Mijn kindje is verkouden. Ze heeft een volle loopneus en hoest veel. Ze is 5 maanden. ik heb een neuszuigertje aangeschaft, maar nu hoor ik daar verhalen over dat dat niet zou mogen... Maar ze heeft echt last van een volle neus. Ik spray voor het slapen gaan wel zoutoplossing voor baby's, dat helpt n beetje. Wie gebruiken/ gebruikten er een neuszuigertje en wat zijn jullie ervaringen/
Ik gebruik er 1 voor mijn kindje van 6 maanden als het echt nodig is, en heb er positieve ervaringen mee. Ik zeg; gewoon doen.
Ik had ook zo'n bolletje, wat een onding is dat zeg. Die lag dus erg snel in de prullenbak. Ik heb er nu eentje van otrivin die lijkt erg op die ze in het ziekenhuis hebben. Je hebt zelf een slangetje in je mond en zuigt zo de snot uit het neusje ( zit een sponsje enzo tussen dus kan niet in je mond komen hihi). Ik vind deze ideaal en ben blij dat ik hem gekocht heb. Otrivin Baby Als je onder aspirator kijkt zie je het apparaatje. Groetjes Kim
Ik heb gewoon zo'n neuspeertje. In het begin nooit gebruikt, maar nu de laatste maanden wel eens. Het is niet dat je alles er uit zuigt ofzo, dat lukt niet. Lijkt me ook wel lastig, want het zit ook in die holtes van binnen en dat krijg je er nooit uit. Wat het bij Julia wel deed, was het even zo los maken dat ze weer even door haar neus kon ademen. Dan kon ze net met haar speen in slaap komen 's avonds. Nu vindt ze het alleen maar heel grappig, en gaat ze helemaal grinniken als we het doen
Wij hebben hetzelfde zuigertje van Otrivin als Kim0503 en ben er erg tevreden over. Gebruik hem alleen maar als de neus van mijn dochter echt dicht zit 's nachts. En ben dan vaak verbaasd wat ik er wel niet allemaal uitzuig. Logisch dat ze dan huilend wakker wordt als ze zo benauwd is. Meteen daarna zoutoplossing sprayen, bedje beetje omhoog en ze slaapt heerlijk verder.
dat neuszuigertje stond op de lijst van diengen die je moest hebben voor je baby maar ik heb hem nog nooit gebruikt. Lag ook op een gegeven moment in de prullenbak. Heb geen idee of ze werken eigen;lijk. Ik geef mijn dochter neusdruppels als ze echt verstopt is en dat helpt tot nu toe voldoende
Hier heel veel gebruikt! En dat het niet goed zou zijn heb ik nog nooit gehoord, hier werd het ook in het ziekenhuis gebruikt...
Je mag het volgens mij gewoon gebruiken. De vraag is of het werkt. Dat was hier namelijk niet echt het geval. Die van Otrivin lijkt me wel fijn.
me dochter was verkouden toen ze 4 maanden was. Ik vond het wel een handig ding het haalt het snotje na voren hahaha en zo kon ik hem pakken zeg maar.
Hier ook prima ervaringen met het neuspeertje. Vaak even voordat ik neusspray geef, dan is de neus wat meer open.
Ik heb hem ook in huis gehaald, maar nog niet gebruikt eigenlijk. Heb ook een beetje een idee dat het niet echt helpt. Heb hem van difrax. Misschien volgende keer toch maar eens proberen als hij weer verkouden is. Hoe maak je het eigenlijk weer goed schoon na het gebruik?
Wij hebben er zelfs 2. 1 op de babykamer en 1 in mijn luiertas. Onze jongens zijn vaak verkouden geweest en die dingen zijn dan echt een uitkomst. Kunnen ze tenminste weer makkelijk adem halen.
Dank meiden...net gebruikt. Ik vind t een vervelend ding, doet niks...van de hema. Misschien toch zo'n neuszuiger van otrivin kopen? Kan je die gewoon bij de drogist kopen?
Ik heb die van otrivin die is echt geweldig. Werkt echt goed!!! Alleen wel even zoeken hoe hard je moet zuigen. In het begin vond ik het een beetje eng en was ik bang dat ik te hard deed. Maar deed juist te zacht en kwam er niks uit haha. Maar daar vind je je weg wel in. Ik had ook zo'n knijp-bolletje maar dat werkte echt niet... Groetjes
Hier werkt het knijpbolletje prima. Maar sommige kindjes vinden het erg vervelend, want het voelt alsof je hersenen via je neus naar buiten worden gezogen. (probeer het maar eens bij je eigen neus.) Mijn meisje vond het heerlijk als ik haar neusje leeg haalde toen ze verkouden was en eenmaal leeg, dan neusdrupje geven en ze kon de hele nacht weer vooruit. En ook voor snotjes die je wel ziet zitten, maar niet kunt pakken is het ideaal, je trekt ze wat uit het neusje en kunt ze zo wegvegen. Ik heb hem in de la liggen en soms pakt ze hem zelf en doet hem dan in haar neusje, dus blijkbaar vind ze het helemaal niet erg. Moet wel zeggen dat die van Otrivin er erg handig uit ziet, maar die ken ik verder niet.
ik heb het ook gebruikt maar het werkte voor geen meter. ik doe onze hummel dan in badje voordat hij zn bedje in gaat, dan wordt het in zn neusje wat zachter en dan haal ik het weg met een wattenstaafje. wel héél voorzichtig doen dat je niet te ver met je wattenstaafje in het neusje gaat. ik doe dit vanaf het begin al en als hij wat in zn neusje heeft en ik wil het weghalen, dan laat hij het ook gewoon toe nu. hij weet inmiddels dat het geen pijn doet en dat hij erna weer normaal kan ademen. als je het eng vind kan je het ook proberen als ze slaapt. dat scheelt gegil en getrappel