen.

Verder ga ik vandaag eens even heerlijk genieten van mijn vrije dag met m'n meisje! Ze is niet zo lekker, dus ga haar vandaag maar lekker verwennen en veel aandacht geven! :p

sSanneke en Yummi: gezellig! Welkom!

14. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Eeksie, je woont vlak bij mij!
    Ik kan me wel voorstellen dat je erg moest wennen, want Hoogeveen is natuurlijk geen Ridderkerk.

Oh ja! Hoe kon ik die nou vergeten. Helder, daar heb ik ook goede verhalen van gehoord!

Beterschap met je meisje!

15. Eeksie

Eeksie Bekend lid

Jun 10, 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Waar woon jij dan Gab?

Wel leuk dat je foto's gaat laten maken! Ik ben zelf aan de gang geweest met foto's maken en ik mag zeggen: de foto's zijn ook erg mooi geworden! Dus zolang het mij zelf lukt, blijf ik het zeker zelf doen! ;)

16. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Eeksie je hebt een PB :d

Ik wil graag een fotoreportage maken van ons gezinnetje, maar dan wil ik eerst wat kilo's kwijt.

17. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    fotoreportage?? OOOOH leuk!
    Vergeet niet (misschien heb je dat al gedaan) ook foto's te maken van je zwangere buik.

Eeksie: Mijn zus woont in Hoogeveen, das toevallig! Maar dan is Drenthe wel "groot", want ik woon nog. 40 minuten van Hoogeveen af.

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    Yummie; Welkom!! Wat studeer je?

Ssanneke; wij weten niet wat t wordt idd.. Maar ben nu wel errrrrg nieuwsgierig ;) Ik heb niet echt een datum in mn hoofd, maar neig naar later dan 40wk.. Ben benieuwd...

19. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Upje;)

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Hey Gab, bedankt! En wat leuk dat we tegelijk op gaan wat testen betreft :D
    Ik had deze maand al heel erg het gevoel dat het niet raak is (niet op de juiste momenten het gezellig kunnen maken ;) haha) dus ik heb vanochtend maar getest zodat ik niet tot mijn NOD in spanning zit haha. Was negatief, dus ik ga er maar vanuit dat ik richting de volgende ronde ga.
    Is het bij jou spannend? Heb je symptomen die kunnen duiden op een zwangerschap?

Marr: Thnx! Ik studeer rechten :)

Fotosessie: Lijkt me ook erg leuk van ons gezinnetje, maar ik vind mezelf nooit zo fotogeniek :) (Terwijl vriend juist super fotogeniek is en dan sta ik er altijd zo duf naast haha)

Ik reageer straks even iets uitgebreider! Ik heb bijna weekend (nog 52 minuten) heeeerlijk!

Share This Page