Yummie; Oeh pittig! Mijn mannetje doet dat ook (deeltijd) maar wordt er niet heel blij van.. Valt t een beetje te combineren met thuis?
Ik weet het niet... Ik heb vanaf mijn eisprong een ongesteldheidsgevoel. En nu ik ongesteld moet worden (binnen nu en 4 dagen) heb ik er weinig last van. Maar mijn lichaam is heel goed in om mij in het ootje te nemen. Ik denk wel dat ik mee ga met de volgende ronde, want ik heb geen last van humeur wisselingen, wat ik de vorige keer enorm veel had. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ga ik een test doen. Dan weet ik zeker dat hij goed is
Marr: Wat leuk dat je vriend/man ook rechten studeert! Het bevalt mij erg goed en het combineren ook. Ben wel blij dat het einde in zicht komt, heb nu ook wel zin om te gaan werken! Gab: O spannend zeg! Ik duim voor je hoor! Ik dacht dus dat het deze ronde niet raak kon zijn, voelde me alleen vanochtend toch wel erg vreemd en we besloten toch maar een test te doen.. Zie banner!! Hartstikke zwanger!
Yummy, wat goed! Gefeliciteerd!! Ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Dus ik weet het nog niet.
Thnx! Nee ik voel nog weinig geloof ik haha. Gisteravond werd ik alleen heel misselijk en werd ik een beetje duizelig tijdens een concert van Glennis Grace (niets ernstigs hoor, gewoon een beetje draaierig) en de vorige keer dat ik zwanger was had ik dit ook.. Dus vanochtend een test gedaan en die was positief! Ik had het totaal niet verwacht, omdat mijn testen 4/5 dagen geleden nog spierwit waren.. Dus wel! Haha.
Yummi: Gefeliciteerd! Wat goed nieuws zeg!! Gab: Ik duim nog steeds voor je! Hopelijk mag jij één dezer dagen ook zulk goed nieuws met ons delen!
Yummie; Wat superrr!! Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet ervan! Gab; Ook ik blijf duimen! kunnen jullie mij helpen denken? mijn mannetje zit er een beetje door, dus ik wil hem dit weekend (liefst vrijdag middag en avond) ergens heensturen waar hij alles even kan vergeten en even kan opladen.. Hij vindt eigenlijk alles wel leuk. is avontuurlijk, houdt van water (boten,vissen e.d.) en houdt van cultuur/eten enz... nu wil ik wel dat ie ECHT uitgaat, dus niet bioscoopje oid.. en t liefst in de noordelijke helft van nl.. Enig idee?????????????????? (oja hij gaat met kameraad en moet wel eventueel de mogelijkheid hebben direct naar huis te gaan gezien mijn termijn ) Thanks meiden!
Ik zou zeggen zeevissen o.i.d. maar aangezien jij op het einde loopt is dat misschien niet zo'n goed idee. Vind hij karten leuk? Zou niet weten waar hier ook grote kartbaan in de buurt is. Ik zal er nog even over na denken... Dank je dat je mee duimt... Ik ga zo nog even testen halen. Had zondag de laatste gebruikt...
Marrr: Ik weet jou budget niet, maar de TT baan in Assen is erg leuk. Een oldtimer/ andere auto huren en lekker toeren door Drenthe?
Hey! Bedankt voor t meedenken.. Ben er nog niet helemaal over uit, maar ga vast iets bedenken.. Idd aardig stil hier..
Inderdaad rustig... Ik heb heerlijk vakantie, manlief is vrij, lekker genieten van mijn schatten! En gek genoeg heb ik het in de vakantie drukker dan anders lijkt wel! Met leuke dingen doen dan uiteraard! Vandaag lekker gezwommen! Heb je al iets leuks kunnen bedenken voor je man? Misschien iets survival achtigs? Indoor klimmen (met zo'n wand zeg maar)... Lastig nog hoor! Maar ik hoop dat hij even lekker kan genieten en weer een beetje op kan laden. Ik ben benieuwd wat je bedacht hebt!
Ja sorry, ben ook even afwezig geweest. Druk gehad met de verjaardag van de kleine meid, daarna zijn de kleine en ik ziek geworden. Nu nog. Mayla is heel erg verkouden en lijkt nu ook vocht vast te houden. Ik heb heeel erg last van mijn buik, voel me ook echt niet lekker. Vannacht kon Mayla niet slapen. Zij is uiteindelijk om 5 uur vanmorgen in slaap gevallen en ik om 6 uur, maar om half 8 was Mayla alweer wakker. Met jullie alles goed meiden, ik heb nog niet bijgelezen hoor.
Hey, zijn jullie verhuisd naar dit topic?? ik keek af en toe wel naar de oude topic voor mensen uit drenthe maar ik kon hem niet meer vinden, dacht dat hij niet meer bijgehouden werdt maar nu zie ik het!
Maar met dit tempo is deze ook binnen no time weer gesloten Het weekend is uiteindelijk een oplossingsweekend geworden.. Ik heb vrijdag en zaterdag keihard gewerkt om manlief wat ellende uit handen te halen en we hebben er een heerlijk relaxzondagje van gemaakt met een uitgebreid ontbijt op bed, boswandeling en filmpjes met lekker eten... Geloof dat t goed geholpen heeft.. Nu hopen dat we de steigende lijn kunnen aanhouden.. Verder ben ik druk aan de tonic en ananashart, want ik ben zooooo nieuwsgierigggg!!!
Hallo!! Hallo!! Hallo!! Hallo!! Hallo!! Echo, he.... Hoe is het met de dames uit Drenthe? Het is best rustig hier. Ook schuld van mij, ik was even met andere dingen bezig.... Ondertussen ben ik na 41 (!!) dagen ongesteld geworden, helaas. Maar goed, door naar de volgende ronde. De schilders zijn eindelijk klaar bij ons huis! Vind dat helemaal niets! Ik voel me dan altijd zo bekeken. Nu ben ik ons huisje nog even lekker aan het schoonmaken, nu eerst even een pauze met wat drinken en ZP natuurlijk Morgen komt er een nichtje van mijn man, die van mijn leeftijd is, dus dat ik helemaal gezellig! Wat hebben jullie allemaal gedaan of gaan jullie doen?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen Gab... Wel erg jammer natuurlijk! Maandag en dinsdag heb ik gewerkt. Ik ga straks even naar Hoogeveen, even luiers shoppen... Vanmiddag denk ik even bij mijn schoonzusje op de thee. En verder in huis maar weer even wat doen he. M'n dochtertje krijgt bijna haar eerste tandje! Ik kan hem al goed voelen, maar zie nog niks. Ben zoooo benieuwd! Hoe is het met de rest...?