Ik ben op zoek naar deze knuffel! Ik heb er al 1 dus, maar ik zoek er nog 1, voor als die kwijt is of in de was! Ik kan hem nergens meer vinden, ook niet meer te bestellen in de winkel waar ik hem 1 jaar geleden heb gekocht.. Ik heb alles afgezocht. Ook op internet... Hij is van Kaloo, wie weet het misschien?
dit lijkt er wel op Phttp://shop.devlinderhoutenspeelgoed.nl/index.php?route=product/product&product_id=899
Ik zag 'm inderdaad ook bij de bijenkorf maar die is uitverkocht. Je zou wel een mailtje kunnen sturen (staat er bij) om te vragen of deze knuffel ergens nog verkocht wordt in de winkel oid. de Bijenkorf
Ik had je eerste link gezien Cynnie1984, maar dat is toch een net wat andere, zou zonde zijn al ze die niet pakt... Of zou dat weinig uit maken? En die link die jij en novaa beiden stuurde, had ik inderdaad gezien! is tijdelik uitverkocht... ik kan wel eens een mail sturen! maar was al langs een filiaal geweest maar ze kwamen niet meer binnen, maar goed, ga eens via de mail proberen! alleen die van de bijenkorf heeft een staart, die van mn dochter niet haha, ach, zal niet veel uit moeten maken denk ik.. dankjewel voor het mee denken en zoeken!
Het is niet dezelfde hoor.. Ik zie duidelijke verschillen.. Vergelijk de pootjes maar eens. Ook het hoofdje is een andere kleur en totaal andere vorm.
Is zeker niet dezelfde. Ik weet niet of het wat uitmaakt, zou graag dezelfde willen hebben, heb de bijenkorf een mail verstuurd, ben benieuwd! Marnat; ik die gene die ik zoek er helaas niet bij staan, maar super lief dat je mee gezocht hebt!
Ninja2; is niet dezelfde, wel de stof in midden, maar die pootjes en kopje is anders! kijk maar goed...... dankjewel!
zou ze dat echt in de gaten hebben? Ik zou gewoon zo een bij bestellen en die er bij leggen zodat ze ook daaraan went.
Ja dat vraag ik me ook af haha... Het is wel wat anders, maar idd, gewoon erbij leggen in bedje, want die ze nu heeft is alleen voor in bed of in de kinderwagen als we weg gaan, daar slaapt ze ook in. Ik wacht nog even de reactie van bijenkorf af en anders ga ik die ene misschien toch bestellen..
ja en ze raken ze nog al eens kwijt haha. Hier gelukkig hele standaard knuffels die van de babydoos dat blauwe beetje en een konijn van het kruitvat. Ik heb er zeker wel 8 haha
Ninja2; haha ja inderdaad! hier nog nooit kwijt geraakt, ben er erg voorzichtig mee, maar je weet het nooit!!!!! daarom wil ik er inderdaad nog 1 bestellen, oh das handig! dat je er een stuk of 8 hebt! das heel fijn idd. marnat; nee die hebben ze niet bij prenatal of kruidvat helaas, het is een bepaald merk die ze helaas niet overal verkopen, toen ik zwanger was moest ik perse die hebben!! hij is ook heel leuk en lekker zacht, maar lastig te verkrijgen grr... haha