Hey girls, Klein vraagje.. Sinds ik zwanger ben zijn mijn borsten niet echt gegroeid.. maar goed ook want ik heb altijd al een E gehad Mijn tepels waren iets donkerder geworden maar ze waren nog wel roze... Sinds gisteren zien ze bijna zwart Oo echt zo een heeeeeeeeeel donker bruin... ik heb ook voor de eerste keer pijn aan mijn schaambeen & in mijn zij... Dit wilt toch niet zeggen dat het boeltje nu echt in gang aan het schieten is eh? Ohja.. Ik heb ook al sinds gisteren extreme hoofdpijn... en ja dit kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging maar ik denk dat het nu eerder is van in die hitte te slapen Als het namiddag niet beter is check ik dit wel even met gyna
het zou wel weer typisch zijn. Ik zei altijd als ze vroeger komt dat ze dan maar de eerste 2 weken van juli komt.. Niet tussen 17en29 jul... -_- (dan is een groot deel van mijn familie op vakantie)
wow nu pas donkere tepels? ik had ze al vrij snel... en indd van rozig naar heel donker bruin. ik vind ze echt afschuwelijk bij mij aangezien me tepels ook mega groot zijn in de zwangerschap dus heb nu echt van die enorme schietschijven.. hopelijk gauw weer weg na de zwangerschap want bij mijn eerste heeft dat nog wel even geduurd..
Bij mij ook nu pas echt. Voor die tijd zag ik wel verschil maar de laatste week is het echt opvallend. Mijn man begon er eergisteren toevallig ook over... Tja, deze periode gebeurt er zoveel in je lichaam (heb ook veel last van voorweeën). Ik zie het als iets positiefs dat mijn lichaam zich duidelijk aan het voorbereiden is op hetgeen dat komen gaat!