Van onze dochter ben ik zwanger geworden dmv actos, vrji makkelijk. Geloof rondje 5. Daaraan voorafgaand zijn we wel jaren bezig geweest, maar toen de diagnose pco was gesteld ging het vrij snel. In nov begonnen mn eiestokken te rammelen, dus met de pil gestopt en gestart met de actos. Mn cyclus werd niet regelmatig en had erg buikpijn. Dus een verwijzing voor de gyn gevraagd eind jan. Daar kon ik pas terecht eind mei. Ondertussen had ik 2x een cyclus gehad van 28 dagen dus ik zat te overwegen om het zkh af te bellen omdat ik toch wel erg graag zonder zkh zwanger wilde worden. Dus deze gedachte voorgelegd bij de huisarts, die was het ermee eens maar ze wilde wel dat ik een echo liet maken. Prima! Dus daarvoor heen afgelopen woensdag. De pco was niet actief... super!!!! Maar.... er zat maar 1 eitje rechts van 9 mm. Aldus de gyn kon je spreken van geen ei-sprong. Heb nu een recept gekregen om de follikels te stimuleren en moet volgende cyclus bloedprikken en echo's laten maken. Waarschijnlijk moet ik gaan spuiten met iets, maar dat was afhankelijk van mn bloed. Hij begon gelijk over IUI als het na 3x niet ging lukken. Hoeveel eitjes heb je normaal gesproken? En hoe groot moeten die zijn? Door mn hoofd liep al een spinnetje wat als ik nou echt geen eitjes meer maak, want bij mn dochter had ik gewoon een goede ei-sprong. Mn afgelopen 2 mensruaties waren erg mild, dus waarschijnlijk heb ik toen ook geen eisprong gehad. Ben dus een beetje benieuwd naar jullie kennis en ervaringen!
Ik las laatst ergens dat als ze pregnyl of zo spuiten en ze maken echo's dat ze meestal zo rond de 20mm zijn. Ik weet niet of dat ook zo is als je geen hormoon behandelingen krijgt.