ik blijf buikpijn houden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamzie, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Ik heb een onregelmatige cyclus. Varierend tussen de 28 en 33 dagen.
    Nu hebben we dus voor de zekerheid op dag 11, 13 en op dag 17 geklusd. ( vaker kon niet want we hadden logees ;) )
    Vanaf dag 12 heb ik last van buikpijn. De soort van eisprong achtige buikpijn.
    Op dag 17 had ik heel duidelijk vruchtbaar slijm. Nog steeds buikpijn.
    Gisteren ( dag 18 ) was de buikpijn helemaal weg ( ook geen slijm meer )
    Maar vandaag begint de buikpijn weer. Echt een eisprongbuikpijn.

Hoe kan dit nou? Heb ik nou mijn eisprong wel of niet gehad? En waar komt anders de buikpijn vandaan als het niet de eisprong is? En waarom is het een dag weg geweest?
    :(

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey,

ik heb zelf elke cyclus last van mijn eisprong - en dat duurt een dag of 6, 7. Echo's wezen gezonde eierstokken uit en flink groeiende follikels.

Zou goed kunnen dat je je ei nog krijgt - en rekening moet houden met dag 20, 21 als eisprong-datum..?

Sterkte.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb ook altijd een paar dagen vóór en nog een week na mijn ei nog ei-klachten. Soms regelmatig en dan een dag niet... dit zwakt dan af tot een dag of 5 voor mijn ongi.

Ik heb zelf een cyclus tussen 29 en 35 dagen en ja... soms is mijn ei er pas rond dag 20! (ovutesten)

Groetjes Cynthia

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ben je ook aan het temperaturen om je ei te zoeken. Ik heb een hele regelmatige cyclus en bleek mijn eisprong erg vroeg te hebben

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee ben niet aan het tempen. Dit is eigenlijk de eerste ronde waarin we voor een tweede gaan ;)

Ik denk wel dat ik m'n ei heb gehad want heb totaal geen afscheiding meer sinds zaterdag. Maarja, wanneer is die ei geweest he ;)
    Sinds zondag heb ik dus wel een zeurderige buikpijn. Net of ik ongesteld moet worden. Dit voel ik ook rond m'n eisprong.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik voel mijn ei nooit, maar had toen ik zwanger was opeens na mijn ei wel allerlei steekjes en dingetjes. Ik heb zelf ovulatietesten gebruikt, dat scheelt! Ik kwam er daardoor achter dat dat rekbare slijm gebeuren bij mij 2 dagen vooraf gaat aan de LH piek- en dus 3-4 dagen vooraf gaat aan mijn ei! Ik had altijd gedacht dat het dichter op elkaar zat, maar nee.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    maar je moet toch nog slijm hebben voor je ei?
    Of kan het eerst zo dat je slijm hebt en dan niks en dan pas je ei??

Deel Deze Pagina