hallo meiden, pfff ik ben net 5 weken zwanger, en ik vind het nu al zolang duren tot de eerste echo ik heb hem waarschijnlijk pas als ik rond de 11 weken ben...moet 15 maart voor het eerst naar de vk! Op de een of andere manier vind ik het zo moeilijk er van te genieten nu..omdat ik helemaal niet weet of het allemaal wl goed is... wie heeft dit nog meer? miss. kunnen we elkaar door de eerste weken heen helpen?
ik vond het ook ontzettend lang duren voor ik eindelijk een echo kreeg met 12 weken. Ik heb met 6 weken een beetje bloedverlies gehad en natuurlijk gelijk de VK gebeld. Hierdoor kreeg ik opeens met 6, 9 en 12 weken een echo. Als je heel erg onzeker bent kun je soms ook eerder een echo krijgen maar dit ligt aan je verloskundige. Succes met de komende weken!
Hey Daanquinty, Ik herken het echt helemaal. In het begin had ik echt enorme moeite met het genieten, zeker voor de eerste echo. Ik kreeg die van mij met 11+4 weken. Ik verwachte echt zwarte schermen en toestandes, had nachtmerries erover. Kon me echt niet voorstellen dat er een mini mensje in beeld zou komen. Ik heb er ook maar gewoon veel over geprobeert te praten, dan klets je het een beetje van je af. Vanaf week 24 ofzo gaat het inneens heel snel.. in het begin telde ik echt nog elke dag en was ik door het dolle heen als ik een weekje verder was en ze er nog zat. Nu denk ik inmiddels afentoe jeetje wat gaat het snel en komt er inneens veel op me af. Kan niet wachten tot ik haar vast kan houden, maar aan de andere kant ben ik ook super bang voor van alles en mag ze nog even blijven zitten. Voor mijn gevoel nu het liefst nog maanden hahaa.. Je zal zien dat als je straks verder bent in je zwangerschap je hetzelfde gaat krijgen, alles word dan inneens heel echt. Liefs
Hey meis... ik weet precies wat je doormaakt... het gaat voor mij ook allemaal te langzaam...Ik heb wel een echo met 6 w 2 d. Ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal goed zit en geniet er lekker van... Altijd van het positieve uitgaan! Dus kop op en geniet lekker van je zwangerschap.
Mij gaat het ook te langzaam! Ik krijg maandag een echo, maar ik tel echt de dagen af haha Met 11 weken weer en met 13 weken ook weer trouwens.
ik had met 5 weken al een echo omdat ik eerder een miskraam heb gehad, maar er was echt nog niks te zien behalve een zwangerschapsring, dus ik had alsnog geduld nodig om te weten of het goed ging ofniet, met acht weken mocht ik dan eindelijk een klein bolletje op de echo zien. Dus een vroege echo zie je nog niet veel helaas.. ook al zou je graag willen.! Hoop dat de dagen voor jou snel voorbij gaan!!!
Snap dat het heel lang duurt, ook als je wel vroege echo's krijgt. Ik had ook geen geduld en kon me echt op zitten vreten omdat ik er zo mee bezig was. Probeer voor wat leuke afleiding te zoeken en klets het hier lekker van je af! Succes meid.
dank je wel meiden...ja het duurt voor iedereen lang die net zwanger is...ik moet gewoon proberen te genieten en vertrouwen op me lichaam dat alles gewoon goed gaat. de eerste keer is het ook goed gegaan...dus waarom nu niet? ik weet wel dat ik toen ook zo onzeker en ongeduldig was hoor hahah pas met 12 weken een echo en toen geloofde ik het ook pas kon idd niet geloven dat er echt iets in me groeide hahah.. meiden bedankt voor jullie oppeppers
vervelend hé wachten, nou meid in de hele zwangerschap wordt je geduld op de proef gesteld. succes met wachten.... heb je al gezien dat er een oktober 2011 mama topic is? daar kan je met heel veel meiden die in die zelfde maand zijn uitgerekend lekker kletsen.