hallo dames weet iemand misschien of dit mogelijk is bij baby's de kleine heeft nu al 3weken middenoor onsteking (wordt minder) nu heeft hij er een verkoudheid virus boven op en keel en oog onsteking (of te wel hij heeft het heel erg te pakken).. mijn nwe huisarts is een eikel want die doet al vanaf dag 1 niks aan die oor ontsteking.. gister tot 0030 in het ziekenhuis geweest aan de monitor gelukkig is alles ok... ka heeft hem onderzocht.. maar wat ik nu net weer ontdekte was roze plas in zijn luier ik weet het niet zeker dus wacht even de tweede luier af maar ben nu toch wel erg bezorgd... (als de 2e luier iets heeft bel ik de ka en niet de huisarts dat is zeker...)
hij heeft dus ook een blaasontsteking maar een hele ligte vorm dus met meer drinken moet het overgaan strax weer zijn urine brengen
het lijkt beter te gaan niet meer verkouden blaasontsteking is ook weg hij is ook wat vrolijker gelukkig.. hij huilde constant werd er helemaal gefustreerd van.. vannacht heeft hij weer doorgeslapen ik denk dat dit vannacht ook weer zal zijn...